TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- sensation white (april 2005) -> sportpaleis antwerpen
sensation white (april 2005) -> sportpaleis antwerpen
id&t start de promotie van id&t belgium op 5 september (na aib), in november volgt tiesto in concert (hasselt) en in april sensation white (antwerpen)...
allee een primeurke 
In november al TiC in Be? Da's snel 
Weet nie of ik daar dan ook naar toe ga, als t zo dicht op elkaar is... Gelredome was wel heeeel geslaagd vorig jaar (vooral t geluid
) Trouwens, als t in Hasselt is, waar isset dan?
En Sensation... ach...
Ethias Hal (nieuwe hal aan grenslandhallen), 20.000 mensen
thx 
| quote: |
| Originally posted by eieregooie thx |
| Originally posted by eieregooie In november al TiC in Be? Da's snel ![]() Weet nie of ik daar dan ook naar toe ga, als t zo dicht op elkaar is... Gelredome was wel heeeel geslaagd vorig jaar (vooral t geluid ) Trouwens, als t in Hasselt is, waar isset dan?En Sensation... ach... |
Sensation in Sportpaleis...goed goed....maar is het Sportpaleis niet te klein, maw gaat dat niet uitverkocht zijn binnen de 5 minuten?
Want de beelden van AIB die ik heb gezien, leek dat dat toch maar vrij klein...
| Originally posted by Dark Apostle Sensation in Sportpaleis...goed goed.... |
| Originally posted by Pumaz Tell me you're joking |
ik zou liever gewoon de aib hebben en een sensation white.
ik bedoel nu is da precies of aib is nie goe genoeg dus vervangen we het gaat. trouwens sensation white--> breezah alert!
eerst brengen onze noorderburen kaas, klompen, tulpen en weed naar hier en nu dit
ach ja positief denken
==> die dag niet naar antwerpen 
Vind ik wel nog tof en goed nieuws, kdenk wel dat ik me ticket koop, komt er dan nog een white edition in Nederland ook?
wie weet verhuist AiB nu naar holland ...
Amsterdam is Burning
lets toast those dutchmen
j/k offcourse 
somebody is up for johan gieeeeeeeeeeeeeeeeeeeleeeeeeeeeeen?
Toch eerst de line-up bekijken voor ge hier met stront begint te smijten naar de organisatie. Id&t staat trouwens garant voor top organisaties.
| Originally posted by djcresto somebody is up for johan gieeeeeeeeeeeeeeeeeeeleeeeeeeeeeen? Toch eerst de line-up bekijken voor ge hier met stront begint te smijten naar de organisatie. |
| Originally posted by djcresto somebody is up for johan gieeeeeeeeeeeeeeeeeeeleeeeeeeeeeen? |
als armin en mike al niet komen, moeten ze al voor ferry gaan. En die zal na het voorval van nu ook nie happig zijn om te komen, dan blijft er bijna enkel pvd als grote trance naam, of tiesto natuurlijk.
naar het schijnt is Paul van Dyk er ook niet voor te vinden.. maar ik hoop echt wel dat ie er bij is, hij moet gewoon nog es in Belgi� staan, dat is al veel te lang geleden.. en nu Ferry niet naar AiB komt, hoop ik dat ie op Sensation mag draaien.
liefst niet opnieuw Armin en Mike, die zien we al genoeg.
Ik hoop wel niet dat Sensation de indoor editie van Antwerp is Burning gaat vervangen!! 
Hoop ik eigenlijk ook niet. Super zo een White Edition kortbij maar AIB vervangen
toch eens benieuwd wat ID&T ons gaat voorschotelen
Btw toch liever nen Gielen dan ne Jean (den hollandse ofcourse, den belgische is in een trance & progressive styl zeker niet slecht! Vind ik .. maar das off-topic
)
OMG nice to hear. ID&T is begonnen aan haar expansiestrategie! I like it a lot! Twerd wel tijd eh dat ze eens Belgi� ook ontdekten... It's a gap in the market.
Nu elke maand een leuk feestje ergens in de buurt en kben content.