TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Foreign draad open

Posted by MaGiK54 on Aug-04-2004 05:27:

Foreign draad open

Het festivalseizoen is weer begonnen en de buitenlanders komen weer in grote getalen naar ons toe. Willekeurig starten ze draadjes zonder te zoeken of er al een thread over is en kijken nooit in de foreignthread. Op dit moment hebben we 5 buitenlandse threads op de hoofdpagina, beetje over-kill als je het mij vraagt.

Toch wil ik de mods verzoeken om de foreignthread weer open te gooien, zodat onze buitenlandse vrienden hun vragen daarin kunnen stellen, wellicht scheelt het een paar nutteloze draadjes. Maak de tekst in hoofdletter, wellicht valt deze draad dan meer op

Sluit deze post maar als ik antwoord heb gekregen

Edit: Maak de titel desnoods "Ask here all your questions about Holland".

Posted by New Wave on Aug-04-2004 10:46:

Ejh oelewapper, zet je bril op. We hebben al 2 jaar een sticky thread voor de buitenlanders. Dus delete deze maar.

Edit:

Wat hebben we toch weer een ontiegelijk domme moderator duo.
Waarom hebben jullie die buitenlandersthread gesloten?!?!?
We wilden toch van al die 1000den 'touristen' topics af?!?!?
Dan ga je daar de boel toch niet sluiten. Nu krijg je inderdaad 20 van die pippoos die gaan vragen of iemand misschien een hotelletje weet. Prutsers!!! Moderators zonder hersenen!! BEFBAVIANEN!

Posted by SnuggLe on Aug-04-2004 11:16:

Tsja, 'onzichtbaar moderaten' is het denk ik.

Posted by Blik on Aug-04-2004 11:23:

we hadden hem dicht gedaan omdat de oude thread helemaal vol stond met replies van buitenlanders, de thread werd zo onoverzichtelijk en de openingspost werd eigenlijk nooit meer gelezen. Daarom hebben we er toen voor gekozen om de thread dicht te houden zodat de buitenlanders de openingspost zouden lezen

nu blijkt dat dit ook niet werkt, is de thread weer open

Posted by basd on Aug-04-2004 11:31:

Is het dan geen beter idee om die thread weg te mieteren en een nieuwe aan te maken met de originele openingspost (zo up te date mogelijk)?

Of roep ik nou iets doms? (het is nl. wel erg warm..)

Posted by Miss Proximus on Aug-04-2004 11:42:

quote:
Originally posted by Blik
we hadden hem dicht gedaan omdat de oude thread helemaal vol stond met replies van buitenlanders, de thread werd zo onoverzichtelijk en de openingspost werd eigenlijk nooit meer gelezen. Daarom hebben we er toen voor gekozen om de thread dicht te houden zodat de buitenlanders de openingspost zouden lezen

nu blijkt dat dit ook niet werkt, is de thread weer open

idd

TEring Tim je moet soms echt ff die achterlijke muil van je achter tralies houden
ALTIJD loop je te schelden zonder eerst hulp te zoeken om die verkankerde hersencellen van je weer aan de praat te krijgen

Posted by Miss Proximus on Aug-04-2004 11:44:

oh ennu

NEEEEEEEEEEEEEE die thread wordt dus NIET gedelete

weet je wel hoeveel tijd daarin zit man, domme hond en niet alleen van mij, t is gewoon een mooi stukje NL forum TEAMWORK (heb jij zeker niet aan meegedaan bas )

BRUL!

Posted by basd on Aug-04-2004 11:46:

Miepie, ik zeg toch ook dat je wel de nuttige informatie eruit moet halen en opnieuw moet posten, ik ben ook niet gek.

Posted by eXos on Aug-04-2004 12:03:

Gewoon delete die bende

Posted by Miss Proximus on Aug-04-2004 12:26:

ik ook van jou hoor

Posted by MaGiK54 on Aug-04-2004 12:26:

Mijn dank is groot, wellicht is het toch wel handig om de titel aan te passen, zoals ik had voorgesteld.

Posted by Chicane on Aug-04-2004 12:28:

auslandersch ausch

Posted by Ding Chavez on Aug-04-2004 14:00:

[nerd mode]
Mag ik dan nog wel even aanmerken dat een plaatsbepaling in de engelse taal zich aan het eind van een zin behoort te begeven. Dus Ask all your questions about holland here
[/nerd mode]

Posted by Miss Proximus on Aug-04-2004 14:50:

Ik zat me al serieus woedend te maken dat iemand mij op mijn Engels verbeterde, toen klikte ik op 'Back' en zag ik dat t niet mijn fout was haha EN NEE t is niet die periode van de maand, ik word gewoon driftig van dit weer

Posted by New Wave on Aug-04-2004 14:56:

Als je morgen maar te genieten bent, anders zet ik je achter het raam!

Posted by Miss Proximus on Aug-04-2004 15:21:

achter t raam?

ga je me niet rimmen dan

Posted by MaGiK54 on Aug-04-2004 17:01:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
[nerd mode]
Mag ik dan nog wel even aanmerken dat een plaatsbepaling in de engelse taal zich aan het eind van een zin behoort te begeven. Dus Ask all your questions about holland here
[/nerd mode]

Grrrrrr, tis al weer een x-aantal jaar geleden dat ik Engelse les heb gehad en in het schrijven van Engels was ik nooit echt een held. Let op een 2.5 voor een school onderzoek in 6 VWO voor mijn brief Uiteindelijk door mijn 8.5 voor de luistertoets en een 7.8 voor mijn eindexamen had ik nog ruim een voldoende

Posted by SnuggLe on Aug-05-2004 09:35:

quote:
Originally posted by New Wave
Als je morgen maar te genieten bent, anders zet ik je achter het raam!

He, en dat wordt zomaar even gedaan zonder dat ik geinformeerd wordt, schatje?

Posted by Miss Proximus on Aug-05-2004 16:01:

huh?

Posted by jp on Aug-05-2004 19:16:

Het is hier een stuk leuker sinds Jostimus weer regelmatig berichtjes achterlaat

Posted by Miss Proximus on Aug-05-2004 22:09:

dankje