TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Op tv: Tiësto @ Pinkpop
Pages (2): [1] 2 »
Op tv: Tiësto @ Pinkpop
Vandaag (= 5-8), tikkeltje voor middernacht op Olland 3.
Hij was de man van de dag, of niet dan? Als je dat stukje met die viool op "Adagio for strings" hebt gezien weet je waar het allemaal om gaat: Gewoon onwijs lekkere muziek waarbij de originaliteit niet ontbreekt
Jaa, lekker vals die viool 
Trouwens, hebben ze in dat programma zelf nog gezegd dat Kirsty Hawkshaw zou zingen?
Zijn mixen was anders niet echt je dat...
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Zijn mixen was anders niet echt je dat... |
| quote: |
| Originally posted by Phortastic Zzzzzzzzzzzzzzz in elke Tiesto thread zie ik u dat zeggen... Begint wa afgezaagd te worden to be honest makker. |
voor mij hoeft tiesto nie perfect te mixen! als hij maar voor een supersfeer zorgt
en dat is ook het belangrijkste op een feestje! 
mahja da van da number one en nie kunne mixen kan ik wel inkomen... da was toch een populariteitspoll?! zeg wa je wilt, mah tiesto is populair 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj ik - als hype-hater - |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Ja sorry, ik zet een Tiesto-set op, gewoon om te horen wat de "nummer 1 DJ van de wereld" ervan bakt. En jah, als je dan 4 overgangen hoort waarvan er 2 hoorbaar offbeat zijn, dan ben ik - als purist en hype-hater - redelijk teleurgesteld, en dan uit ik dat ook in threads die er toevallig over gaan... |
| quote: |
Originally posted by Wildfir3 |
dag schat!
hedde gij nix beter te doen daar in lloret dan op een dom forum te zitten? 
| quote: |
| Originally posted by Phortastic Ja we weten het nu dus wel hoor. Tis genoteerd. |
zelfs al doet hij dat 100 keer...
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 dag schat! hedde gij nix beter te doen daar in lloret dan op een dom forum te zitten? |



kan ni klagen!.
| quote: |
| Originally posted by Bertn hij mag toch zijn mening geven over iets? zelfs al doet hij dat 100 keer...trouwens, ik vind tiesto maar niks meer. pure marketing, en een kaakslag voor de ganse scene. punt. |
| quote: |
| Originally posted by pooley Ben verbrand dus kon ni echt veel buiten zitten, onder de oksels verbrand DOE DA MA IS NA miljaar ![]() |

| quote: |
| Carlsberg me hopen, |
on a more on-topic side note (if that makes sense, hehe)
| quote: |
| Tiesto verzorgt de muzikale begeleiding tijdens de binnenkomst van de atleten bij de openings ceremonie. |
| quote: |
| Originally posted by Bertn trouwens, ik vind tiesto maar niks meer. pure marketing, en een kaakslag voor de ganse scene. punt. |
| quote: |
| Originally posted by djcresto kan die jongen er aan doen dat hij zo populair wordt. |

Ik snap het wel: het geld.
Ik vindt dat Thijs nog steeds veel betekent voor de Trance-scene. Hij brengt immers nog steeds vernieuwing, en dat maakt hem een DJ uit duizenden
Hey ook ik heb verschillende Tiêsto Cd's, welliswaar niet zen albums met zen eigen nummers, want ik ben eerder liefhebber van zen mix cd's.
Nyana blijft nog altijd lekker & super klinken en is nu eenmaal een parel van een dubbel cd.
Ook zen 2 Dvd's zijn in men bezit.
Maar ik moet Jasper ook gelijk geven en menigen zeggen ook dat Tiësto technisch niet de beste is & je live hem af en toe op een foutje kan betrappen. Velen horen dat niet en dat hoeft ook niet.
En hij is ondertussen idd een hype geworden, akkoord maar dat komt door hard te werken en wat geluk volgt ook het succes en geld enz..
Maar zeg maar eens 'Nee' tegen al die voorstellen of ideeën die hij kreeg of krijgt... weinigen die dat kunnen. Kwestie keuzes maken en weten wat je wil. Waardoor hij misschien nu tegenwoordig als DJ & producer wat word overroepen...
Uiteindelijk gaat het voor mij om de muziek en wat het inhoud dat hij brengt, alleen is het soms wat jammer dat de mensen die alleen Tiësto commercieel kennen, soms een vertekend beeld hebben van de scéne en muziek..
| quote: |
| Originally posted by JediD4M Hey ook ik heb verschillende Tiêsto Cd's, welliswaar niet zen albums met zen eigen nummers, want ik ben eerder liefhebber van zen mix cd's. Nyana blijft nog altijd lekker & super klinken en is nu eenmaal een parel van een dubbel cd. Ook zen 2 Dvd's zijn in men bezit. Maar ik moet Jasper ook gelijk geven en menigen zeggen ook dat Tiësto technisch niet de beste is & je live hem af en toe op een foutje kan betrappen. Velen horen dat niet en dat hoeft ook niet. En hij is ondertussen idd een hype geworden, akkoord maar dat komt door hard te werken en wat geluk volgt ook het succes en geld enz.. Maar zeg maar eens 'Nee' tegen al die voorstellen of ideeën die hij kreeg of krijgt... weinigen die dat kunnen. Kwestie keuzes maken en weten wat je wil. Waardoor hij misschien nu tegenwoordig als DJ & producer wat word overroepen... Uiteindelijk gaat het voor mij om de muziek en wat het inhoud dat hij brengt, alleen is het soms wat jammer dat de mensen die alleen Tiësto commercieel kennen, soms een vertekend beeld hebben van de scéne en muziek.. |

)
allé vooruit de zoveelste tiesto-bashing thread, die zagen we ni aankomen! 
en net nu de armin-bashing gedaan is... 
^
Anyway, weet er eigenlijk al iemand wat hij effectief gaat doen? Gewoon een setje draaien, eigen nummers "live" spelen, of iets compleet anders of vernieuwend?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.