TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- יצא SP2 for WinXP!!
Pages (2): [1] 2 »
יצא SP2 for WinXP!!
חברה יצא העדכון באנגלית לאקספי.. יש מערכת בקרת אבטחה
שכוללת בתוכה פיירואלל מובנה
עדכונים אוטומטיים
ופיקוח על אנטי וירוס
עכשיו יש גם חוסם פופאפס.. שעובד מצויין
ויש תמיכה טובה באינטרנט אלחוטי
קיצור.. תורידו
שווה!! 
יש ברשתות האי אר סי למניהם ובתוכנות השיתוף..
אי אפשר לגשת לזה דרך Windows Update
כי זה לא יצא עדיין רשמית
יצאה גירסה סופית RTM
:]
אהה.. ההתקנה שוקלת כ 270 מגה
ותארגנו עוד איזה 900 מגה להתקנה :P
בהצלחה.. 
קיצר חכו עוד כמה ימים עד שזה מגיע ל win update
תורידו ותתקינו מה express install
ואל תשברו את הראש...
באמת חדשות טובות,
אבל אני מעדיף לחכות שיצא גרסה חדשה של
xp
כשזה כבר יהיה כלול בפנים
אני מחכה לדבר הזה שמיקרוסופט מוציאים... זה יענו דור ההמשך ל
XP
יש לי חבר הוריד את גירסת האלפה ולא הפסיק להתלהב מזה
לא זוכר איך קוראים לזה
אבל הוא אמר לי שזה סוף!
אני אישית לא מבין למה צריך אותה? פאאירבול יש לי, בעיה עם פופאפס נפתרה מזמן, אנטיוירוס גם יש...
כמו שאמר מיכאל עדיף כבר לחכות לגרסת וינדואוס החדשה...
| quote: |
| Originally posted by taltul אני אישית לא מבין למה צריך אותה? פאאירבול יש לי, בעיה עם פופאפס נפתרה מזמן, אנטיוירוס גם יש... כמו שאמר מיכאל עדיף כבר לחכות לגרסת וינדואוס החדשה... |
sp2
זה לא רק פיירבול או חוספ פופאפס זנ עדכון לווינדואוס כמו שיש עידכונים לכל דבר העדכון מתקן באגים ובעיות שהיו בוינדואוס.
| quote: |
| Originally posted by Flotser נראה לי לא הבנת אותי.... פשוט יש לי למשל דיסק שנקרא windows xp sp1 integrated שזה התקנה מלאה שכבר באה עם ה sp1 זה פשוט יותר נוח ופותר כל מיני בעיות של פירטיות אז מקווה בקרוב יצא כזה גם עם sp2 ולדעתי מאוד כדאי להתקין את זה, תחשוב כמה patches הוציאה מייקרוסופט מאז sp1 וכמה באגים מצאו, למשל המשחב שלי עושה עכשיו מלאא בעיות, אני בטוח חלק העדכון יכול לתקן לי ורונן, אתה בטח מתכוון ל windows longhorn ? |

| quote: |
| Originally posted by taltul אחי אני כבר מוריד את מה שחיפשת... microsoft windows xp professional corporate incl. sp2 ![]() דבר איתי אם אתה כל כך רוצה את זה... |
| quote: |
| Originally posted by Flotser וואלה, מגניב, גם אני התחלתי אז להוריד את זה עכשיו, זה: Microsoft.Windows.XP.Professional.Corporate.incl.SP2-FTFiSO ? אבל מוזר שזה ככה יוצא לפני שזה יצא רשמי, אולי זה סתם פייק או בטה ? |
אשמח לקבל את ההתקנה ממישהו מכם...
תודה על המידע!
| quote: |
| Originally posted by taltul אחי לא מבין למה אתה מתפעל...? הרי כל טראק שאתה מוריד בדיסי או במקום אחר תמיד משתחרר לפני שהוא יוצא רשמי... אז ברור גם שבמקרה הזה קבוצת שירור לא תחכה עד לריליז הרשמי אלא תשחרר אותו כבר עכשיו... |
הנה לינק ישיר להורדה

| quote: |
| Originally posted by skelz הנה לינק ישיר להורדה |
התקנתי לפני חצי שעה SP2
הכל טוב ויפה בינתיים...
הצלחתי בעזרת חבר להעיף את הסמל מה tray
נקווה שהמחשב ירוץ יותר טוב עכשיו
| quote: |
| Originally posted by Flotser רק להיזהר עם זה כי זה לא יעבוד על עותק לא חוקי של xp |

| quote: |
| Originally posted by taltul חחח..לכן צריך פשוט ללכת ולהוריד את הלא חוקי...יעני אין מצב שלא חוקי לא יעבוד על הלא חוקי... ![]() חוכמת הגולש |
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs ומה זה בדיוק SP לא חוקי ? כל עוד ה S\N שלך הוא לא ב black-list של מייקרוסופט זה יעבוד חלק.. אני בהזדמנות אביא לפה מדריך איך לשנות S\N ואיך להשיג אחד חדש |
אם אני רוצה להתקין את זה על
WINDOWS ME
זה יעבוד?
| quote: |
| Originally posted by THE_BLUE_DRAGON אם אני רוצה להתקין את זה על WINDOWS ME זה יעבוד? |
| quote: |
| Originally posted by taltul מן הסתם לא... |
אתה לא מתקין "על"
תכניס את הדיסק של XP-SP2
ב BIOS תשנה ל boot from cd
תעלה את ההתקנה
ותפרמט את המחיצה של הווינדוס..

| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs אתה לא מתקין "על" תכניס את הדיסק של XP-SP2 ב BIOS תשנה ל boot from cd תעלה את ההתקנה ותפרמט את המחיצה של הווינדוס.. |
קודם כל יש שני דברים: סתם אספי2 וחלונות אקספי + אספי2...
אז כשגיל שאל בתשובה שלי התכוונתי לסתם אספי 2...שאותו אתה יכול להתקין רק אם ישך אקספי...
שנית, אם כבר מדברים על התקנה מלאה של חלונות + אספי 2 מצורף - אז בכלל אף אחד לא מתקין וינדואס על המערכת הפעלה אחרת לא משנה אם זה מי או 2000..פשוט לא עושים את זה כך...או שאתה מתקין בנוסף ואז תהיו לך 2 מערכות הפעלה באותו מחשב או שאתה מסיר את הישנה ומתקין הכל מחדש...
| quote: |
| Originally posted by taltul קודם כל יש שני דברים: סתם אספי2 וחלונות אקספי + אספי2... אז כשגיל שאל בתשובה שלי התכוונתי לסתם אספי 2...שאותו אתה יכול להתקין רק אם ישך אקספי... שנית, אם כבר מדברים על התקנה מלאה של חלונות + אספי 2 מצורף - אז בכלל אף אחד לא מתקין וינדואס על המערכת הפעלה אחרת לא משנה אם זה מי או 2000..פשוט לא עושים את זה כך...או שאתה מתקין בנוסף ואז תהיו לך 2 מערכות הפעלה באותו מחשב או שאתה מסיר את הישנה ומתקין הכל מחדש... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.