TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De grote Olympische Spelen thread
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »

Posted by djcresto on Aug-10-2004 12:19:

Sneaker Pimp De grote Olympische Spelen thread

Voila, vrijdag beginnen de Olympische spelen.

Welke sporten ga je op doe voet volgen, welke Belgen halen medailles, wie worden de helden, wie verdwijnt langs de achterpoort, dit alles en veel meer in de Olympische spelen thread.

Ik hoop dat sporza toch een beetje badminton uitzend, anders wordt het uitkijken naar de uitzendingen op de NOS of BBC.
Verder zal ik ook het basket op de voet volgen en natuurlijk de belangrijkste finales.

Posted by TOR on Aug-10-2004 12:21:

atletiek all the way (behalve marathon en snelwandelen, man wat zijn die saai )

Posted by djcresto on Aug-10-2004 12:23:

quote:
Originally posted by TOR
atletiek all the way (behalve marathon en snelwandelen, man wat zijn die saai )

De spurtnummers kunnen mij wel aantrekken. En meestal ook de atletiekfinales. Snelwandeling vind ik persoonlijk een marteling van het menselijk lichaam, als je die mensen ziet stappen das volledig onnatuurlijk en heeft weinig met sport te maken imo

Posted by Dark Apostle on Aug-10-2004 12:24:

Ik ben meer voor de winterspelen waar ik het Freestyle Skii�n en Super G, Snowboarding meestal probeer te volgen

Posted by Jasperovitsj on Aug-10-2004 12:25:

Atletiek baby!!

Vooral de middellange en de lange afstanden, ik ben is benieuwd of Bekele wereldrecords gaat breken!!

Posted by Jakhira on Aug-10-2004 12:26:

Ik ga vooral de ploegsporten volgen, vooral dan voetbal en basket.
Justine Henin-Hardenne haalt misschien een medaille, voor de rest niet zo veel voor de Belgen denk ik

Posted by Phortastic on Aug-10-2004 12:27:

Gooooooooo Tiesto

Sorry kon het ni laten

Posted by djcresto on Aug-10-2004 12:27:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Atletiek baby!!

Vooral de middellange en de lange afstanden, ik ben is benieuwd of Bekele wereldrecords gaat breken!!

Die kans bestaat wel, maar dat zal toch ook afhangen van een aantal factoren zoals het weer, de piste (is het een zachte of harde). Bekele heeft natuurlijk talent genoeg om alle chrono's vanaf 3000m tot en met de marathon te verbeteren.

Posted by Jasperovitsj on Aug-10-2004 12:30:

^ Athene is een heel harde piste. Zo hard zelfs dat Gebre x aantal jaar geleden op het WK daar heeft geweigerd te lopen vanwege een te hoog risico op blessures...
Maar dan nog, Bekele heeft inderdaad talent genoeg, en er zijn ook een paar jonge opkomende Kenianen, dus als die gaan strijden voor de medailles kan dat wel is wereldrecords-brekend vuurwerk opleveren!!

Posted by djcresto on Aug-10-2004 12:31:

quote:
Originally posted by Pumaz
Ik ga vooral de ploegsporten volgen, vooral dan voetbal en basket.
Justine Henin-Hardenne haalt misschien een medaille, voor de rest niet zo veel voor de Belgen denk ik

voetbal stelt weinig voor op de OS imo, teams onder 23 aangevuld met max 3 spelers boven de 23.
Kvind het heel spijtig dat er zich nooit een Belgische ploeg kan plaatsen. Nederland kan dit wel met bv hun volleyball en hockyteams.
Het Belgische vrouwenbasketteam en het Belgische hockyteam zaten niet zover van de qualificatie.
Vooral de Belgische volleyballploeg zou zich toch mogen plaatsen, Maaseik en Roeselare zijn europese topploegen, wout wijsmans is ��n van de topspelers in Itali�.
Ook het Belgische basket staat op vrij hoog niveau en toch bakt de Nationale ploeg er nooit iets van.

Posted by djcresto on Aug-10-2004 12:33:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^ Athene is een heel harde piste. Zo hard zelfs dat Gebre x aantal jaar geleden op het WK daar heeft geweigerd te lopen vanwege een te hoog risico op blessures...
Maar dan nog, Bekele heeft inderdaad talent genoeg, en er zijn ook een paar jonge opkomende Kenianen, dus als die gaan strijden voor de medailles kan dat wel is wereldrecords-brekend vuurwerk opleveren!!

een WR op de 100m bij de mannen moet er dan wel inzitten. Green en zijn concurrent (asafa powel als ik mij niet vergis) duiken beide toch steeds vlotjes onder de 10 sec.

