TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Resetips: Antwerp is burning outdoor 2004-09-04

Posted by Dj P.A! on Aug-11-2004 09:15:

Resetips: Antwerp is burning outdoor 2004-09-04

T�nkte komma med ett tips h�r till alla om en mycket prisv�rd och bra trance resa.

I v�ras den sita april var jag p� Antwerp is burning indoor i beligen. Och detta var det klart b�sta evenemang jag sett. (Har varit p� ibiza 2 ggr + en g�ng p� gatecrasher i skotland samt alla st�rre svenska evenemang senaste 2 �ren. (Har dock inte vara p� sensation, global gathering, mayday och de allra st�rsta super evenemangen)

Dock skall man komma ih�g att detta var inget litet evenemang. Ca 15000 pers och ett ljus/fyrverkerishow som var klart b�ttre �n jag n�gonsin sett tidigare. Det var en artikel om detta p� Trance.nu direkt efter - d�r man just prisade arrangemenget.

Musiken var ruggig med mina 2 stora favoriter Armin + MiKE. MIkE �r ju dessutom fr�n Antwerpen och hans entre n�r han k�rde live �r det m�ktigaste jag varit med om i trance v�g. Sedan lirade ju Armin & MIKE back 2 back i det lilla rummet efter�t som extra krydda p� moset den g�ngen.

Och nu �r det allts� dags igen f�r detta evenemang och givetvis skall man �ka igen. Och lineupen denna g�ng �r �nnu starkare. Eller vad s�gs om dessa fyra namn p� trance area. ARMIN VAN BUUREN, FERRY CORSTEN, MIKE & JOHN 00 FLEMING. Inga d�liga namn!!! WOW! konstant bra musik med andra ord.

Priset f�r denna resa �r l�jligt billigt. Det finns just nu flyg p� Ryanair.com f�r bara 465 SEK!!! inklusive skatter) fr�n skavsta till Bryssel S�dra (Charleroi) Sedan tar man t�g fr�n flygplatsen till Antwerpen (kostar 9 euro enkel). Eventet kostade 30 Euro senast (borde kanske vara lite h�gre nu) och tillslut hotellrum kostar 300 SEK/person i dubbelrum f�r en natt centralt i Antwerpen.

Detta ger totalt en kostnad p� C.a 1200-1300 SEK inklusive biljett till evenamanget, flyg, t�g & boende p� schyst hotel.
Flygen g�r kl 12.40 p� l�rdag till Belgien och hem kl 15.15 p� s�ndag fr�n Belgien. Inga konstiga tider med andra ord.

Detta evenemang g�r endast en vecka efter kryssningen och kostar inte mycket mer �n en hytt p� denna. Och man beh�ver inte ta n�gon dag ledigt fr�n jobbet samt att lineupen �r (enligt mig) flera klasser b�ttre �n kryssningen. Detta blir mitt alternativ till kryssningen denna g�ng.

Rekomenderar detta evenemang starkt och ni som v�ljer att �ka p� detta kommer garanterat inte �ngra er. Vore kul att se lite svenskar d�r...H�r nedan f�ljer lite l�nkar.

Bilder fr�n indoor 30/4-2004:

http://users.skynet.be/beta/aib/index.html

Boka flyg:

www.ryanair.com

Boka hotell:

www.lagprisplyg.se - klicka sedan p� hotelbokning.

Posted by Dj P.A! on Aug-11-2004 09:17:

Gl�mde l�nken till sj�lva arrangemenget. H�r kommer den.

www.antwerpisburning.be

Posted by Dj P.A! on Aug-11-2004 09:24:

Ooops sorry! This thread was supposed to be posted in the swedish section. Could someone close this here?

/Misstake by me

Posted by CygnusX on Aug-11-2004 10:32:

quote:
Originally posted by Dj P.A!
Could someone close this here?

Done