TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מה הפסדתי?


Posted by m0sh on Aug-08-2004 12:49:

מה הפסדתי?

טוב חזרתי היום ורציתי לדעת מה הפסדתי...

אם קרה משהו...ובעיקר שירים מצליחים של התקופה האחרונה?


Posted by eXeTik on Aug-08-2004 20:56:

כמה אנשים חדשים, היכירות אישית עם יאמאן, שירות היכרויות פה בפורום ו.... זהו
תספר איך היה? בכל זאת ים המלח...


Posted by DJ Alex E. on Aug-09-2004 01:55:

הפסדת את היומולדת שלי!
והפסדת את איך שהנסיכה סיסי בגדה באלי


Posted by FederalBI on Aug-09-2004 06:47:

כן דרך אגב סיסי השתלטה על הפורום.
מעכשיו כל מה שהיא תבקש ממך לעשות אתה חייב לעשות


Posted by Star on Aug-09-2004 09:25:

איי תראו איזה יופי
אני בדיוק מחפש מלכה
סיסי מעוניינת.?


Posted by m0sh on Aug-09-2004 10:50:

היה טוב
אני יספר מתישהו בהרחבה....


מה שחשוב עכשיו שהטיול לאיביזה בספק...פשוט אין לי עם מי לנסוע סעמק

4 כבר נסעו שאני לא יכלתי
וכמעט כל החברים שלי כבר בתוכניות אחרות

חלק כבר נוסעים וחלק אין כסף לאיביזה וחלק פשוט לא בקטע הזה


Posted by yaman on Aug-12-2004 20:53:

אני לא מסכים לזה שסיסי תשתלט על הפורום זין שלי


Posted by eXeTik on Aug-12-2004 21:04:

quote:
Originally posted by yaman
זין שלי


מה איתו?
משפט מעניין הבאת...


Posted by Flotser on Aug-12-2004 21:26:

quote:
Originally posted by eXeTik
מה איתו?
משפט מעניין הבאת...


אם תשים
/
ממש לפני סוף המשפט שחתכת...
זה יכול להשמע לא טוב בכלל


Posted by eXeTik on Aug-12-2004 21:55:

quote:
Originally posted by Flotser
אם תשים
/
ממש לפני סוף המשפט שחתכת...
זה יכול להשמע לא טוב בכלל


בוא תראה מה לא נשמע טוב

quote:
Originally posted by yaman
סיסי תשתלט על הזין שלי


Posted by princess cc on Aug-13-2004 05:28:

quote:
Originally posted by yaman
אני לא מסכים לזה שסיסי תשתלט על הפורום זין שלי


מי השתלט גוד דאמט???? זה אתם שדוחפים אותי בכל ת'רד אפשרי...
[כמו זה לדוג']
קיצר דורלינג לא הפסדת כלום, הכל נשאר אותו דבר, עדיין אותם צעירים משועממים וחרמנים שמציקים לנסיכות נחמדות שבאו לכאן כדי להרחיב את הידע שלהם במוסיקה...

אה ואל תאמין להם: אני לא בגדתי באלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by m0sh on Aug-13-2004 09:53:

quote:
Originally posted by princess cc
מי השתלט גוד דאמט???? זה אתם שדוחפים אותי בכל ת'רד אפשרי...
[כמו זה לדוג']
קיצר דורלינג לא הפסדת כלום, הכל נשאר אותו דבר, עדיין אותם צעירים משועממים וחרמנים שמציקים לנסיכות נחמדות שבאו לכאן כדי להרחיב את הידע שלהם במוסיקה...

אה ואל תאמין להם: אני לא בגדתי באלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


הלו מה את מתשנאת


למרות שבאמת משעממם לי עכשיו כי מלא חברים שלי התגייסו


Posted by princess cc on Aug-13-2004 09:59:

quote:
Originally posted by m0sh
הלו מה את מתשנאת




מוואה?



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.