TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [04-12-2004] Dance Valley Winter Edition - Brabanthallen, Den Bosch
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »

Posted by MaGiK54 on Aug-11-2004 20:19:

Dance Valley The Winteredition

We zijn met zijn alle nog aan het bijkomen van de zomer-editie van Dance Valley en we moeten ons nu al gaan voorbereiden op de winter editie. Ben er zelf nog niet helemaal uit of ik hier naar toe ga, eerst ff de line-up afwachten, maar als die goed is, dan ga ik zeker.

Kaartverkoop Dance Valley Winter start 14 augustus

Zojuist is bekend gemaakt dat de voorverkoop voor Dance Valley Winter Edition zaterdag 14 augustus van start gaat bij Ticketservice en Ticketbox.

Dance Valley Winter Edition zal plaats vinden in de geheel vernieuwde Brabanthallen in Den Bosch. Maar liefst 8 'massive area's' zullen verrijzen in dit nieuwe multifunctionele en hypermoderne complex. 12 uur non stop dance music, want we beginnen om 19:00u en feesten door tot 07:00. 12 uur lang top artiesten die de 10e verjaardag van Dance Valley vieren.
Dat samen gesmolten met 40.000 partypeople onder 1 dak. Once again we will bring you the sound...and you will supply us with that great energy!

Dance Valley Winter Edtion
zaterdag 4 december 2004
(vernieuwde) Brabanthallen, Den Bosch
Kaartverkoop start zaterdag 14 augustus bij Ticketservice en Ticketbox

Posted by MaGiK54 on Aug-11-2004 20:21:

Discussie die eerste instantie werd gevoerd kan (als men daar behoefte aan heeft) voort worden gezet in deze thread: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=201027

Posted by jp on Aug-11-2004 20:25:

INB4DALOCK

Posted by kolkiewolkie on Aug-11-2004 20:35:

Ik wacht de line up af !

Posted by M_Peror on Aug-11-2004 21:53:

quote:
Originally posted by M_Peror
Gloeiende da's zowat in m'n achtertuin... maar dat weekend kan ik niet. Balen

Posted by Massive84 on Aug-11-2004 22:19:

hmm wat zal beter worden?

Innercity of dit?

Posted by SnuggLe on Aug-12-2004 05:51:

quote:
Originally posted by Massive84
hmm wat zal beter worden?

Innercity of dit?

Wat denk je zelf?
Ik denk dat dit natuurlijk beter wordt!

Posted by jp on Aug-12-2004 11:30:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Wat denk je zelf?
Ik denk dat dit natuurlijk beter wordt!

Nou egt niet!

Posted by Massive84 on Aug-12-2004 13:02:

worden de kaartjes snel uitverkocht bij deze dance vally versie?
wat denken jullie?

Posted by Tim81 on Aug-12-2004 13:21:

Zal niet snel uitverkocht raken! Aangezien Dance Valley van afgelopen zaterdag ook pas 1 dag van tevoren was uitverkocht (weliswaar 10.000 extra bezoekers), terwijl dat toch HET feest van het jaar is!

Posted by basd on Aug-12-2004 13:26:

Dat denk ik ook, bovendien is het wel een eindje uit de Randstad vandaan, wat een hoop 'dagjesmensen' toch wel tegenhoudt waarschijnlijk.

Ik hoop het niet voor het feest maar waarschijnlijk gaan ze met kaarten strooien.

Tim81 >> maar 10.000 minder? Dus gaan er 40.000 kaarten in de verkoop? Dan denk ik echt dat ze dat niet gaan halen.

EDIT: Gelukkig stond er ook 40.000 in de openingspost. Effe beter lezen volgende keer.

Posted by jp on Aug-12-2004 13:27:

Thunderdome is dezelfde dag en Innercity 2 weken later. Ik denk dat het wel mee zal vallen. En het is eens een keer niet in de Randstad...

Posted by Matthijs on Aug-12-2004 13:36:

Als de line-up een beetje in de buurt komt van de zomereditie ga ik hier zeker heen. Ben wel een beetje bang dat de echte dance-valley sfeer niet aanwezig zal zijn omdat het toch indoor is, maar we zullen zien...

Posted by Tim81 on Aug-12-2004 13:41:

Denk eerlijk gezegd ook dat ze de naam Dance Valley hebben gebruikt (ipv Impulz), omdat dat gewoon beter verkoopt! Hoop dat ze het tegendeel bewijzen en iedereen verrassen met een super line-up

Aan de andere kant mogen ze wat mij betreft met kaartjes gaan strooien (december is toch al een dure maand )...

