TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fok Voetbalmanager
Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »


Posted by dj_spare on Aug-09-2004 23:16:

Talking Fok Voetbalmanager

quote:

Vandaag gaat de FOK!Competitiemanager van start. Wil je meedoen aan dit leuke spel? Dat kan door je aan te melden op de Manager.

Eenmaal aangemeld kan je een team van elf spelers samenstellen. Hiervoor krijg je zeven miljoen euro ter beschikking. Elke speler heeft een vaste transferwaarde. Met je startersbudget dien je een 4-4-2 formatie samen te stellen. Je startteam kan je nog samenstellen tot en met vrijdag 13 augustus 18.00 uur!

Ongeveer na elke twee weken kun je vervolgens je team verbeteren. Je spelers verdienen namelijk geld door het aantal punten dat ze scoren. Naast de nodige spanning en vermaak die het spel met zich meebrengt, zijn er ook weer leuke prijzen te winnen. Meer hierover hoor je binnenkort!

De managercrew wenst jullie veel succes en plezier met de manager.


Aangezien er ook veel figuren meedoen aan de F1 manager van FOK (in de subleague tranceaddict) is het misschien ook leuk om een voetbal manager subleague op te starten... dat heb ik dus alvast maar gedaan...

Naam Subleague: Tranceaddict
Password: moeders

ik ben benieuwd welke voetbalkenners hier rondlopen!


Posted by djcresto on Aug-09-2004 23:36:

url?


Posted by Cosmic on Aug-09-2004 23:38:

Nee, ik doe al mee met de VI-Leaugue...Tis wel leuk trouwens


Posted by Chicane on Aug-10-2004 06:59:

Ik steek liever die 7 miljoen in eigen zak en vlucht het land uit rentenieren


Posted by dj_spare on Aug-10-2004 09:19:

quote:
Originally posted by djcresto
url?


http://voetbal.fok.nl/


Posted by SnuggLe on Aug-10-2004 11:25:

Ik doe ook wel mee, mits Jappio en NewWave etc ook mee doen, oftewel de mensen die altijd hun mond open hebben in eht voetbaltopic Dan pas wordt het leuk!


Posted by Tim81 on Aug-10-2004 11:57:

Ligt het aan mij of is die site momenteel niet helemaal in orde? Ik kan mij in ieder geval niet registreren voor dit spelletje...


Posted by jp on Aug-10-2004 12:13:

Ja lijkt me erg leuk om mee te doen


Posted by Jappio on Aug-10-2004 13:49:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik doe ook wel mee, mits Jappio en NewWave etc ook mee doen, oftewel de mensen die altijd hun mond open hebben in eht voetbaltopic Dan pas wordt het leuk!


ik sta ingeschreven.. Na de f1 manager, de wereldbekermanager nu dus ook de voetbalmanager. Kan me volgens mij voortaan beter op de fora van FOK gaan begeven mwhehe

overigens begint de 1e ronde al op 13 augustus zorg dus dat je op tijd bent kolkie


Posted by moogwai on Aug-10-2004 16:02:

Ik zal ook wel mee doen, als ik het tenminste op tijd invul


Posted by kolkiewolkie on Aug-10-2004 22:03:

I'm in, ik ga dit waarschijnlijk wel verliezen, itt de f1manager .


Posted by AirPole on Aug-10-2004 22:31:

Retevaag, ik kan op een of andere manier niet registreren met mijn yahoo email account....?? Iemand??


Posted by Tim81 on Aug-10-2004 22:46:

Valt nog niet mee om een team samen te stellen... Al die spelers van Den Haag, Den Bosch en De Graafschap leveren nou ook niet echt punten op ben ik bang

Ik heb bij het Noordhollands Dagblad toch een sterker team (met budget van 15 miljoen euro): voorhoede met Kuijt, Ibrahimovic en N'Kufo


Posted by Tim81 on Aug-10-2004 22:47:

quote:
Originally posted by TranceZoner
Retevaag, ik kan op een of andere manier niet registreren met mijn yahoo email account....?? Iemand??


Kon ook niet met hotmail account Quicknet ging wel...


Posted by AirPole on Aug-10-2004 23:10:

quote:
Originally posted by Tim81
Kon ook niet met hotmail account Quicknet ging wel...


