TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- TA remixwedstrijd: Coast 2 Coast - Home


Posted by TOR on Aug-07-2004 16:36:

TA remixwedstrijd: Coast 2 Coast - Home

de zesde TA remixwedstrijd is afgelopen. de opdracht deze keer was een klassieker onder handen nemen, Coast 2 Coast - Home. ik had de eer en het geluk om alle inzendingen te mogen beoordelen, naast een zevental andere juryleden. dit is het eindresultaat:

#1. Isoterra's Summer Visions Remix (Track 11) with 86.25 points
#2. alphaDelta idv_remix (Track 13) with 85.38 points
#3. looper 2004 dnb mix (Track 15) with 84.63 points
#4. Acute Remix by mef (Track 10) with 80.75 points
#5. neotune remix by Jay M (Track 1) with 79.25 points
#6. Spad's Ghosty Coast Remix (Track 3) with 76.25 points
#7. Psy-T's Acid Remix (Track 4) with 75.75 points
#8. Subtle Remix (Track 8) with 72 points
#9. Trancative Remix by BasherT (Track 5) with 68 points
#10. nick mahoney's mix (Track 7) with 67.38 points
#11. Absolute Fahrenheit Remix v5 (Track 9) with 67.38 points
#12. Rising Force Remix by Dj Code & Sinful Nature (Track 2) with 63.38 points
#13. jimmy makkas remix (Track 12) with 61.75 points
#14. matti leppanen remix (Track 14) with 57.63 points
#15. Dj Kuco Afterclub Remix (Track 6) with 56.63 points


wie de remixes wil beluisteren, kan dat door deze .rar-file te downloaden:

http://s87425046.onlinehome.us/en2t...bmissions04.rar


bij mij stond op 1 (met 97 ptn.!!) de schitterende drum'n'bass remix van DJ Looper. maar ook Isoterra scoorde goed (met 89 ptn.), dus hij verdiende ook wel te winnen.

veel goeie dingen tussen, dus downloaden die handel!


Posted by Bertn on Aug-07-2004 16:52:

ik ging eerst ook meedoen, maar heb nooit de tijd gehad om er mij eens deftig aan te zetten


Posted by CygnusX on Aug-07-2004 18:03:

Eens checken...
Bij die Plummet-Damaged-wedstrijd waren er ook wat verrassend goede remixen.


Posted by TOR on Aug-07-2004 18:15:

^ idd, en deze wedstrijd is nog beter uitgedraaid!


Posted by DeSpErAtOs-X on Aug-07-2004 22:46:

quote:
Originally posted by Bertn
ik ging eerst ook meedoen, maar heb nooit de tijd gehad om er mij eens deftig aan te zetten


idem, ma kga mijn wannabe-inzending es online zette een van dees ...


Posted by Jakhira on Aug-08-2004 12:46:

Je moet dus alle remixes in 1 keer downen? pfff...


Posted by Tiger777 on Aug-08-2004 13:14:

Groot bestandje toch he


Posted by TOR on Aug-08-2004 16:19:

we leven niet meer in de 16de eeuw h�


Posted by Jakhira on Aug-08-2004 16:22:

Welke was die goeie prog mix Kev?


Posted by TOR on Aug-08-2004 16:24:

Psy-T

track nummer 4


Posted by Jakhira on Aug-08-2004 16:27:

Ah ok, ik dacht het al...

Ik zei het al tegen Rafic op msn, mijn favoriete versie


Posted by Tiger777 on Aug-08-2004 16:32:

we mogen toch al eens zagen he tor


Posted by Dark Apostle on Aug-08-2004 16:37:

quote:
Originally posted by Pumaz
Ah ok, ik dacht het al...

Ik zei het al tegen Rafic op msn, mijn favoriete versie


Uw statusname past u

Ik vond de Dj Kuco Afterclub Remix heel leuk en er was nog een maar ik kan het me nimeer herinneren, moet sebiet nogis checken


Posted by _Jedi on Aug-08-2004 18:43:

TOR, de winnaar(s) van die remix contest, krijgen die eigenlijk iets of was/is dat just 4 fun?


Posted by TOR on Aug-08-2004 20:17:

^ de winnaar mag de volgende wedstrijd organiseren



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.