TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vip ?
Vip ?
har l�st lite rykten om VIP-medlemmar eller vad det var... n�n som kan ber�tta om detta?
Menar du h�r p� TA eller.....Vart har du l�st detta?
"TA Celebrities"-tr�den p� chill out
http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=19947
Man kan ju bara dr�mma om att bli en s�dan
| quote: |
| Originally posted by Feant Man kan ju bara dr�mma om att bli en s�dan |

Oman s� klart!!
Okej dom har allts� gjort en vip sektion f�r en del eller speciella folk i chill out room om jag har fattat detta r�tt...
Ja det finns en VIP sektion...f�r dom som �r h�r f�r att diskutera serio�st utan porr och "fuck" hela tiden......Jag �r f�r en s�dan...d� det gammla chill out finns kvar.......Ni kommer dit s� sm�ningom
Handlar inte om antalet posts...utan hur mycket vett manhar i skan.....g�r inga on�diga inl�gg
I svenska sektionen kan ni g�ra det....jag bryr mig inte...men i music discussion och s� 
Okej d� fick vi det utrett....Inte f�r att jag har varit s� mycket i chill out och snackat men....
ok, jag fattar ingenting
finns det en VIP-sektion? i s� fall var? jag ser den inte.
vidare, hur kommer man in, varf�r finns den etc.
| Originally posted by reveal ok, jag fattar ingenting finns det en VIP-sektion? i s� fall var? jag ser den inte. vidare, hur kommer man in, varf�r finns den etc. |
(P.S...Jag kan INTE skriva till Swamper och rekomendera folk..det har han sagt!)
Kan man skriva till Swamper och rekommendera sig sj�lv?
fr�gan �r om man orkar bry sig...
Men jag tycker om vissa diskusioner i chillen, s� om d�r ska vara en seri�s s�dan vill jag vara med d�r och tjafsa.
jo det �r klart, men jag menar att man inte orkar f�rs�ka "f� status" eller hur jag ska s�ga.... k�nns som om det �r vissa (r�tt f�) som alla gillar, vissa (ocks� r�tt f�) som alla ogillar, samt de �vriga (de allra flesta) som ingen l�gger speciellt m�rke till f�r att de �r sk�tsamma och l�gger vettiga inl�gg
och jag antar att det �r den f�rsta av mina 3 kategorier som kommer att f� tillg�ng till vip-rummet
Det �r ju sant...Inte f�r att jag vill vara med d�r...Tycker att det snackas mycket skit i chill out...
Men det �r ju vad jag tycker......
| Originally posted by x-dream Inte f�r att jag vill vara med d�r...Tycker att det snackas mycket skit i chill out... |
jag e
nog inte en som f�r vara i VIP.. jag e F�R seri�s..