Nouja, ik ga niet speciaal n ander emailadres aanmaken, hehe laat t dan maar zitten :P


Posted by SnuggLe on Aug-11-2004 08:19:

quote:
Originally posted by Tim81
Valt nog niet mee om een team samen te stellen... Al die spelers van Den Haag, Den Bosch en De Graafschap leveren nou ook niet echt punten op ben ik bang


Wat een ontzettende bullshit :S
Daar heb je ook scorende spelers. Denk dat bv van de Graafschap ALS er iemand scoort, dat het vBeukering gaat worden. Die kan meer punten opleveren dan een 'topspits' van Ajax of weet ik veel wat die er geen zak inschiet.

Maarja, we zien het wel hoeveel verstand iedereen van voetballen heeft aan het eind.


Posted by Opti on Aug-11-2004 08:40:

I'm in En ik denk dat Zlatan wel wat meer puntjes binnenhaalt dan Van Beukering hoor


Posted by TranceFool on Aug-11-2004 08:58:

Ik doe ook mee .
Het valt inderdaad niet mee om met zo�n budget een leuk team samen te stellen maar na wat schuiven ben ik volgens mij wel tot een redelijk leuk groepje gekomen. Sommige bedragen vind ik trouwens nergens op slaan. Spelers bij de topclubs die misschien zelden aan spelen komen kosten nog superveel geld.


Posted by Opti on Aug-11-2004 09:09:

jeetje, is inderdaad kut samenstellen Had een redelijk verdediging (niet eens een hele goed, gewoon middenmoters) en mijn geld was zo goed als op


Posted by Tim81 on Aug-11-2004 10:28:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Wat een ontzettende bullshit :S
Daar heb je ook scorende spelers. Denk dat bv van de Graafschap ALS er iemand scoort, dat het vBeukering gaat worden. Die kan meer punten opleveren dan een 'topspits' van Ajax of weet ik veel wat die er geen zak inschiet.

Maarja, we zien het wel hoeveel verstand iedereen van voetballen heeft aan het eind.


Ik bedoel gewoon (wat Optimus ook zegt) dat je met een paar verdedigers van subtoppers (want tegengoals zijn minpuntenn) al je geld er al door heen jaagt! Daarom maar snel wat punten halen, dus geld verdienen om andere spelers te kopen... Denk nu wel een redelijke startopstelling te hebben gemaakt


Posted by dj_spare on Aug-11-2004 11:39:

zorg btw wel dat je spelers opstelt die ook werkelijk in de basis 11 staan van een team, anders kan je nooit punten vergaren!! En dan blijf je zitten met spelers van ADO/Den Bosch/De Graafschap etc...


Posted by TranceFool on Aug-11-2004 11:53:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Wat een ontzettende bullshit :S
Daar heb je ook scorende spelers. Denk dat bv van de Graafschap ALS er iemand scoort, dat het vBeukering gaat worden. Die kan meer punten opleveren dan een 'topspits' van Ajax of weet ik veel wat die er geen zak inschiet.

Maarja, we zien het wel hoeveel verstand iedereen van voetballen heeft aan het eind.

Mja zo bullshit is dat niet. Als spits zijnde krijg je 3 punten als je scoort en 3 punten als je wint. Dus stel dat van Beukering meer gaat scoren dan Zlatan (waar ik absoluut niet vanuit ga ) dan haal je met van Beukering nog veel minder punten simpelweg omdat Zlatan met Ajax veel vaker wint.


Posted by Tim81 on Aug-11-2004 12:38:

Toch een redelijk team kunnen samenstellen (hoop ik!)! Laat de competitie maar beginnen.

Ik verwacht wel nog een paar extra deelnemers hoor! 8 is een beetje weinig...


Posted by ryo on Aug-11-2004 13:35:

Dan zijn het er nu 9. Toch wel lastig om voor zo weinig geld wat normaals te kiezen. Ben benieuwd.


Posted by New Wave on Aug-11-2004 14:56:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik doe ook wel mee, mits Jappio en NewWave etc ook mee doen, oftewel de mensen die altijd hun mond open hebben in eht voetbaltopic Dan pas wordt het leuk!


Ik weet niet of ik daar wel tiet veur heb kerel
Ik zal me effe op[geven, maar ik zal toch als laatste eindigen


Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.