Posted by Dark Apostle on Aug-10-2004 12:36:

quote:
Originally posted by djcresto
voetbal stelt weinig voor op de OS imo, teams onder 23 aangevuld met max 3 spelers boven de 23.
Kvind het heel spijtig dat er zich nooit een Belgische ploeg kan plaatsen. Nederland kan dit wel met bv hun volleyball en hockyteams.
Het Belgische vrouwenbasketteam en het Belgische hockyteam zaten niet zover van de qualificatie.
Vooral de Belgische volleyballploeg zou zich toch mogen plaatsen, Maaseik en Roeselare zijn europese topploegen, wout wijsmans is ��n van de topspelers in Itali�.
Ook het Belgische basket staat op vrij hoog niveau en toch bakt de Nationale ploeg er nooit iets van.

Ik vraag me af of de wil er wel is en aan de Olympische Spelen meedoen is geen goedkope zaak en het voetbal seizoen is net begonnen dus teams zullen hun spelers ook minder graag afstaan.

Belgi� stuurt altijd een vrij kleine deligatie in vgl met andere Europese landen.

Posted by Jakhira on Aug-10-2004 12:38:

quote:
Originally posted by djcresto
voetbal stelt weinig voor op de OS imo

Nog niet gezien wie meedoet dit jaar? Om 1 naam te noemen : Christiano Ronaldo

Posted by djcresto on Aug-10-2004 12:41:

quote:
Nog niet gezien wie meedoet dit jaar? Om 1 naam te noemen : Christiano Ronaldo

tja das ��n speler, wat apostle zegt is wel een feit, de clubs en spelers hebben over het algemeen weinig intresse in de OS. De voetbalkalender zit nu al overvol.
Bij de meeste sporten is het winnen van de OS het hoogste wat je kan bereiken. Bij voetbal is dit helemaal niet zo.

Posted by Jakhira on Aug-10-2004 12:47:

Er waren er nog hoor maar ik ben ze vergeten
Je hebt wel gelijk hoor dat het minder is, maar het is echt niet slecht of zo.
Het kan ook gewoon aan mijn voetbalgekte liggen ook

Nog iets om naar uit te kijken : The Iraqi Tae kwon do team

Posted by djcresto on Aug-10-2004 13:37:

quote:

Je hebt wel gelijk hoor dat het minder is, maar het is echt niet slecht of zo.
Het kan ook gewoon aan mijn voetbalgekte liggen ook

slecht is het zeker niet, maar je krijgt op een jaar ook al zoveel voetbal voorgeschoteld. Het ek is net gepasseerd, straks begint de champions league weer, dan staat het voetbal op de os toch wel in de schaduw.

Posted by djcresto on Aug-12-2004 18:53:

http://www.athens2004.com/en/

all info

Posted by dj Zevan on Aug-12-2004 20:34:

olympische spelen zeggen mij over het algemeen niet veel
maar ik ga toch het kajakken proberen te volgen met bob maesen
heb ik nog les van gehad

Posted by lievez on Aug-12-2004 20:47:

tiesto wint goud

Posted by TOR on Aug-12-2004 21:09:

quote:
Originally posted by lievez
tiesto wint goud

in de discipline 'trainwrecken'?

sorry kon het niet laten

Posted by Jasperovitsj on Aug-12-2004 21:13:

De Nederlandse delegatie op dat onderdeel is dit jaar gewoon onverslaanbaar! Tiesto, Jean, Gielen, daar kan niemand tegen op!!

Posted by Zehra on Aug-12-2004 21:14:

daar gaan we weer... niemand is perfect eh jongens... don't forget that!

Posted by Jasperovitsj on Aug-12-2004 21:19:

Just kidding Zehra, deze kon ik ni laten liggen

En spijtig dat ik niet naar de Olympics kon, want ik zou Gielen nog serieus het vuur aan de schenen hebben kunnen leggen!!

Posted by TOR on Aug-12-2004 21:24:

quote:
Originally posted by Zehra
daar gaan we weer... niemand is perfect eh jongens... don't forget that!

->

beter op smileys letten

Posted by Zehra on Aug-12-2004 21:26:

quote:
Originally posted by TOR
->

beter op smileys letten

ja zo begint da

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »