TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Foreign draad open
Foreign draad open
Het festivalseizoen is weer begonnen en de buitenlanders komen weer in grote getalen naar ons toe. Willekeurig starten ze draadjes zonder te zoeken of er al een thread over is en kijken nooit in de foreignthread. Op dit moment hebben we 5 buitenlandse threads op de hoofdpagina, beetje over-kill als je het mij vraagt.
Toch wil ik de mods verzoeken om de foreignthread weer open te gooien, zodat onze buitenlandse vrienden hun vragen daarin kunnen stellen, wellicht scheelt het een paar nutteloze draadjes. Maak de tekst in hoofdletter, wellicht valt deze draad dan meer op
Sluit deze post maar als ik antwoord heb gekregen 
Edit: Maak de titel desnoods "Ask here all your questions about Holland".
Ejh oelewapper, zet je bril op. We hebben al 2 jaar een sticky thread voor de buitenlanders. Dus delete deze maar.
Edit:
Wat hebben we toch weer een ontiegelijk domme moderator duo.
Waarom hebben jullie die buitenlandersthread gesloten?!?!?
We wilden toch van al die 1000den 'touristen' topics af?!?!?
Dan ga je daar de boel toch niet sluiten. Nu krijg je inderdaad 20 van die pippoos die gaan vragen of iemand misschien een hotelletje weet. Prutsers!!! Moderators zonder hersenen!! BEFBAVIANEN!
Tsja, 'onzichtbaar moderaten' is het denk ik.
we hadden hem dicht gedaan omdat de oude thread helemaal vol stond met replies van buitenlanders, de thread werd zo onoverzichtelijk en de openingspost werd eigenlijk nooit meer gelezen. Daarom hebben we er toen voor gekozen om de thread dicht te houden zodat de buitenlanders de openingspost zouden lezen
nu blijkt dat dit ook niet werkt, is de thread weer open
Is het dan geen beter idee om die thread weg te mieteren en een nieuwe aan te maken met de originele openingspost (zo up te date mogelijk)?
Of roep ik nou iets doms? (het is nl. wel erg warm..)
| quote: |
| Originally posted by Blik we hadden hem dicht gedaan omdat de oude thread helemaal vol stond met replies van buitenlanders, de thread werd zo onoverzichtelijk en de openingspost werd eigenlijk nooit meer gelezen. Daarom hebben we er toen voor gekozen om de thread dicht te houden zodat de buitenlanders de openingspost zouden lezen nu blijkt dat dit ook niet werkt, is de thread weer open |
oh ennu
NEEEEEEEEEEEEEE die thread wordt dus NIET gedelete
weet je wel hoeveel tijd daarin zit man, domme hond
en niet alleen van mij, t is gewoon een mooi stukje NL forum TEAMWORK (heb jij zeker niet aan meegedaan bas
)
BRUL!
Miepie, ik zeg toch ook dat je wel de nuttige informatie eruit moet halen en opnieuw moet posten, ik ben ook niet gek.
Gewoon delete die bende 
ik ook van jou hoor 
Mijn dank is groot, wellicht is het toch wel handig om de titel aan te passen, zoals ik had voorgesteld.
auslandersch ausch 
[nerd mode]
Mag ik dan nog wel even aanmerken dat een plaatsbepaling in de engelse taal zich aan het eind van een zin behoort te begeven. Dus Ask all your questions about holland here 
[/nerd mode]
Ik zat me al serieus woedend te maken dat iemand mij op mijn Engels verbeterde, toen klikte ik op 'Back' en zag ik dat t niet mijn fout was
haha EN NEE t is niet die periode van de maand, ik word gewoon driftig van dit weer 
Als je morgen maar te genieten bent, anders zet ik je achter het raam!
achter t raam?
ga je me niet rimmen dan 
| Originally posted by Ding Chavez [nerd mode] Mag ik dan nog wel even aanmerken dat een plaatsbepaling in de engelse taal zich aan het eind van een zin behoort te begeven. Dus Ask all your questions about holland here ![]() [/nerd mode] |
Uiteindelijk door mijn 8.5 voor de luistertoets en een 7.8 voor mijn eindexamen had ik nog ruim een voldoende
| Originally posted by New Wave Als je morgen maar te genieten bent, anders zet ik je achter het raam! |
huh? 
Het is hier een stuk leuker sinds Jostimus weer regelmatig berichtjes achterlaat 
dankje