TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מישהו כאן הזכיר את ליידי דרגון... ובכן... :)


Posted by on Sep-23-2001 22:43:

מישהו כאן הזכיר את ליידי דרגון... ובכן... :)

כן כן אנשים
עוד לפני כל הפרסומות וכל ההמולה התקשורתית, אני שמח לבשר לכם כי ליידי דרגון תופיע באכזיב בחנוכה


Posted by YuVaL on Sep-23-2001 22:54:

Re: מישהו כאן הזכיר את ליידי דרגון... ובכן... :)

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
כן כן אנשים
עוד לפני כל הפרסומות וכל ההמולה התקשורתית, אני שמח לבשר לכם כי ליידי דרגון תופיע באכזיב בחנוכה


נחמד...
אבל לא שמעתי עליה כל כך הרבה...


איזה סגנון היא מנגנת..

היא חייה בישראל?...

הכי חשוב איך היא נראת!!


Posted by on Sep-23-2001 22:57:

Re: Re: מישהו כאן הזכיר את ליידי דרגון... ובכן... :)

quote:
Originally posted by DJ-Energy


נחמד...
אבל לא שמעתי עליה כל כך הרבה...


איזה סגנון היא מנגנת..

היא חייה בישראל?...

הכי חשוב איך היא נראת!!


היא מנגנת קלאב טראנס + טראנס מלודי
משהו בסגנון הטראקים שלי
כן היא חיה בישראל

והיא פצצה לא נורמלית


Posted by dj alonzo on Sep-25-2001 15:35:

היא מנגנת בעיקר טראנס מלודי וגם קצת קצת טקנו-טראנס... והיא כ-ו-ס-י-ת!


Posted by on Sep-25-2001 21:14:

ואני הולך להיות איתה יחד על הבמה
חבר שלי הוא המפיק של המסיבה


Posted by dj alonzo on Sep-26-2001 10:11:

יש לי את הטלפון שלה ואני מתכתב איתה באי מייל...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.