TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- TA remixwedstrijd: Coast 2 Coast - Home
TA remixwedstrijd: Coast 2 Coast - Home
de zesde TA remixwedstrijd is afgelopen. de opdracht deze keer was een klassieker onder handen nemen, Coast 2 Coast - Home. ik had de eer en het geluk om alle inzendingen te mogen beoordelen, naast een zevental andere juryleden. dit is het eindresultaat:
#1. Isoterra's Summer Visions Remix (Track 11) with 86.25 points
#2. alphaDelta idv_remix (Track 13) with 85.38 points
#3. looper 2004 dnb mix (Track 15) with 84.63 points
#4. Acute Remix by mef (Track 10) with 80.75 points
#5. neotune remix by Jay M (Track 1) with 79.25 points
#6. Spad's Ghosty Coast Remix (Track 3) with 76.25 points
#7. Psy-T's Acid Remix (Track 4) with 75.75 points
#8. Subtle Remix (Track 8) with 72 points
#9. Trancative Remix by BasherT (Track 5) with 68 points
#10. nick mahoney's mix (Track 7) with 67.38 points
#11. Absolute Fahrenheit Remix v5 (Track 9) with 67.38 points
#12. Rising Force Remix by Dj Code & Sinful Nature (Track 2) with 63.38 points
#13. jimmy makkas remix (Track 12) with 61.75 points
#14. matti leppanen remix (Track 14) with 57.63 points
#15. Dj Kuco Afterclub Remix (Track 6) with 56.63 points
wie de remixes wil beluisteren, kan dat door deze .rar-file te downloaden:
http://s87425046.onlinehome.us/en2t...bmissions04.rar
bij mij stond op 1 (met 97 ptn.!!) de schitterende drum'n'bass remix van DJ Looper. maar ook Isoterra scoorde goed (met 89 ptn.), dus hij verdiende ook wel te winnen.
veel goeie dingen tussen, dus downloaden die handel!
ik ging eerst ook meedoen, maar heb nooit de tijd gehad om er mij eens deftig aan te zetten
Eens checken...
Bij die Plummet-Damaged-wedstrijd waren er ook wat verrassend goede remixen.
^ idd, en deze wedstrijd is nog beter uitgedraaid! 
| quote: |
| Originally posted by Bertn ik ging eerst ook meedoen, maar heb nooit de tijd gehad om er mij eens deftig aan te zetten |
Je moet dus alle remixes in 1 keer downen? pfff...
Groot bestandje toch he 
we leven niet meer in de 16de eeuw h� 
Welke was die goeie prog mix Kev?
Psy-T
track nummer 4
Ah ok, ik dacht het al...
Ik zei het al tegen Rafic op msn, mijn favoriete versie 
we mogen toch al eens zagen he tor 
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Ah ok, ik dacht het al... Ik zei het al tegen Rafic op msn, mijn favoriete versie |
TOR, de winnaar(s) van die remix contest, krijgen die eigenlijk iets of was/is dat just 4 fun?
^ de winnaar mag de volgende wedstrijd organiseren 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.