TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Eliga Nipal's Voorlopig Laatste Release
Eliga Nipal's Voorlopig Laatste Release
Na lang nimeer te hebben geprodu...prutst heb ik eindelijk een nieuw creatie om lost te laten op jullie maagdelijke oortjes
Omdat jullie allemaal zo veel van uplifting en progressive houden presenteer ik u
Eliga Nipal - Klootzakmollen
Je mag u boksen harder zetten *moehahahahahahahahahahahahhahahaahahhahaaaaaaaa*
Ahja het is een combinatie van Noise, Industrial en Psy imo
Ik had op zen minst gehoopt op een post met:
godverdomme dat is slecht....ma algemene stiltje...daar was ik niet op voorbereid...snif snif
Nu weent ik, blij?
JA, ik ben een aandachtsbeest, zeker als ik me verveel en niet wat waar kruipen 
kheb nog nie kunne luisteren... maar na wa ik al allemaal van u heb beluisterd, zal dit wel weer iets heel aparts zijn

nie slecht voor een wendbaar konijn 
| quote: |
| Originally posted by Giesber nie slecht voor een wendbaar konijn |
Net beluisterd
EN wat nog meer is, zijn grote geheim is ontsluierd:
| quote: |
Dark Apostle/ Den Fluo (S2)/ EligaNipal *Pap & Bier!!!* says: ik gooi gewoon alles wat kraakt, piept en dreunt en begin daarmee te componeren, ligt me precies beter Icarus [ waar zijn de feestjes de 13/14??? ] says: een melodie zit er idd niet in |
I fukking like the freekyness.
maar ik zou het beter uit werken
het heeft zo'n alterego-rocker look moet ik zeggen 
yeah baby yeah
Ben net begonnen aan een mix/rework van het nummer
WHAT??
| quote: |
| Originally posted by atlearmeen WHAT?? |
Hey Dark Apostle,
dat freaky nummerke doet me denken aan een producer die ik eens heb bezig gezien en gehoord op de House Beurs van '98 toen die daar live met allerlei sounds, breaks, beats stond te experimenteren.
Wie dat was .. kzou het niet weten maar de geluiden die in u nummerke zitten, het ritme en de vreemde psy-goa sfeer heeft er veel van weg.
Wat voro styl dit is?? goa techno? ofzo .. who cares .. ge laat uw creativiteit goe de loop! Keep up doing it!
Waarmee is dit gemaakt? Ik ben jaloers op de basslijn 
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Waarmee is dit gemaakt? Ik ben jaloers op de basslijn |
Heb ik vroeger nog op playstation gehad, leuk ding 
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Heb ik vroeger nog op playstation gehad, leuk ding |
Misschien met fruityloops een stapje vooruit zetten?
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Misschien met fruityloops een stapje vooruit zetten? |
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Misschien met fruityloops een stapje vooruit zetten? |

BTW die basslijn is iets dat je vaak hoort in het hedendaagse industrial werk, enfin industrial-electro, niet industrial hardcore.
Zeker Converter heeft zo'n basslijnen.
Geen Eliga Nipal releases meer, Music 2000 is zo onstabiel geworden dat ik geen riffs meer kan maken
Heb het al in compatibiliteits modus proberen te runnen maar, dat werk niet (kan een bepaalde functie uit een dll niet laden)
EN gaat nu blijkbaar de kast in tot ik eindelijk Reason heb en ken...spijtig 
Als je Reason moet hebben moet je maar eens PM'en 
ik vind het maar...euhm... raar 
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 ik vind het maar...euhm... raar |
Omdat Eliga Nipal even stil ligt heb ik nog eens al mijn producties gaan opzoeken, het zijn er toch heel wat, waaronder een paar un-released...enfin toch hier op TA
Dark Apostle
Dark Apostle - De Kat Ligt In De Zon
Dark Apostle - The One Ring *unreleased*
Eliga Nipal
Eliga Nipal - Stonardy Max *unreleased*
Eliga Nipal - The Lil' Drummer *unreleased*
Eliga Nipal - Evil Is Deep Down Below (So Dig Deeper) *unreleased*
Eliga Nipal - March Of The Whisperers
Eliga Nipal - Marching Through The Meadows
Eliga Nipal - Klootzakmollen
Wie ge�ntereseerd is laat maar iets weten, tenzij iedereen ze wil hebben dan upload ze ik wel, maar dat zel wel niet nodig zijn

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.