TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Pumaz - Yuna

Posted by Jakhira on Aug-11-2004 13:15:

Pumaz - Yuna

Weer een nieuwe track van mij

Een poging om (voor jullie) wat melodisch te klinken maar een old skool feeling te hebben. Commetaar zou weer leuk zijn

Link

Posted by Jasperovitsj on Aug-11-2004 13:17:

Het valt echt op dat het vakantie is, de Pumaz tracks vliegen in hoog tempo voorbij!

Anyway, downloading as we type, straks volgen de comments!

Posted by Jakhira on Aug-11-2004 13:18:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
de Pumaz tracks vliegen in hoog tempo voorbij!

Deze heeft in totaal misschien 2 uur tijd gekost

Posted by djcresto on Aug-11-2004 13:53:

klinkt heel goed imo

Posted by Jasperovitsj on Aug-11-2004 14:04:

Net beluisted, een beetje commentaar:

De kick is meteen heel lekker, en die tribal percussie klinkt wel vetjes! Die "bouncy" basslijn die erbij komt is verrassend, maar ze past wel goed bij het geheel. Die melodie die erdoor komt dan klinkt idd wel oldskool, maar zeker niet slecht! In tegendeel zelfs, in die eerste break klinkt het echt proper, zeker wanneer de strings erbij komen! Dan wordt het naar mijn smaak toch net ietsje te saai, een beetje variatie in de melodie zou geen kwaad kunnen. Die percussie die na 4.40 weer inkickt maakt het wel af, echt mooi! Bij de 2de break verwachtte ik eigenlijk nog een 2de aanvullende melodie, maar jammer genoeg kwam die er toch niet...

Dus om te concluderen: De sounds en afwerking zitten heel goed, en de melodie is wel lekker, maar schreeuwt gewoon om wat progressie volgens mij! De saaiheid slaat nu wat toe na een tijd, een beetje progressie of een extra complementaire melodie zou veel kunnen doen denk ik! Maar in ieder geval, I like it!

Posted by Jakhira on Aug-11-2004 14:06:

Merci J, ik zal zien wat ik kan doen om hem ietsje minder saai te maken

Posted by djcresto on Aug-11-2004 15:02:

kvroeg me eigenlijk af waar de titel vandaan komt

Posted by TOR on Aug-11-2004 16:51:

klinkt serieus vet, man. uitstekende synths en strings.. goeie percussie ook, zit lekker veel pit in.

voor de rest ga ik akkoord met Jasper, de melodie die erin zit is meer een intro melodie.. ik verwachtte een breakdown met daarna een nieuwe melodie en een basslijn met progressie.

conclusie: qua sound klinkt dit fantastisch, maar gooi er een breakdown in en een hoofdmelodie en je hebt een vet trance-anthem.

heerlijke titel trouwens

Posted by TOR on Aug-11-2004 18:45:

quote:
Originally posted by TOR
een nieuwe melodie en een basslijn met progressie.

dit kan dan uiteindelijk mss dienen als "Kindred Spirits Trance Mix"

Posted by _Jedi on Aug-11-2004 20:53:

dit in 2 uur tijd .. dit lukt me zelfs nog niet in 2 eeuwen ....

Positief = stevige basis, very nice... points from the Jedi Council = 8 op 10!!! a nice chilling progres tune ..

Kippevel muziek!

negatief = omdat het net idd dat tikkeltje afwisseling mist is het misschien iets te lang of moet er iets aan geremixed worden.

Hou deze versie zeker maak wat remixen ofzo.. en doe er iets mee, wat heb je te verliezen? Geloof me ...ik heb al veel slechtere dingen gehoord die als demo's werden verstuurd!

Zo kan het zijn dat er dit gebeurd =

Pumaz - Yuna (Digweed Remix) "You never know...."

Posted by Jakhira on Aug-12-2004 10:12:

quote:
Originally posted by djcresto
kvroeg me eigenlijk af waar de titel vandaan komt

Yuna is een meisje uit Final Fantasy X-2 (dat is dus een computerspelleke) en ik vond het een mooie naam

Merci voor het positieve commentaar Kevin en Jedi, ik ga er zeker aan verder werken

Posted by Pestario on Aug-12-2004 10:29:

Re: Pumaz - Yuna

quote:
Originally posted by Pumaz
Weer een nieuwe track van mij

Een poging om (voor jullie) wat melodisch te klinken maar een old skool feeling te hebben. Commetaar zou weer leuk zijn

Link

too much soundz waardoor het me wat te druk wordt, sorry Wel beter dan de nummers die tiesto maakt, zit veel gevoel in maar kan hem niet in een setje gebruiken. Maak eens iets breaks-achtig als ge dat wilt.

greetz

Posted by Jakhira on Aug-12-2004 10:32:

quote:
Originally posted by Pestario
Maak eens iets breaks-achtig als ge dat wilt

Ik zal hiervan anders een breaks-mix maken

Ok ik ga er sebiet aan verder werken, kan iemand mij vertellen vanaf wanneer het saai klinkt?

Posted by TOR on Aug-12-2004 11:09:

quote:
Originally posted by Pumaz
kan iemand mij vertellen vanaf wanneer het saai klinkt?

de eerste vier minuten zijn heerlijk, maar vanaf de kick er weer inkomt.. gewoon omdat de melodie en de basslijn niet veranderen.

en ik vind niet dat er teveel sounds inzitten.. uw Plus Ultra remix, daar zaten teveel sounds in

Posted by Jakhira on Aug-12-2004 11:12:

quote:
Originally posted by TOR
de eerste vier minuten zijn heerlijk, maar vanaf de kick er weer inkomt.. gewoon omdat de melodie en de basslijn niet veranderen.

Genoteerd, straks ff experimenteren

Posted by Jasperovitsj on Aug-12-2004 11:13:

quote:
Originally posted by TOR

^