TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto tijdens openings ceremonie Athene
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »
Tiesto tijdens openings ceremonie Athene
Net op het Sport Journaal:
Tiesto verzorgt de muzikale begeleiding tijdens de binnenkomst van de atleten bij de openings ceremonie.
Serieus?? Gaan miljarden mensen de opening zien met muziek van Tijs? 
Wow bestwel gaaf voor onze Tijs. Ben benieuwd wat ie allemaal gaat draaien....
Tiesto - Olympics 2004 Theme???
| quote: |
| ATHENE Dj Ti�sto (Tijs Verwest) zal bij de openingsceremonie van de Olympische Spelen de muziek verzorgen tijdens de parade van de sporters in het stadion. Ook zal de Nederlander op 15 augustus een optreden verzorgen in het Holland Heineken House in Athene. |
| Originally posted by Hitman Tiesto - Olympics 2004 Theme??? |

)
Best wel cool! Zal samen met Geert Huinink wel wat vette muziek produceren alla Forever Today 
Volgens de muzikale vormgever van de spelen heeft tijs (vast met hulp van anderen) idd speciaal muziek gecomponeerd voor die atleten intocht. Zal mij benieuwen 
In ieder geval alvast het eerste Nederlandse succes in Athene 
------------------------------
Tiesto opent Olympische Spelen
Dj Tiesto is tijdens de openingsceremonie van de Olympische Spelen in Athene actief. Op vrijdag 13 augustus zal hij de sporters tijdens de parade in het Olympisch stadion begeleiden met zijn muziek.
Ti�sto zal tijdens de Olympische Spelen ook een optreden verzorgen in het Holland Heineken House. Dat is het onderkomen van sportkoepel NOC*NSF. Hij treedt daar zondag 15 augustus op.
Het management van Ti�sto bevestigde vanavond het optreden van de dj vrijdag 13 augustus in Athene. De Grieken waren echter niet blij met het naar buiten gekomen nieuws. Normaal gesproken zijn de verrichtingen tijdens de openingsceremonie tot het laatste moment geheim. Ook Ti�sto viel dus onder de geheimhouding.
Ti�sto is momenteel al in Athene, waar de komende dagen flink geoefend wordt om de openingsceremonie gladjes te laten verlopen.
| Originally posted by Tim81 In ieder geval alvast het eerste Nederlandse succes in Athene ![]() ------------------------------ Tiesto opent Olympische Spelen Dj Tiesto is tijdens de openingsceremonie van de Olympische Spelen in Athene actief. Op vrijdag 13 augustus zal hij de sporters tijdens de parade in het Olympisch stadion begeleiden met zijn muziek. Ti�sto zal tijdens de Olympische Spelen ook een optreden verzorgen in het Holland Heineken House. Dat is het onderkomen van sportkoepel NOC*NSF. Hij treedt daar zondag 15 augustus op. Het management van Ti�sto bevestigde vanavond het optreden van de dj vrijdag 13 augustus in Athene. De Grieken waren echter niet blij met het naar buiten gekomen nieuws. Normaal gesproken zijn de verrichtingen tijdens de openingsceremonie tot het laatste moment geheim. Ook Ti�sto viel dus onder de geheimhouding. Ti�sto is momenteel al in Athene, waar de komende dagen flink geoefend wordt om de openingsceremonie gladjes te laten verlopen. |
Ik vind t vet
Jammer dat ik dan op een camping zit...
Dit is toch maar voor heel weinig artiesten weggelegd om zoiets te mogen doen
Ben benieuwd wat het wordt volgende week, zeker kijken dus 
Leuk voor tiesto, zal er wel een leuk zakcentje aan verdienen.
Lekker belangrijk.
