TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- I Love Techno 2004 : Let Love Rule! - 18 november - Gent
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »

Posted by Wildfir3 on Aug-08-2004 12:11:

I Love Techno 2004: Let Love Rule!

Er zijn nog geen namen bekend, maar de datum ligt toch al vast: 18 november, in gent.

Wie gaat er heen?!

/me is in

Posted by Jakhira on Aug-08-2004 12:42:

Ik zal er waarschijnlijk wel zijn zoals gewoonlijk, tenzij er een of ander ramp gebeurd

Posted by Tiger777 on Aug-08-2004 13:11:

Ik gaan zeker.

Posted by lievez on Aug-08-2004 13:12:

maybe

Posted by Kaidreas on Aug-08-2004 18:11:

ik wil er ook wel eens bij zijn, maar dat hangt van de line-up af. ik hoop dat ze er wa deep-house tussen steken, dan zal ik er wel bij zijn ws

Posted by Pestario on Aug-08-2004 18:17:

quote:
Originally posted by Kaidreas
ik wil er ook wel eens bij zijn, maar dat hangt van de line-up af. ik hoop dat ze er wa deep-house tussen steken, dan zal ik er wel bij zijn ws

deephouse??? Deephouse op I love techno is net zoals beleg gaan halen bij de bakker! I love TECHNO moet puur techno zijn, elektro en minimal mag er wel bij maar als ik ga is het voor techno...niet zoals 2 many dj's of roger sanchez op de vorige edities.

Ik ga heel zeker, dat is het enige feesje wat ieder jaar vast staat. een deel van de line-up maken ze in de loop van volgende week bekend.

greetz

Posted by Kaidreas on Aug-08-2004 18:53:

2 many dj's nog roger sanchez is deep house voor mij. misschien heb ik het verkeerd gezegd. voor mij is dat pophouse.

en dan nog. ik zeg het, het hangt van de line-up af. ik bedoel maar als mijn keuze van dj's de moeite is ga ik, anders niet. ik heb gewoon geen goesting om de hele nacht naar het zelfde gebeuk te luisteren. dan nog liever een set van johan giele

Posted by _Jedi on Aug-09-2004 18:20:

Ben er al eens heen geweest, op zich moet je dat wel eens meemaken, tis eens de moeite, en ook daar valt een leuke sfeer te ontdekken.

Maar dit event is zeker niet iets waar ik echt naar uit kijk, Respect 2 Techno .. maar niet mijn favoriete subgenre.

Naast de line-up ben ik eens benieuwd wat ze voor toegangsprijzen gaan vragen...

Posted by Jasperovitsj on Aug-09-2004 18:25:

Ik ben 3 jaar geleden geweest omdat het net op mijn verjaardag viel en Push er een live-act gaf. Het event op zich was echt wel zalig (de aankleding, Carl Cox :eyes, maar na een tijd begon de muziek wel tegen te steken. Een paar uurtjes techno gaat er wel in, maar voor een hele avond was het toen net te veel van het goeie...

Maar wie weet, als de line-up mij aanstaat ga ik het zeker is overwegen!

Posted by pooley on Aug-09-2004 18:50:

Iemand moet zich toch opofferen om Steven een hand te geven en hem voorbij de leeftijdscontrole te leiden he.

I'm in dus.

Posted by basd on Aug-10-2004 09:09:

Was vorig jaar erg leuk.. Als het een beetje te doen is met het vervoer dan wil ik misschien dit jaar wel weer.. Hangt natuurlijk ook van de line-up af dus die moet ik eerst maar eens zien

Posted by DJ Sid on Aug-11-2004 11:42:

count me in!

Posted by Pestario on Aug-12-2004 10:21:

Eerste naam is bekend: The Advent Live @ stage en Anthony Rother waarschijnlijk ook maar dat is nog niet 100 % bevestigd

greetz

Posted by TOR on Aug-18-2004 18:50:

eerste namen bekend:

Felix Da Housecat
Carl Cox
Michael Mayer
Dave Clarke
Joris Voorn
Anthony Rother
James Ruskin
Darko
Luciano
Ivan Smagghe
Pet Duo
Cristian Varela
Marco Bailey

ik toon interesse

Posted by Nabistai on Aug-18-2004 18:59:

quote:
Originally posted by TOR
eerste namen bekend:

Felix Da Housecat
Carl Cox
Michael Mayer
Dave Clarke
Joris Voorn
Anthony Rother
James Ruskin
Darko
Luciano
Ivan Smagghe
Pet Duo
Cristian Varela
Marco Bailey

ik toon interesse

Mijn interesse stijgt ook
Alleen Dave Clarke heb ik al aan het werk gezien en die heeft me toen een beetje ontgoocheld.. Maar hij krijgt een tweede kans

Posted by Kaidreas on Aug-18-2004 19:07:

daaaaar ze de felix. da bedoel ik met deep house.
top notch.

Posted by Jasperovitsj on Aug-18-2004 19:47:

Mijn interesse is ook zeker gewekt!!
Maar das net het weekend na TIC in Hasselt,, dus het zal wel kiezen worden vrees ik...

Posted by Pestario on Aug-18-2004 19:52:

gaat gij als progressive addict naar tiester in concert?

Posted by Pestario on Aug-18-2004 19:53:

quote:
Originally posted by Kaidreas
daaaaar ze de felix. da bedoel ik met deep house.
top notch.

felix = electro/groovy techhousy

michael mayer is lekkere techhouse soms ook deephouse alhoewel ie op I love techno zijn setje wel wat harder zal doen, dus meer techhouse.

Posted by pooley on Aug-18-2004 21:10:

quote:
Originally posted by Pestario
felix = electro/groovy techhousy

michael mayer is lekkere techhouse soms ook deephouse alhoewel ie op I love techno zijn setje wel wat harder zal doen, dus meer techhouse.

Niet helemaal waar.
Op groovecity was Felix vette Techno

Posted by Tiger777 on Aug-18-2004 21:14:

ma da's ook al 2 jaar geleden he poolster...

Maar bon, ik toon ook grote interesse

Posted by Wildfir3 on Aug-19-2004 05:38:

ik zaller zoiezo wel bij zijn denk ik... voor 35 euro wordt het weer een lineup om je vingers van af te likken. Daar kan menig party-organisator iets van leren

Posted by pooley on Aug-19-2004 07:25:

2 jaar geledne , dacht van ni

Posted by Tiger777 on Aug-19-2004 09:30:

Felix op groovecity? Toch wel ze, vorig jaar was 'ie er niet bij...

Posted by FUSyke on Aug-19-2004 09:44:

Het is al 2 jaar geleden dat ik er nog eens ben naartoe geweest. Het zou kunnen dat ik in november nog eens ga maar ik ben nog aan het twijfelen tussen ILT en TIC Hasselt. Ik denk dat het wel ILT zal worden want het is veel minder geld dan TIC en je ziet er meer dan enen dj

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »