TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- vad betyder pilen?
vad betyder pilen?
vad betyder den lilla bl�a pilen som pekar ned�t, som ibland finns alldeles till v�nster om "subject" ? (allts� inte "message icon")
Glad jag blir att du fr�gar. Har faen ox� undrat det. Har f�rs�kt lista ut vad det kan vara, men det finns j�lar ingen logik bakom var och n�r den dyker upp! Det st�r "goto first new post" men om man trycker s� funkar det �nd� inte.
Jag tror att det menar att det �r det sista inl�gget i threadet...Eller n�got s�dant....
Din inbox �r full reveal....Men l�tarna ligger p� ftpn till dig...
Re: vad betyder pilen?
| quote: |
| Originally posted by reveal vad betyder den lilla bl�a pilen som pekar ned�t, som ibland finns alldeles till v�nster om "subject" ? (allts� inte "message icon") |
det trodde jag att brevet som �r r�tt betydde...
x-dream: tackar
... dessutom var h�r pilar nu ocks� fast det INTE fanns n�gra nya inl�gg... s� jag �r fortfarande undrande
ojoj p� gr�nsen till v�ldigt on�dig thread h�r
Breven �r f�r att visa p� hur pass poppis en thread r..om nu syftar p� pilen som det st�r "goto first unread post" s� l�nkar den er till senaste discussionen tror jag......risken �r v�l att ni hamnar bland holl�ndarna....
Re: Re: vad betyder pilen?
| Originally posted by 303 alla threads som har nya poster sen du senast bes�kte forumet... samt nya threads ox� f�rst�s. |
| Originally posted by reveal det trodde jag att brevet som �r r�tt betydde... x-dream: tackar |
tja.. blev inga favoriter faktiskt, inget som fastnar... men dom �r allts� bra, bara att dom inte �r S� bra 
Det �r ju sant...
Hitta n�gra mixar p� Push-The legacy ig�r....
Radio edit
Club mix
Progression mix
Har lagt ut club mix som direct d/l i music disc......
Fan ox� mitt space p� hd �r slut....
M�ste inhandla mig lite cdr skivor genast.....
vilken mix tycker du var sk�nast?
var det klubban eller?
pilen �r ju faktiskt v�ldigt smidig, nu n�r man vet vad den betyder
anv�nder den hela tiden
Jag har fortfarande inte greppat vad den g�r!
Okej.....N�r du trycker p� pilen s� kommer du till sista inl�gget i threadet.....H�nger du med.....
Vi s�ger att du g�r in p� ett thread � trycker p� pilen s� kommer du till sista inl�gget i threadet....
klicka p� den s� kommer du till det senaste inl�gget som just du inte har l�st, det �r ju i allm�nhet dit man vill komma