TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Medisch onderzoek
Medisch onderzoek
Notitie medisch gesprek met Dhr Henkie_###### (achternaam voor privacy niet opgenomen in dossier
Onderwerp: afbouwen training

Bij het medisch onderzoek wat 21 september dat bij Dhr Henkie is afgenomen kunnen wij constateren dat de volgende agrumentatie van het "steeds minder doen" : het afscheuren van aanhechtinkje niet helemaal tot de uitslag van het onderzoek leid.
Na een Rontgen onderzoek is gebleken dat de penis van Dhr Robert tevaak door meneer in kwestie is "gebruikt".
Hier gaat het over de laatste woordenwisseling tussen de aanwezige dokter en Dhr Henkie in eigen persoon.
Op de foto hieronder kunnen wij duidelijk een breuk constateren, dit de werkelijke rede voor afname van training.

De plaatser en maker van deze tread kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de gevolgen die tot stand kunnen komen
Whahahaha !
Meesterlijke thread New Wave !!
Danku 
whahahaha, hehe lol
echt grappig...... haha hoe verzin e het man 
LMAO!!!
We moeten nu eigenlijk een condoleanceregister openen voor Henk, nooit meer rukken.... arme jongen...
lol, dit had ik nou helemaal niet verwacht
lollig 
AUW!
hahahaha, die is lache New Wave!

Whahahahaaaaaa FAKE MP IN THA HOUSE!
sterruk hoor..
(zijn me handen ook)
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Whahahahaaaaaa FAKE MP IN THA HOUSE! sterruk hoor.. (zijn me handen ook) |

HIJS FIJN 
ROFL
En nu allemaal geld doneren voor een nieuwe! 
Ik neem aan dat Miss P verantwoordelijk is voor het doorsturen van deze mooie r�ntgen aan New Wave? 
Beetje bizar namelijk als ik deze foto al een jaar niet meer heb gezien, en hij, een paar dagen n� het doorsturen ervan aan Miss P, even later verschijnt op het forum alhier!
Stoute miss P, hahaha!
Krijgt Henkie dadelijk de volgende situatie.
[IMG]http://www.sandervs.f2s.com/pics/oog01 (1).jpg[/IMG]
Greetz Sandman
NICE! 
HAHAHAHAHAHAHAHAHA echte humor
| Originally posted by Sandman Krijgt Henkie dadelijk de volgende situatie. |
En voor al je vragen klik dan Hier 

greetzz
| Originally posted by Henkie_henk Spreken we uit ervaring? |
| Originally posted by Eye-Riz Ik neem aan dat Miss P verantwoordelijk is voor het doorsturen van deze mooie r�ntgen aan New Wave? ![]() Beetje bizar namelijk als ik deze foto al een jaar niet meer heb gezien, en hij, een paar dagen n� het doorsturen ervan aan Miss P, even later verschijnt op het forum alhier! Stoute miss P, hahaha! |

| Originally posted by Miss Proximus ja ik verbaasde me er ook al over! dan moet ik dat ding toch echt in mijn slaap gestuurd hebben ![]() hoe kom je daar aan tim? |
| Originally posted by Miss Proximus ja ik verbaasde me er ook al over! dan moet ik dat ding toch echt in mijn slaap gestuurd hebben ![]() hoe kom je daar aan tim? |
Eeeehhh vrijdag was ik en bezig (met meisje).. tot uur of half 6.. daarna nog ff gebleven.. tot 6.. Vrienden moesten toen nog ff ruzie maken.. trein gepakt.. van weekveel.. 7 uur half 8 thuis.. avondeten gegeten.. beetje bijgekomen.. ff wat mensen gebeld voor zaterdag.. en toen ta'en
Helaas mannetje..
Ook heb ik glaniz nooit gezien want dies sissay.. en kwam nie naar timeless.. (terwijl er nog zon mooi meidje vrij was.. o o)
En k heb Peter R de vries gekeken.. *denk* *denk*