TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fok Voetbalmanager
Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Fok Voetbalmanager
| quote: |
Vandaag gaat de FOK!Competitiemanager van start. Wil je meedoen aan dit leuke spel? Dat kan door je aan te melden op de Manager. Eenmaal aangemeld kan je een team van elf spelers samenstellen. Hiervoor krijg je zeven miljoen euro ter beschikking. Elke speler heeft een vaste transferwaarde. Met je startersbudget dien je een 4-4-2 formatie samen te stellen. Je startteam kan je nog samenstellen tot en met vrijdag 13 augustus 18.00 uur! Ongeveer na elke twee weken kun je vervolgens je team verbeteren. Je spelers verdienen namelijk geld door het aantal punten dat ze scoren. Naast de nodige spanning en vermaak die het spel met zich meebrengt, zijn er ook weer leuke prijzen te winnen. Meer hierover hoor je binnenkort! De managercrew wenst jullie veel succes en plezier met de manager. |
url?
Nee, ik doe al mee met de VI-Leaugue...Tis wel leuk trouwens
Ik steek liever die 7 miljoen in eigen zak en vlucht het land uit rentenieren 
| quote: |
| Originally posted by djcresto url? |
Ik doe ook wel mee, mits Jappio en NewWave etc ook mee doen, oftewel de mensen die altijd hun mond open hebben in eht voetbaltopic
Dan pas wordt het leuk!
Ligt het aan mij of is die site momenteel niet helemaal in orde? Ik kan mij in ieder geval niet registreren voor dit spelletje...
Ja lijkt me erg leuk om mee te doen 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ik doe ook wel mee, mits Jappio en NewWave etc ook mee doen, oftewel de mensen die altijd hun mond open hebben in eht voetbaltopic Dan pas wordt het leuk! |

zorg dus dat je op tijd bent kolkie
Ik zal ook wel mee doen, als ik het tenminste op tijd invul 
I'm in, ik ga dit waarschijnlijk wel verliezen, itt de f1manager
.
Retevaag, ik kan op een of andere manier niet registreren met mijn yahoo email account....?? Iemand??
Valt nog niet mee om een team samen te stellen... Al die spelers van Den Haag, Den Bosch en De Graafschap leveren nou ook niet echt punten op ben ik bang
Ik heb bij het Noordhollands Dagblad toch een sterker team (met budget van 15 miljoen euro): voorhoede met Kuijt, Ibrahimovic en N'Kufo
| quote: |
| Originally posted by TranceZoner Retevaag, ik kan op een of andere manier niet registreren met mijn yahoo email account....?? Iemand?? |
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Kon ook niet met hotmail account |
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Valt nog niet mee om een team samen te stellen... Al die spelers van Den Haag, Den Bosch en De Graafschap leveren nou ook niet echt punten op ben ik bang |
I'm in
En ik denk dat Zlatan wel wat meer puntjes binnenhaalt dan Van Beukering hoor
Ik doe ook mee
.
Het valt inderdaad niet mee om met zo�n budget een leuk team samen te stellen maar na wat schuiven ben ik volgens mij wel tot een redelijk leuk groepje gekomen. Sommige bedragen vind ik trouwens nergens op slaan. Spelers bij de topclubs die misschien zelden aan spelen komen kosten nog superveel geld.
jeetje, is inderdaad kut samenstellen
Had een redelijk verdediging (niet eens een hele goed, gewoon middenmoters) en mijn geld was zo goed als op
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Wat een ontzettende bullshit :S Daar heb je ook scorende spelers. Denk dat bv van de Graafschap ALS er iemand scoort, dat het vBeukering gaat worden. Die kan meer punten opleveren dan een 'topspits' van Ajax of weet ik veel wat die er geen zak inschiet. Maarja, we zien het wel hoeveel verstand iedereen van voetballen heeft aan het eind. |
zorg btw wel dat je spelers opstelt die ook werkelijk in de basis 11 staan van een team, anders kan je nooit punten vergaren!! En dan blijf je zitten met spelers van ADO/Den Bosch/De Graafschap etc...
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Wat een ontzettende bullshit :S Daar heb je ook scorende spelers. Denk dat bv van de Graafschap ALS er iemand scoort, dat het vBeukering gaat worden. Die kan meer punten opleveren dan een 'topspits' van Ajax of weet ik veel wat die er geen zak inschiet. Maarja, we zien het wel hoeveel verstand iedereen van voetballen heeft aan het eind. |
) dan haal je met van Beukering nog veel minder punten simpelweg omdat Zlatan met Ajax veel vaker wint.
Toch een redelijk team kunnen samenstellen (hoop ik!)! Laat de competitie maar beginnen.
Ik verwacht wel nog een paar extra deelnemers hoor! 8 is een beetje weinig...
Dan zijn het er nu 9. Toch wel lastig om voor zo weinig geld wat normaals te kiezen. Ben benieuwd.
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ik doe ook wel mee, mits Jappio en NewWave etc ook mee doen, oftewel de mensen die altijd hun mond open hebben in eht voetbaltopic Dan pas wordt het leuk! |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.