TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tiesto Live @ OS invigningen
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »
Tiesto Live @ OS invigningen
snodde fr�n music forumet.
Fan vad grymt ass�. Sj�lvklart m�ste man se det
Seri�st? Fan va coolt isf!
omg.. l�ter alldeles f�r bra f�r att vara sant :O. men om det �r s�! fan va coolt.
nu kn�pper vi v�ra h�nder och ber en stilla b�n f�r att han inte g�r bort sig genom att spela n�n skitl�t som Crappic eller liknande.
Jag �r i chocktillst�nd.
Ska Tiesto lira p� OS invigningen eller har han gjort en OS l�t? Hj�lp mig, man kan inte t�nka normalt n�r man �r chockad.
Om detata st�mmer, n�r f�r man se detta d�?
han ska lira under flagg marschen n�r alla nationer kommer in
De e ju s� fett... men �rligt... han kan ju knappast k�ra ett normalt tranceset s� att s�ga... Hur som haver s� �r det bra positivt tycker jag...
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever De e ju s� fett... men �rligt... han kan ju knappast k�ra ett normalt tranceset s� att s�ga... Hur som haver s� �r det bra positivt tycker jag... |
det �r sant, och det ska bli intressant att se vad han spelar f�r n�t... borde v�l bli lite l�ttare asot-trance men man vet aldrig... 
varf�r ens st�lla upp om man inte lirar som man brukar?
Hoppas han k�r p� med trance 
Det h�r l�r ju g�ra att han beh�ller sin f�rsta plats p� DJ mag top 100
h�rde att han skulle spela p� Miss Universum och Oscarsgalan ocks�.
shit va coolt 
n�n mer info? vart fick ni den h�r infon ifr�n? kanske bara e rykten? 
| Originally posted by RebeL9 h�rde att han skulle spela p� Miss Universum och Oscarsgalan ocks�. |
Fr�n tiestos hemsida:
BREAKING NEWS:
Ti�sto performing at the Opening Ceremony of the Olympic Games, Athens 2004.
This evening on Dutch television the Greek artistic director of the openings ceremony (Dimitris Papaioannou) confirmed that they were very proud to have Ti�sto as a part of their official opening of the Olympic Games of Athens 2004 on Friday August 13, 2004. He is going to spin his music live during the parade of athletes. During this parade all participating nations introduce their athletes.
More information will follow soon on this page or through our newsletter.

Jag blev pl�tsligt intresserad av sport 
Fy fan vad grymt! Det �r ju sinnessjukt, det l�r ju finnas ett stort antal m�nniskor som inte ens vet vad trance �r f�r n�got d�r.
Kommer bli mycket intressant att se det och h�ra vad som s�gs efter�t.
F�r man spinna plattor p� OS invigningen �r man helt klart j�vligt stor.
| Originally posted by hustler F�r man spinna plattor p� OS invigningen �r man helt klart j�vligt stor. |
| Originally posted by RebeL9 h�rde att han skulle spela p� Miss Universum |
1.5 timme ska han tydligen spela, alts� under hela inmarshen eller vad det nu �r

| Originally posted by St_Andrew 1.5 timme ska han tydligen spela, alts� under hela inmarshen eller vad det nu �r |
(Jag var naturligtvis tvungen att "skryta" lite
)
F�r de som inte vill missa:
Fredag, 2004-08-13:
19.55 - 21.00 - SVT2
21.00 - 23.00 - SVT1
(n�n som f�reslog att man planerar s�nt, chockerande
)
hehe, e ju p� fredag redan ju

| Originally posted by reveal Till och med icke-trancelyssnande polare tycker det �r coolt (Jag var naturligtvis tvungen att "skryta" lite ) |
�r klart att han ska lira Flight 643 och Adagio for strings s�ger dom
Jag delar knappast eran entusiasm utan �r tv�rt om v�ldigt skeptisk
N�r Savage Garden spelade p� p� invigningen f�r sommarspelen i Australien f�r fyra �r sedan f�refall det som helt naturligt (f�r att inte n�mna hur bra det var)
jag har liksom sv�rt att se vad Tiesto har d�r att g�ra...
N�ja det blir om inte annat intresant att se vad han st�ller till med