Posted by Disney on Aug-12-2004 13:48:

quote:
Originally posted by Tim81
Denk eerlijk gezegd ook dat ze de naam Dance Valley hebben gebruikt (ipv Impulz), omdat dat gewoon beter verkoopt! Hoop dat ze het tegendeel bewijzen en iedereen verrassen met een super line-up

Aan de andere kant mogen ze wat mij betreft met kaartjes gaan strooien (december is toch al een dure maand )...

Vorige Impulz in de Brabanthallen is goed bevallen vooral door de Kremlin area die er was toen. Als ze een beetje het Dance Valley concept gebruiken wordt de lineup alleen maar beter, oftewel minder hard style/house/dance.

Posted by ahp2002 on Aug-12-2004 14:04:

Impulz Indoor was een ramp. Ik hoop dat DV toch wat leuker wordt

Posted by moogwai on Aug-12-2004 15:44:

Het klinkt allemaal interessant, maar ik wacht eerst de line-up af. En zoals altijd wacht ik tog tot het laatste moment met het kopen van kaartjes. Altijd eerst kijken of je er gratis aan kan komen

Het grote voordeel van dit feest is dat ik er binnen een half uur kan zijn. Maar in verslagen van feesten gehouden in de Brabanthallen hoorde je altijd veel minpunten over de hallen zelf (erg heet binnen, vieze wc's, etc). Dus ben benieuwd of er dan wat verbeterd is aan de "vernieuwde" Brabanthallen dan.

Ik denk ook dat het niet uitverkocht gaat raken. Dit jaar worden er toch erg veel grote feesten gegeven en 40.000 is echt veel. Ik ben benieuwd.

Posted by Creamfields23 on Aug-12-2004 20:47:

[glazenbol mode on/]Ik denk dat ze voor dit feest de grote commerci�le joker in gaan zetten die de gewone Dancevalley niet geboekt was. Het begint met een T en eindigt op een O.[/glazenbol mode off]

Dit zal uiteindelijk flink wat trendjagers in de regio doen besluiten om toch een kaartje te kopen, omdat er weinig "grote" namen in het Zuiden van het land zomaar draaien/geboekt worden.

Posted by basd on Aug-13-2004 07:05:

quote:
Originally posted by Creamfields23
[glazenbol mode on/]Ik denk dat ze voor dit feest de grote commerci�le joker in gaan zetten die de gewone Dancevalley niet geboekt was. Het begint met een T en eindigt op een O.[/glazenbol mode off]

Takkyu Ishino? Die stond inderdaad niet op DV..

Posted by Ding Chavez on Aug-13-2004 07:20:

scherp

Posted by SnuggLe on Aug-13-2004 15:19:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
scherp

Nee eerder droog.
Hij heeft zijn lolbroek weer aan en flauwe grappenpap op

Posted by Tim81 on Aug-13-2004 16:10:

Op zoek naar informatie over eventuele dj's voor Dance Valley Winter kwam ik dit stukje tekst tegen:

UDC Events heeft vorige maand bekend gemaakt dat het dance event 4-Elements, dat op 4 september in Den Bosch zou plaatsvinden, geen doorgang kan vinden. Oorzaak van het niet doorgaan van 4-Elements is gelegen in het feit dat de locatie van het event op dit moment wordt verbouwd en nog niet voldoet aan alle eisen. In totaal zouden 35 dj�s in 4 arena�s hun opwachting in Brabant. Headliners waren Mauro Picotto, Armin van Buuren, Marco V, Yoji Biomehanika, Michel de Hey, The Prophet, Pavo, Umek en Valentino Kanzyani. Pleister op de wonde is dat een deel van de line up wellicht te bewonderen zal zijn tijdens de Dance Valley Winter Edition die op 4 december in het gloednieuwe Brabanthallen complex zal plaatsvinden en plaats zal bieden aan maar liefst 40.000 bezoekers�, besluit Bout positief.

Lekker makkelijk ! Denk niet dat je daar opeens 40.000 man mee binnenkrijgt...

Posted by Fresh Prince on Aug-14-2004 11:30:

Man I hope they book Armin

Posted by Ding Chavez on Aug-14-2004 13:10:

quote:
Originally posted by Fresh Prince
Man I hope they book Armin

Ok, for this one time only I'll give you some inside info. Armin will do another 6 hours set just as he did at the festival, this time in the eurogrooves area. omgidie

sorry kon het niet laten... Ik wil ook een beetje van bram's hooligan gedrag overnemen.

Posted by Matthijs on Aug-14-2004 13:31:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
sorry kon het niet laten... Ik wil ook een beetje van bram's hooligan gedrag overnemen.

Succeeded!

Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »