TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ובנימה אחרת לגמרי... יום שישי הקרוב בזנזי בים המלח...
Pages (2): [1] 2 »
ובנימה אחרת לגמרי... יום שישי הקרוב בזנזי בים המלח...
אנשים
יום שישי הקרוב
28-09-01
מתקיים פסטיבל טראנס לרגל חג הסוכות וכן אנשים, אני מופיע!!!
סט של שעה אומנם אבל בכל זאת 
בקיצור, מי שיהיה שם:
Astral Projection - Goa Trance
XeroX - Psychedelic Trance
Ofer Dukovski - Psychedelic/Goa Trance
DJ Choopie - House
DJ Ella Gutman - Minimalistic Techno
DJ Shlomi Zidan - Progressive House
Gil Shwartz - Uplifting/Melodic Trance ---- תחת הלייבל של Offstream Records גבירותיי ורבותיי!!!!
מחיר כרטיס = 170ש"ח
VIP = 230ש"ח
פתיחת שערים 22:00
עם קבלת פנים של די ג'יי צ'ופי כפתיח למסיבה 
פרטים נוספים בקרוב!
WOW what a great party! 
i wish i could be there!

gil - just remember to keep us little guys in your head when you become fabuliosly rich & famous.
btw - i thought that psy and goa are the same, how do they differ?
אני שונא את צ'ופי, הוא כזה מיבש... נמאס ממנו
| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind אני שונא את צ'ופי, הוא כזה מיבש... נמאס ממנו |



| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind אני שונא את צ'ופי, הוא כזה מיבש... נמאס ממנו |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike גם אני לא אוהב את צ'ופי - סתם ממוסחר מפגר שלוקח בדרך כלל פול כסף מהמפיקים על כל הופעה.... גם פעם עוד אהבתי גואה וקצת פסי טראנס - עכשיו אני ממש לא בענין... כאילו יש טראקים שמופקים ממש טוב בסגנון הזה אבל הרוב זה סתם הפקות זולות של חובבים... |



| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts נכון מאוד בגלל זה אני יהיה שם ![]() אני הולך להנחית סט של שעה מפוצץ בטראנס מלודי ואפליפטינג, להשרות קצת אווירה שמחה ואנרגטית על האנשים שם ![]() זאת הפקה ענקית, זיקוקים, להטוטנים, רקדניות... יהיו פצצות שם ![]() ובנוסף, אני גם מקבל 150$ על הסט שלי |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike ב ה צ ל ח ה ! |
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts תודה אני יתחיל לעבוד על רשימת הטראקים עוד היום... |
Gil thanks for the definitions...
i totally think you'll end up being the highlight of the night! good luck bro!
| quote: |
| Originally posted by Izzy Gil thanks for the definitions... i totally think you'll end up being the highlight of the night! good luck bro! |

ya i saw astral is going to be there, never heard of XeroX... but still i'm cheering you on from here!
| quote: |
| Originally posted by Izzy ya i saw astral is going to be there, never heard of XeroX... but still i'm cheering you on from here! |

| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts אמממ זה לא בטוח שיקרה בגלל שאתה מבין... אסטרל פרוג'קשן וXeroX מופיעים אחריי אבל אני לא חושב שתהיה לי בעיה להרים ת'קהל למשך שעה... ![]() יובל, תודה על העזרה אבל אני חושב שאני אסתדר לבד... החלטתי בסוף לעבוד לפי הקהל... |
מצטער שלא הגבתי קודם.. אבל בכל מקרה, בהצלחה אחי!!!
| quote: |
| Originally posted by dj alonzo מצטער שלא הגבתי קודם.. אבל בכל מקרה, בהצלחה אחי!!! |
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts תודה נשמה הולך להיות מגניב, אני יקליט את הסט ויעלה אותו לאינטרנט... |
| quote: |
| Originally posted by dj alonzo !!!מגניב ..רק אל תשכח להגיד לנו איך הלך |


| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts אבל יש לי שאלה אליכם... באיזו מהירות אתם חושבים שאני צריך לנגן את הסט? |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike המממ - יש כאלה שמשחקים עם זה וכל קטע של כמה טראקים הם משנים אבל לדעתי בערך 140 BPM זה קצב טוב זה גם תלוי בטראקים שאתה הולך לשים... |


..תנוע בין 140 ל150, זה הקצב הכי טוב לדעתי
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts בעיקרון זה מה שהתכוונתי לעשות... להתחיל חזק, להישאר ככה למשך כמה טראקים ואז לתת להם להירגע בטראק אחד או שניים ואז ישר להכניס להם בומבות בראש... מה שאומר שאני כנראה ייפתח ב145bpm את הסט יוריד אותו במהלך שני הטראקים שאני ירגיע אותם ואז להעלות אותו ל150+bpm בטראק האחרון שהוא כמובן... CJ Bolland - The Prophet ![]() אין סיום יותר טוב מזה ![]() מה אתה אומר? |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike כן רעיון טוב - CJ BOLLAND טראק ענק!!!!!!!!! אין יותר טוב ממנו ל LIVE SET למרות שהרבה חושבים שהוא טוב לסיום וגם טיאסטו סיים איתו בלוס אנג'לס אני דווקא חושב שיהיה מגניב לשמוע אותו בהתחלה! להכניס ישר ת'אנרגיה |


Ok the event was a couple days ago.... so how was it??? tell us abou it!!!
| quote: |
| Originally posted by Izzy Ok the event was a couple days ago.... so how was it??? tell us abou it!!! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.