TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Beachbop 3, 29 augustus, Bloemendaal
Pages (2): [1] 2 »
Beachbop 3, 29 augustus, Bloemendaal
Derde editie Beachbop gaat door!
Na het nodige interne overleg binnen de stichting Beachbop hebben alle leden, inclusief strandpaviljoen Woodstock, vandaag besloten om de derde editie van Beachbop op zondag 29 augustus gezamenlijk te organiseren.
Eerder liet Woodstock nog weten niet meer aan Beachbop mee te willen werken en dat ze zich na de tweede editie afgelopen maand definitief zouden terugtrekken. Woodstock is van mening dat Beachbop haar doel voorbij is gegaan en dat de commerci�le koers van het strandfestival te zwaar op hun maag weegt.
Gelukkig voor iedereen heeft Woodstock dit besluit vandaag naast haar neergelegd en zal ook de laatste editie van Beachbop dit jaar haar doorgang vinden. Samen met de andere paviljoenhouders wacht Woodstock de afloop van het strandseizoen af om zich gezamelijk verder over de toekomst van Beachbop te beraden.
De kaartverkoop voor de derde editie van 'Beachbop' start aanstaande zaterdag 7 augustus.
Beachbop
Datum: zondag 29 augustus
Website: http://www.beachbop.info
---------------------------------------------------------
Ik ben zeer benieuwd of er nog wat volk op deze Beachbop afkomt... Eerlijk gezegd ben ik niet van plan om weer te gaan, tenzij ze natuurlijk met een paar interessante dj's komen en het weer meespeelt. Al had ik na de afgelopen editie eigenlijk al gezworen om niet meer heen te gaan! Die strandtenten komen ook niet echt geloofwaardig over zo (Woodstock doet nou toch weer gewoon mee). Van de week maar weer op een 'normale' dag naar Bloemendaal!
Re: Beachbop 3, 29 augustus, Bloemendaal
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Derde editie Beachbop gaat door! Na het nodige interne overleg binnen de stichting Beachbop hebben alle leden, inclusief strandpaviljoen Woodstock, vandaag besloten om de derde editie van Beachbop op zondag 29 augustus gezamenlijk te organiseren. Eerder liet Woodstock nog weten niet meer aan Beachbop mee te willen werken en dat ze zich na de tweede editie afgelopen maand definitief zouden terugtrekken. Woodstock is van mening dat Beachbop haar doel voorbij is gegaan en dat de commerci�le koers van het strandfestival te zwaar op hun maag weegt. Gelukkig voor iedereen heeft Woodstock dit besluit vandaag naast haar neergelegd en zal ook de laatste editie van Beachbop dit jaar haar doorgang vinden. Samen met de andere paviljoenhouders wacht Woodstock de afloop van het strandseizoen af om zich gezamelijk verder over de toekomst van Beachbop te beraden. De kaartverkoop voor de derde editie van 'Beachbop' start aanstaande zaterdag 7 augustus. Beachbop Locatie: Bloemendaal aan Zee Datum: zondag 29 augustus Website: http://www.beachbop.info --------------------------------------------------------- Ik ben zeer benieuwd of er nog wat volk op deze Beachbop afkomt... Eerlijk gezegd ben ik niet van plan om weer te gaan, tenzij ze natuurlijk met een paar interessante dj's komen en het weer meespeelt. Al had ik na de afgelopen editie eigenlijk al gezworen om niet meer heen te gaan! Die strandtenten komen ook niet echt geloofwaardig over zo (Woodstock doet nou toch weer gewoon mee). Van de week maar weer op een 'normale' dag naar Bloemendaal! |
Re: Re: Beachbop 3, 29 augustus, Bloemendaal
| Originally posted by Gonzo Tiesto jah? |
Tiesto zal draaien bij B'dale...
tiesto bij B'dale? Nou gaat leuk worden.. Moeten ze nodig doen als ze dat gevecht tegen willen houden.. Gaan er nu kleine meisjes met elkaar op de vuist! 
| Originally posted by Roos22 tiesto bij B'dale? Nou gaat leuk worden.. Moeten ze nodig doen als ze dat gevecht tegen willen houden.. Gaan er nu kleine meisjes met elkaar op de vuist! |
?!
| Originally posted by Tim81 Met wie ga je nu weer op de vuist ?! |
Het vuistentijdperk voorbij?
