TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Damned!!
Damned!!
Ik zit al de godganse dag met een melodieke in mijn kop, dat behoorlijk 'sad' klinkt... Ik werd er echt zot van! Ik dacht: "heb ik dat hier in een vlaag van inspiratie zelf uitgevonden, of zit ik met iets in mijn hoofd dat al lang bestaat en behoorlijk bekend is??
Ik weet het echt niet, dus heb ik het snel ff in een synth gestopt... de melodie of iets anders is nog niet uitgewerkt, ge hoort enkel een paar nootjes spelen
Wat ik mij nu afvraag: kunnen jullie zeggen of ik dit volledig zelf uitgevonden heb, of heb ik dit onbewust gepikt, en zo ja, van welk nummer??
weet het mij te zeggen aub
LINK
Komt me wel bekend voor ma vraag me niet vanwaar.
Komt mij heel bekend voor...The Orange Theme ofzo, of iets in die trant?
ik kan het toch niet direct toewijzen, hoewel het mij ook bekend klinkt, wel tklinkt in ieder geval wel lekker 
Zeker niet Orange Theme...
maar kvrees voor uw originaliteit 
damn, ik dacht nog: "daar zit iets in!!"
maar allez, waar zou het nu vandaan komen??? orange theme is het zeker niet
Vind dat het eigenlijk nogal veel wegheeft van Drax Ltd II - Amphetamine 
hmmm 't heeft wel een beetje weg van amphetime idd 
en mee wa hebde da herspeeld ? klinkt nice 
Ik denk een van deze:
- Thrillseekers - New Life (Lange Remix)
- Firewall - Kilimanjaro (Original Mix)
Hmmm ik herken het van ergens
Maar een naam opplakken lukt me niet 
Klinkt idd bekend, het heeft heel, heel erg veel weg van dit nummer:
Cosmic Gate - Raging(storm) en dan de melodie die er rond 4:30 inkomt. Kan gebeuren, je denkt dat je iets zelf hebt gedacht maar die inspiratie komt meestal van iets wat je ooit wel eens hebt gehoord. Verder klinkt het toch wel top hoor!
| quote: |
| Originally posted by Myst3ria Vind dat het eigenlijk nogal veel wegheeft van Drax Ltd II - Amphetamine |
hehe, nu da ge het zegt, het is precies een mix van killamanjaro, amphetamine en cosmic gate...
ah crap... misschien kan ik het nog zodanig herwerken dat het onherkenbaar wordt?
tis trouwens in reason gemaakt
Doet met toch ook wat denken aan Antiloop - In My Mind
| Originally posted by Dark Apostle Doet met toch ook wat denken aan Antiloop - In My Mind |
jamaar gasten, ik kan toch moeilijk iets gepikt hebben uit 4 nummers tegelijk he... of zouden al cosmic gate, drax ltd, firewall en the orange theme alles van mekaar geript hebben?
Dan zal het wel de nieuwste scooter plaat zijn 
| Originally posted by Bertn jamaar gasten, ik kan toch moeilijk iets gepikt hebben uit 4 nummers tegelijk he... of zouden al cosmic gate, drax ltd, firewall en the orange theme alles van mekaar geript hebben? |
| Originally posted by Wildfir3 Dan zal het wel de nieuwste scooter plaat zijn |
btw, geef is paar goeie namen van Add-Ons ofzo van Reason (2.0)
zitkik daar in te prutse ma get daar nix deftig voor nen Melodie enzo te maken 
sorry, ik gebruik reason 1.0...
klinkt idd beetje bekend ..
maar met een beetje andere sounds en een kleine vervorming valt er misschien iets mee te doen?
Das daarom geen ripp-off maar eerder een toevalligheid.
| Originally posted by JediD4M Das daarom geen ripp-off maar eerder een toevalligheid. |