TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lagoona
Lagoona
tja, n�n som h�rt denna svenska norrl�ndska trance-duo eller?
Lagoona - Into my dream (Kaveh Azizi rmx) e mycke fin
nu ska jag iaf ta och intervjua de 2 herrarna...
t�nkte att ni som e s� sn�lla, kanske kan hj�lpa med att komma p� fr�gor.
Taaaaaaaaaack 
k�tt p� benen & Baygroove Musikproduktion: www.baygroove.com
hehe, gamla r�varna lagoona...lyssnade jag p� f�r tv� �r sen (om de inte va �nnu l�ngre sen) 
hittade dom p� mp3.com p� den tiden 
hmm ass� f�r mig de va n�ra som hette typ Lagoona som hade en hit typ 2000...minns inte va l�ten hette men den va soft
va det inte dom som inte lyckades f� n�tt skivkontrakt � grejer???
Skoj att du gillar den remixen! =)
| quote: |
| Originally posted by Kaveh Skoj att du gillar den remixen! =) |
han r�kar bara ha samma nickname.
har n�mligen skivan "A trip in trance 3" som ja vann

aha nu tror ja att jag minns
va ju trance[]control som inte fick kontrakt � lagoona hade typ 3 l�tar..har dom p� n�n mp3 skiva..+ en l�t som bara va halvf�rdig..najs v�rre
| Originally posted by Glorie vaaaaaaaaaaaa...allts� det slog mig f�r n�ra sekunder f�rut n�r ja s�g dig online.. t�nk om det e kaveh p� sweta.. men sen t�nkte ja.. neeeeeee, kan de ju inte va :p han r�kar bara ha samma nickname. den remixen e sjukt grymmast, lyssnar p� den varje dag :) har n�mligen skivan "A trip in trance 3" som ja vann :D whaaaaaaaaaaaa :crazy: visste typ inte att kaveh azizi var svensk f�r n�n vecka sen :) ahmen coooooooooool :crazy: andreas i lagoona lovorda dig kan ja s�ga :) |
det st�mmer mycket v�l att trance[]control och lagoona va uppe ungef�r samtidigt, men har lagoona b�rjat sl�ppa grejer nu p� sistonde eller (f�rutom kavehs remix d�)?
| Originally posted by Vizay det st�mmer mycket v�l att trance[]control och lagoona va uppe ungef�r samtidigt, men har lagoona b�rjat sl�ppa grejer nu p� sistonde eller (f�rutom kavehs remix d�)? |
verkar f� skriva heeela sj�lv...
jag har f�ljt dem sen de hette TSEC (The Solid Energy Crew) hehe..
tror till och med att Andreas W och Bj�rn vet vem jag �r .. haha. har ju gjort otaliga mixar p� deras l�tar.
Glorie.. du kan ju fr�ga dem hur det gick med deras samarbete med Gina G (Ooh aah just a littlebit, om ni kommer ih�g)
wiee.. 
http://www.lagoonamusic.com
lagoona minns jag,, lyssnade mycket p� dem f�rut,, som en ink�rsport till trance scenen.. minns 'always in my heart/mind' � the journey, sk�na grejer 
(Staz @ marey)