Maar idd,aub geen tiesto want t wordt ten eerste VEELSTE vol met hysterische "fans"
En ten tweede,saaie line-ups zijn er al meer dan genoeg in .NL
Duurt wel wat lang voordat de line up bekend wordt gemaakt... Alleen
Beachclub Vroeger heeft haar line up al op de website staan:
Jeroen van Inkel
DJoreen
Hitmeister D
Real El Canario
Chuckie
Edit: Denk niet dat het druk gaat worden op de laatste Beachbop (van dit seizoen of voor altijd?!):
De Republiek
Marnix
Sebastian Leger (Fra.)
La Ona Johnny Kelvin (the vocalist dj)
Bloomingdale
Ricky Rivaro
Benny Rodrigues
Lido
Tom Harding
Joyce Mercedes
Rossi
Proteus
Malika
MC de Silva
De Kust powered by Loveboat 2.0
Billy the Klit
The Funky Bastard
Roog
Erick E.
MC Gee
Vroeger
Jeroen van Inkel
DJoreen
Hitmeister D
Real El Canario
Chuckie
Q-beach
The Prophet
Dave 202
Alpha Twins
Sunny D
Marvin
Grell Flowtation
Woodstock �69
Line up volgt
Van de Bloomingdale site:
Bloomingdale
Binnen:
-Peter H & Sander 12.00 - 14.00
-Matthew Manxman 14.00 - 15.30
-Roy Rox 15.30 - 17.00
-Benny Rodriques 17.00 - 19.00
-Ricky Rivaro 19.00 - 21.00
Buiten:
-DJ Denis 16.00- 18.30
-Le Blanc 18.30 - 21.00
-Tiesto 21.00 - 23.00 (verrassend)
Nou hier kom ik me zondagsbedje niet voor uit, ga niet een uur of wat in de fil� staan richting Bloemendaal voor Tosti.
Tosti zal nu wel per speedboot aankomen, Baywatch stijl... 
| Originally posted by jp Tosti zal nu wel per speedboot aankomen, Baywatch stijl... |
Pamela ofcuz *duh*
Hm wel schattig als zij dan achter hem gaat staan in dat oranje badpakje met push-up effect en der borstjes om zn oren vouwt,en hij dan zo trots lacht "check mn nieuwe koptelefoon" 
IK HEB MIJN KAART ALLANG!! Zal wel vetter dan afgelopen zaterdag worden.
Tenminste geen modder.
Aanwezig 
De tent met (meestal) de beste line up is nog helemaal niet genoemd:
Woodstock
16.00 /17.00 Steef
17.00 /18.00 Quazar
18.00 /20.00 Lucien Foort
20.00 /21.00 Project 2000
21.00 /23.00 Sander Kleinenberg
Zal wel lekker rustig zijn bij Sander 
Tiesto komt "optreden"! mamaaaaaa ik MOET er heen! PLSSSSSSSSS tiesto komt mama! anders ga ik dood haha, zielig echt, is dit gedeelte van de TIC contract, dat tijs nu ID$T publiek trekker wordt?
| Originally posted by ambs Tiesto komt "optreden"! mamaaaaaa ik MOET er heen! PLSSSSSSSSS tiesto komt mama! anders ga ik dood haha, zielig echt, is dit gedeelte van de TIC contract, dat tijs nu ID$T publiek trekker wordt? |
| Originally posted by SnuggLe Nou nou nou mevrouw Amber, ik kan nog tijden herinneren dat jij zo ongeveer Tiesto zijn schoenen kustte, netzoals nu bij Armin. |
| Originally posted by basvh zal ferry corsten ambs volgende slachtoffer dan zijn? |
| Originally posted by ambs nee, dan maar een vette techno dj |
| Originally posted by basvh hehe, is carl cox vet genoeg? |

| Originally posted by Remy D IK HEB MIJN KAART ALLANG!!.... |
| Originally posted by ambs Tiesto komt "optreden"! mamaaaaaa ik MOET er heen! PLSSSSSSSSS tiesto komt mama! anders ga ik dood haha, zielig echt, is dit gedeelte van de TIC contract, dat tijs nu ID$T publiek trekker wordt? |