TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sommar-OS Aten 2004
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Sommar-OS Aten 2004
Finns ju ingen officiell tr�d f�r OS tills nu...

Jag tycker de e helkul med sport och OS... de e ju j�kligt prestigefullt men ocks� m�nga anser att de e bara �r ett tillf�lle f�r folk att synas...
Vad kommer ni f�lja f�r sporter speciellt ? Jag kommer glo p� fotbollen f�rst � fr�mst... Eftersom jag sj�lv �r en surfare s� kommer jag f�lja vindsurfingen om dom ens kommer att visa de (om de ens finns kvar som OS gren)[edit]Kollade just upp de och de fanns... tyv�rr �r de lite tr�kigare br�dor dom k�r p�.
I vilka sporter tror ni vi kommer ta medaljer i ?
Vidare vill jag s�ga att jag tycker �ppnings cermemonin var ju totalt as m�ktig... Man r�s ju n�gra g�nger !
Oooohhh massa beach vollyboll ska de va idag... F�r ju inte missa damernas 
N�r jag vakna s� var det Gymnastik. Fan vad sm� tjererna �r.
N�gon ryss 20 �r 147cm 40 kg.
Fast Veronica Wagner snygg som tusan ochs� �r hon fr�n �lvsj�
fast vete fan var i �lvsj�.
S�g v�ldigt fram emot fotbollen men jag tycker den har varit hur tr�kig som helst.
beachvolley �r en v�ldigt snabb och rolig sport, och det blir inte s�mre n�r tjejerna spelar... 
s� tennis och beachvolley l�r jag kolla p� fr�mst, alla lagsporter �r ganska roliga med, och f�ktning...
annars �r friidrott f�r det mesta grymt tr�kigt, det enda som �r tr�kigare �r cykling, men kn�pper man p� tv:n och det r�kar va n�n svensk p� g�ng s� �r det v�l okej...
Finns bara en gren jag slaviskt kommer f�lja; Cykel. Ig�r, idag och p� onsdag. Ljungskog k�r f�r olympiskt guld idag kl 14.00 och p� onsdag i tempo kl. 12.00, funderar p� att sjukanm�la mig d�. Synd att de svenska herrarna inte �r lika tempostarka. Och f�rresten, funderar ni p� att kolla cyklingen ska ni se det p� Eurosport med Roberto Vacchi och Anders Adamsson som cykelgurus, annars kan ni skita i att se det.
bordtennis och fotboll gillar jag. simning �r ocks� kul 8)()()(
S�g phelps ig�r. UTKLASSNING!!
Blir inte f�rv�nad om han tar 8 guld som snackas om
Det h�r var ju fan synd... hade nog vart en god medaljchans...
http://expressen.se/expressen/jsp/p...=170449#afterAd
Vad fasen inneb�r �verv�xling ?
[QUOTE]Originally posted by SteveTranz4ever
Det h�r var ju fan synd... hade nog vart en god medaljchans...
http://expressen.se/expressen/jsp/p...=170449#afterAd
Edit s�g att du sa �verv�xling
Ja han d�k i f�r fort
| quote: |
| Originally posted by Kongo_kim N�r man v�xlar �ver till n�ste snubbe som ska simma. Som n�r amn l�manr �ver pinnen i staffet l�pning I simning tar handen i kaklet s� dyker n�sta i |
| Originally posted by SteveTranz4ever Det h�r var ju fan synd... hade nog vart en god medaljchans... http://expressen.se/expressen/jsp/p...=170449#afterAd Vad fasen inneb�r �verv�xling ? |
Tycker mer om vinterspelarna. Finns inte s� s�rskilt mycket jag tycker om i sommar-OS.
| Originally posted by ScuL Tycker mer om vinterspelarna. Finns inte s� s�rskilt mycket jag tycker om i sommar-OS. |
| Originally posted by ScuL Tycker mer om vinterspelarna. Finns inte s� s�rskilt mycket jag tycker om i sommar-OS. |
� beachvolley,fotboll,tennis m.m e alltid najs � se....=)
...dom kan f� komma tebax p� banan efter de v�gat ge ett blodprov till IOK...=)
Usch vilka losers dom svenska simmarna �r. Var det inte dom s� var s� bra f�rut. Nu �ker ju alla ut i kvalheaten.
En av v�ra kunder �r Eurosport... Medans jag var d�r satt jag i support med Sharp i ca.30 min... var perfekt d� man kunde kolla p� kanot forspadling... de va kul ! Jag gillar vattensporter som fan och n�r de e lite mer action...
det �r en bra beachvollyboll match nu
tyskland mot frankrike
s� fotbolls tjejerna lyckades vinna en match.
Kul grej medans det var reklam p� trean zappa jag till fyran och under reklamen p� trean hann Sverige g�ra tv� m�l.
TJO OS �r skoj o kolla p� synd bara att vi svenskar inte har s� m�nga medaljhopp Bra gjort av fotbollstjejerna att g� vidare i spelet kan bli riktigt bra nu om de bara spelar s� bra som jag vet att de kan g�ra
Sen ser man imot friidrotten med olsson, kluft o CO 
wheee =) Snart �r det cyckling med sussane ljungskog tror jag =) SES
J-O och J�rgen leder 3-1 mot Kina i pingis dubbeln 
J-O och Persson "krossade" kineserna i dubbel-�ttondelen med 4-1 i set, �ven om seten i sig var j�mna...underbart att se 
Rum�nien tog sina f�rsta tv� guld ig�r
F�rsta i simning och senare p� kv�llen krossade gymnastiktjejerna Amerikanskorna....kommentatorn p� Eurosport verade dock ha n�got emot Rum�nerna...idiot...
| Originally posted by Laszlo J-O och Persson "krossade" kineserna i dubbel-�ttondelen med 4-1 i set, �ven om seten i sig var j�mna...underbart att se ![]() Rum�nien tog sina f�rsta tv� guld ig�r F�rsta i simning och senare p� kv�llen krossade gymnastiktjejerna Amerikanskorna....kommentatorn p� Eurosport verade dock ha n�got emot Rum�nerna...idiot... |
| Originally posted by Kongo_kim Jepp och nu blir det n�gra danskar i kvarten och sen rum�nien?? h�ll p� Ungern om du m�ste h�lla p� n�got |
| Originally posted by Laszlo �r ju faktiskt f�dd i Rum�nien, kan ju inte bara sitta d�r och hoppas p� att de torskar... |
J-O
Killen �r gryyyym! 
| Originally posted by Laszlo J-O Killen �r gryyyym! |