TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lagoona

Posted by Glorie on Aug-09-2004 21:24:

Cool Lagoona

tja, n�n som h�rt denna svenska norrl�ndska trance-duo eller?

Lagoona - Into my dream (Kaveh Azizi rmx) e mycke fin nu ska jag iaf ta och intervjua de 2 herrarna... t�nkte att ni som e s� sn�lla, kanske kan hj�lpa med att komma p� fr�gor.

Taaaaaaaaaack

k�tt p� benen & Baygroove Musikproduktion: www.baygroove.com

Posted by Vizay on Aug-09-2004 21:27:

hehe, gamla r�varna lagoona...lyssnade jag p� f�r tv� �r sen (om de inte va �nnu l�ngre sen)

hittade dom p� mp3.com p� den tiden

Posted by Amnezia on Aug-09-2004 21:36:

hmm ass� f�r mig de va n�ra som hette typ Lagoona som hade en hit typ 2000...minns inte va l�ten hette men den va soft

va det inte dom som inte lyckades f� n�tt skivkontrakt � grejer???

Posted by Kaveh on Aug-09-2004 21:42:

Skoj att du gillar den remixen! =)

Posted by Glorie on Aug-09-2004 22:01:

quote:
Originally posted by Kaveh
Skoj att du gillar den remixen! =)

vaaaaaaaaaaaa...allts� det slog mig f�r n�ra sekunder f�rut n�r ja s�g dig online.. t�nk om det e kaveh p� sweta.. men sen t�nkte ja.. neeeeeee, kan de ju inte va han r�kar bara ha samma nickname.

den remixen e sjukt grymmast, lyssnar p� den varje dag har n�mligen skivan "A trip in trance 3" som ja vann

whaaaaaaaaaaaa

visste typ inte att kaveh azizi var svensk f�r n�n vecka sen
ahmen coooooooooool

andreas i lagoona lovorda dig kan ja s�ga

viz, gamla r�var? aaa tydligen. sj�lv har ja nyss h�rt talats om dem. hehe.. men de e la n�stan lika gamla i sv�ngen som Trance Control eller? (ox� k�nda via mp3.com)

Posted by Amnezia on Aug-09-2004 22:10:

aha nu tror ja att jag minns va ju trance[]control som inte fick kontrakt � lagoona hade typ 3 l�tar..har dom p� n�n mp3 skiva..+ en l�t som bara va halvf�rdig..najs v�rre

Posted by Kaveh on Aug-09-2004 22:56:

quote:
Originally posted by Glorie
vaaaaaaaaaaaa...allts� det slog mig f�r n�ra sekunder f�rut n�r ja s�g dig online.. t�nk om det e kaveh p� sweta.. men sen t�nkte ja.. neeeeeee, kan de ju inte va :p han r�kar bara ha samma nickname.

den remixen e sjukt grymmast, lyssnar p� den varje dag :) har n�mligen skivan "A trip in trance 3" som ja vann :D

whaaaaaaaaaaaa :crazy:

visste typ inte att kaveh azizi var svensk f�r n�n vecka sen :)
ahmen coooooooooool :crazy:

andreas i lagoona lovorda dig kan ja s�ga :)

oooh tack s� mycket! :))) skitskoj att f� reda p� att folk uppskattar ens musik - l�tt den b�sta bel�ningen. tur att du vann den samlingsplattan d� :D det �r det enda sl�ppet som min remix �r med p� :]

Posted by Vizay on Aug-10-2004 08:39:

det st�mmer mycket v�l att trance[]control och lagoona va uppe ungef�r samtidigt, men har lagoona b�rjat sl�ppa grejer nu p� sistonde eller (f�rutom kavehs remix d�)?

Posted by Glorie on Aug-11-2004 07:22:

quote:
Originally posted by Vizay
det st�mmer mycket v�l att trance[]control och lagoona va uppe ungef�r samtidigt, men har lagoona b�rjat sl�ppa grejer nu p� sistonde eller (f�rutom kavehs remix d�)?

hoho... som sagt, ja har nyss h�rt talats om dem. ingen aning om de d�r me egna sl�pp. tror att det e deras enda till dags dato?

aja.... ingen som har n�n fr�ga elle? verkar f� skriva heeela sj�lv...

Posted by jofawe on Aug-11-2004 19:37:

jag har f�ljt dem sen de hette TSEC (The Solid Energy Crew) hehe..

tror till och med att Andreas W och Bj�rn vet vem jag �r .. haha. har ju gjort otaliga mixar p� deras l�tar.

Glorie.. du kan ju fr�ga dem hur det gick med deras samarbete med Gina G (Ooh aah just a littlebit, om ni kommer ih�g)

wiee..

http://www.lagoonamusic.com

Posted by Marey on Aug-11-2004 20:12:

lagoona minns jag,, lyssnade mycket p� dem f�rut,, som en ink�rsport till trance scenen.. minns 'always in my heart/mind' � the journey, sk�na grejer

(Staz @ marey)