TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Saab!

Posted by Hauken on Aug-08-2004 13:12:

Saab!

Fyra stycken tappra var vi som vid 11 tiden packade oss in i en Saab 900 TURBO fr�n 89. Extra bestyckad med en helt ny ljudanl�ggning.

Destinationen var d� accelerate summer 2004 och �rebro. Tanken var att vara d�r ganska tidigt, k�ka och f�refesta.

Vi hade kommit halv�gs till sundsvall d� bilen b�rjar g� konstigt...

Vi stannar f�r att unders�ka fel, dock �r ingen av oss s�rskilt mekaniska s� vi fick inte till bilen... Vi ringer en b�rgare och fr�gar iaf dom kan komma ut och se om dom kan laga bilen p� plats.

Det dr�jjer �ver en timme f�r denna att komma.. Han kollar p� bilen lite snabbt och h�vdar att den f�rmodligen "skurit".

Att f� den fixxad hyffsat snart var uteslutet och det fanns inte en chans att f� tag p� en annan bil. S� d�r stog vi, redigt f�rbannade. Fanns inte mycket mer att g�ra, en kompis f�r�ldrar �kte efter X antal om och men ut och h�mtade oss.

Bilen st�r kvar inrullad p� en liten skogsv�g utan skyltar. Min kompis �verv�ger iaf han ska h�mta den eller l�ta den st�, den kostade han 6k.(skulle vara dyrt att laga.) (Stereon tog vi givetvis ur)

Det var den helgen och f�delsedagen..

Till Mysteryland bilar vi INTE! (T�g och flyg :P )

Posted by Snakebyte on Aug-08-2004 15:55:

Det k�nns s�kert rikgtigt surt f�r er, o jag tycker synd om er. Fan att s�nt ska h�nda, riktig otur f�r jag s�ga. Vi hade tur n�r vi �kte till amsterdam f�rra veckan, det gick riktigt smidigt.

N�ja, ta ett par stadiga �l och t�nk inte mer p� det

Posted by Hauken on Aug-08-2004 16:24:

Jod�.. grillen �r ig�ng ikv�ll. Det �r varmt i �stersund.. blir lite trance och �l, sedan bad ner�t sj�n. Inget v�ldsamt festande direkt, utan lite lugnt kompenastion f�r tidigare..

btw; http://www.tranceaddict.com/forums/...00464&forumid=1

Posted by St_Andrew on Aug-08-2004 18:12:

stackare =/

vi f�rs�kte komma p� vilka ni var.. men hitta aldrig er... detta kanske f�rklarar saken

riktigt sure ass�... men ni ska ju till mysteriland s� det f�r v�l kompensera

Posted by Hauken on Aug-08-2004 21:23:

Mjo var trist.. verkligen

Blir v�l kryssen i h�st ist�llet

Om det inte �r n�gra h�rifr�n som ska till Mysteryland.. ?