TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מישהו כאן הזכיר את ליידי דרגון... ובכן... :)
מישהו כאן הזכיר את ליידי דרגון... ובכן... :)
כן כן אנשים
עוד לפני כל הפרסומות וכל ההמולה התקשורתית, אני שמח לבשר לכם כי ליידי דרגון תופיע באכזיב בחנוכה 
Re: מישהו כאן הזכיר את ליידי דרגון... ובכן... :)
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts כן כן אנשים עוד לפני כל הפרסומות וכל ההמולה התקשורתית, אני שמח לבשר לכם כי ליידי דרגון תופיע באכזיב בחנוכה |
Re: Re: מישהו כאן הזכיר את ליידי דרגון... ובכן... :)
| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy נחמד... אבל לא שמעתי עליה כל כך הרבה... איזה סגנון היא מנגנת.. היא חייה בישראל?... הכי חשוב איך היא נראת!! |
היא מנגנת בעיקר טראנס מלודי וגם קצת קצת טקנו-טראנס... והיא כ-ו-ס-י-ת!
ואני הולך להיות איתה יחד על הבמה 
חבר שלי הוא המפיק של המסיבה 
יש לי את הטלפון שלה ואני מתכתב איתה באי מייל...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.