Sorry hoor maar iedere scheet van hem wordt een thread. Kan er geen aparte Armin/Tiesto thread komen, zodat wij dat niet zien en die forumvervuiling weg is? Wij hebben ook de progressive thread.......
kommaar
kommaar
kommaar
kommaar
kommaar
kommaar
kommaar
De T van NLTA staat nu eenmaal voor Tiesto 
Hmm.. opzich leuk, maar als hij eigen (speciaal) gecomponeerde stukken gaat draaien, moet ik het nog zien. Ik ben bang dat deze nummers weer net zulke (*)^(&%#&$%#-sh*t zullen worden als zijn hele CD Just Be. Nu ik die cd vaak heb gehoord komt ie echt mijn neus uit, wat een schijt-cd zeg. In My Memory ben ik daarentegen nog steeds niet zat..
Dus ik hoop maar op wat kwaliteit ala Magik Journey. Als dat zo is, dan ga ik naar TiC 2!!
(anders niet) 
| Originally posted by SnuggLe Lekker belangrijk. Sorry hoor maar iedere scheet van hem wordt een thread. Kan er geen aparte Armin/Tiesto thread komen, zodat wij dat niet zien en die forumvervuiling weg is? Wij hebben ook de progressive thread....... kommaar kommaar kommaar kommaar kommaar kommaar kommaar |

Jezus Snuggle wat een gezeik
Dit is enorm nieuws voor de EDM industrie op zichzelf dus als Sasha of Oakey of iemand anders van wereldklasse was uitverkoren om de openingsceremonie te doen had ik het ook niet meer dan normaal gevonden dat er een thread over werd gemaakt.
Daarbij komt dat wat Trancefool al zegt... 3 threads nou nou wat een forumvervuiling
Komt nog een punt dat je nergens meer een thread over kan maken zonder dat er gezeikt wordt
Alle feesten in 1 jaar kan dat ook niet in 1 thread... en dan alle reviews ook in een weer aparte... kun je het hele jaar in 1 oogopslag zien
Lekker handig! 
| Originally posted by Glaniskanis Jezus Snuggle wat een gezeik Dit is enorm nieuws voor de EDM industrie op zichzelf dus als Sasha of Oakey of iemand anders van wereldklasse was uitverkoren om de openingsceremonie te doen had ik het ook niet meer dan normaal gevonden dat er een thread over werd gemaakt. |
Nouh k vind t wel stoer idd en why geen threadje?
Anders zou je op heel t forum slechts een paar threads overhouden,progressive-trance-techno-chillout?
K vind meerdere threads leuker lezen 2 be honest ennnn echt vet voor tiesto,hoop dat ie er wat moois van bakt
| Originally posted by SnuggLe Lekker belangrijk. Sorry hoor maar iedere scheet van hem wordt een thread. Kan er geen aparte Armin/Tiesto thread komen, zodat wij dat niet zien en die forumvervuiling weg is? Wij hebben ook de progressive thread....... kommaar kommaar kommaar kommaar kommaar kommaar kommaar |
Echt gaaf dit! Ti�sto kan me eigenlijk totaal niet meer boeien, maar dit is toch wel heel erg cool.
Goed voor de dance in het algemeen en Nederland en Ti�sto in het bijzonder. We mogen best trots op hem zijn 
Het enige wat ze hier doen is kutopmerkingen plaatsen & een beetje zieken. Vinden ze blijkbaar nog steeds kinderlijk leuk op volwassen leeftijd!
Sorry hoor, maar ga dan lekker op www.onzinforum.nl lopen kloten, daar is dat forum voor!
Volgens mij zullen we er alleen niet veel van horen. De presentatoren moeten altijd er doorheen lullen met wetenswaardigheden.
Zo he, d'r wordt hier EEUWEN gezeken, maak ik een keer een post met een ontzettend
en 'kommaar' gehalte, krijg je dit. Das ook nieuw.
Maar d'r moeten 2 zaken gescheiden houden:
1) Tiesto
2) Openingsceremonie
Dat een dj de ceremonie mag doen vind ik cool, dat Tiesto het is: minder. Zet daar gewoon een onbekend talent of iets neer. Ik bedoel wat Magik54 zegt, het 'product Tiesto'.
En dat van meerdere threads: niet zo happen!