TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Zlatan
Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »
Zlatan
vet att Anden gillar Zlatan, men jag t�nkte att det kanske �r fler, s� jag l�gger en tr�d om det
Zlatan �r p� omslaget av det nya fotbollsspelet FIFA 2002!
| quote: |
| I dag offentliggjorde EA SPORTS att en av Sveriges genom tiderna st�rsta talanger Zlatan Ibrahimovic kommer att pryda omslaget till nya FIFA 2002, v�rldens st�rsta fotbollsspel. FIFA-serien har utgivits varje �r sedan 1993 och har omsatt �ver 1 miljarder dollar v�rlden �ver. Som j�mf�relse kan n�mnas att produktserien "spelat in" mer pengar �n Star Wars-filmerna gjort p� biograferna. "Urvalet av svenska talanger �r gl�djande nog stort f�r tillf�llet men �nd� var det ett enkelt val att tillfr�ga Zlatan n�r chansen d�k upp. Men en s�dan utstr�lning och exceptionell talang passar han b�de FIFA-produkten och EA SPORTS perfekt. Han �r redan publikfavorit i Sverige och i sin nya klubb Ajax vilket ytterligare f�rst�rker k�nslan av att Zlatan �r r�tt man att representera FIFA 2002 i Sverige" ber�ttar Jonas Hildeland, produktchef f�r EA SPORTS i Sverige. Paul Scholes, Sol Campbell, Gaizka Mendieta, Thierry Henry, Christian Vieri med flera har under tidigare �rg�ngar prytt omslaget till FIFA-spelen varf�r man utan att �verdriva kanp�st� att Zlatan �r i gott s�llskap. Flera av dessa fotbollsstj�rnor �r mycket intresserade av dataspel och Zlatan �r inget undantag. "Med tanke p� vilka spelare som funnits p� FIFA-omslagen tidigare var det j�ttekul att bli tillfr�gad. Dessutom gillar jag att spela TV-spel s� beslutet att tacka ja var inte s�rskilt sv�rt" ber�ttar Zlatan. Sannolikheten att Zlatan bara �terfinns p� det svenska omslaget, och att annan talang finns p� det s� kallade "officiella" omslaget �r h�g. " |
Ska zlatan pryda det svenska omslaget.....
Hahaha....Gillar inte alls han....En mycket divig person....
Men det �r ju vad jag tycker....
FEEEEEEEETT. VI �LSKAR ZLATAN! �r detta sanning, d� ska jag k�pa det j�la spelet trots att jag aldrig lirat Fifa (tycker b�ttre om Sensible). Han vart tyv�rr skadad ig�r ju, men hann g�ra en m�lpass innan dess. Han kommer bli Sveriges st�rsta fotbollsspelare genom tiderna! FEEEEEEEEETT!
l�nt att k�pa ett spel bara f�r omslagets skull 
men jag visste att du skulle bli glad 
Och nu tar han plats i landslagstruppen igen... s�klart!
han e snygg! 
Jag s�ger bort med Zlatan, r�tt �t han att han blev av med k�rkortet lite B-K�nndis varning d�r
| Originally posted by TeeHawk Jag s�ger bort med Zlatan, r�tt �t han att han blev av med k�rkortet lite B-K�nndis varning d�r |
jag avgudar inte honom (som anden
), men han �r ju klart j�vligt bra, helt ok fintar ocks� 
| Originally posted by Aendy Hoppas du vet om att han �r fotbollsspelare och inte dokus�pa stj�rna! |
jaja var v�ll kanske inte s� genomt�nkt av mig men jag tycker han e lite divig iaf..
Med det liret han har p� banan �r divigheten fullt ber�ttigad. Det �r en annan sak om man beter sig som Sunneborn som ox� �r stor i k�ften men presterar noll p� arenan.
| Originally posted by Aendy Hoppas du vet om att han �r fotbollsspelare och inte dokus�pa stj�rna! |
| Originally posted by Feant Fr�gan �r om han inte hade varit lika fett i tv ruttan som p� fotbollsplanen.. Ingen hade bangar f�r ett tv program i still med Real Life Zlatan! |
Idag kommer Zlatan krossa Uzbekistan eller vad faen det �r vi m�ter! Han kommer t.o.m. snurra upp kameram�nnen p� l�ktaren!
zlatan b�rjar p� b�nken... vad s�ger anden om det?
S�g att Zlatan var uppe � v�rmde lite f�re pausen.....
japp, han l�r ju komma in
men det �r lite synd att han inte f�r visa vad han g�r f�r under en hel match... de har ju inget att f�rlora i denna matchen
Det �r ju sant.....S� att han f�r k�nna lite p� att gl�nsa i landslaget.....
ZLATAN!!!
fa va grym han �r
det m�let, eller speciellt f�rarbetet, var fan inte att leka med
Ja det var snyggt.....
Matchen betydde r�tt mycket �nd�, det var nog d�rf�r Zlatan b�rjade p� b�nken. F�r en vinst innebar en h�gre placering p� Fifa-rankingen vilket i sin tur inneb�r en f�rdelaktigare lottning av VM-grupps motst�ndare. ZLATAN �R KUNG!!!
p� vilken position ligger sverige i rankingen nu?
Dom tv� st�rsta fansen av zlatan �r i p� forumet......

| Originally posted by reveal p� vilken position ligger sverige i rankingen nu? |
ok
vad har vi f�r topplag?
england, frankrike, holland, brasilien(?), tyskland kanske.. fler?