TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מה הפסדתי?
מה הפסדתי?
טוב חזרתי היום ורציתי לדעת מה הפסדתי...
אם קרה משהו...ובעיקר שירים מצליחים של התקופה האחרונה?
כמה אנשים חדשים, היכירות אישית עם יאמאן, שירות היכרויות פה בפורום ו.... זהו
תספר איך היה? בכל זאת ים המלח...
הפסדת את היומולדת שלי!
והפסדת את איך שהנסיכה סיסי בגדה באלי
כן דרך אגב סיסי השתלטה על הפורום.
מעכשיו כל מה שהיא תבקש ממך לעשות אתה חייב לעשות

איי תראו איזה יופי
אני בדיוק מחפש מלכה
סיסי מעוניינת.?
היה טוב
אני יספר מתישהו בהרחבה....
מה שחשוב עכשיו שהטיול לאיביזה בספק...פשוט אין לי עם מי לנסוע סעמק
4 כבר נסעו שאני לא יכלתי
וכמעט כל החברים שלי כבר בתוכניות אחרות
חלק כבר נוסעים וחלק אין כסף לאיביזה וחלק פשוט לא בקטע הזה
אני לא מסכים לזה שסיסי תשתלט על הפורום זין שלי
| quote: |
| Originally posted by yaman זין שלי |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik מה איתו? משפט מעניין הבאת... |
| quote: |
| Originally posted by Flotser אם תשים / ממש לפני סוף המשפט שחתכת... זה יכול להשמע לא טוב בכלל |
| quote: |
| Originally posted by yaman סיסי תשתלט על הזין שלי |
| quote: |
| Originally posted by yaman אני לא מסכים לזה שסיסי תשתלט על הפורום זין שלי |
| quote: |
| Originally posted by princess cc מי השתלט גוד דאמט???? זה אתם שדוחפים אותי בכל ת'רד אפשרי... [כמו זה לדוג'] קיצר דורלינג לא הפסדת כלום, הכל נשאר אותו דבר, עדיין אותם צעירים משועממים וחרמנים שמציקים לנסיכות נחמדות שבאו לכאן כדי להרחיב את הידע שלהם במוסיקה... אה ואל תאמין להם: אני לא בגדתי באלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| quote: |
| Originally posted by m0sh הלו מה את מתשנאת |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.