TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- MAW programma van dit najaar


Posted by Miss Proximus on Aug-16-2004 21:45:

Sneaker Pimp MAW programma van dit najaar

Ik had opeens een email in mijn junk en vond het nodig deze aan jullie te laten lezen

Voor degenen die m niet gehad hebben, hier komtie...

quote:
Hallo hallo!

De eerste paar maanden van 2004 waren spannende maanden voor MAW! Na bijna een jaar radiostilte werden de handen weer uit de mouwen gestoken en rolden de eerste flyers van de persen. Na een voorzichtig begin met Secret Cinema live en Josh Wink gingen alle remmen los tijdens een uitverkochte Koninginnenacht met o.a. Valentino Kanzyani en DJ Rush. Het voorlopige hoogtepunt kwam op zondag 30 mei in de vorm van ruim drie onwaarschijnlijke uren van Marco Carola. Met afstand de beste techno-set ooit op een MAW feest... Om maar te zwijgen van de reacties van het publiek.
Een magische avond!

Maar genoeg terug geblikt! MAW gaat de rest van het jaar vol gas vooruit... Hieronder alle feestjes die in de planning staan! Schrijf ze vast in de agenda.

VRIJDAG 3 SEPTEMBER - 2 JAAR CLUB LAS PALMAS
Begin september bestaat Nederlands beste club 2 jaar. Op zaterdag komen de houseliefhebbers aan hun trekken, op vrijdag is het techno wat de klok zal slaan. In samenwerking met Xcess hebben we James Ruskin, Secret Cinema live en Edwin Bazen weten te strikken voor een avond die bol zal staan van kwalitatieve party-techno. De voorverkoop is reeds begonnen en gaat erg hard, wees er dus snel bij!!!! Meer info op www.club-laspalmas.nl

VRIJDAG 22 OKTOBER - MAW PRESENTS BENNY RODRIGUES
Eind mei kwam Benny Rodrigues vol enthousiasme terug uit Detroit, alwaar hij had gedraaid op het Movement Festival; "Jullie moeten Rolando boeken".
Benny zegt het, wij doen het. Terug naar de essentie van techno; Rotterdam meets Detroit, Benny meets Rolando.

VRIJDAG 5 NOVEMBER - MAW PRESENTS MISSTRESS BARBARA
Al jaren op het verlanglijstje van MAW! Misstress Barbara... Deze Canadese weet als geen ander een funky technoset neer te zetten. De rest van de line-up maken we z.s.m. bekend. Beware!

VRIJDAG 3 DECEMBER - SUPER PROFILES
Xcess Profiles behoort tot de populairste techno avonden van Nederland. Keer op keer zorgen zij voor een uitverkocht Las Palmas. Op 4 december worden de krachten gebundeld met MAW en presenteren wij een unieke Profiles nacht: Valentino Kanzyani, The Youngsters live en zo goed als zeker zal ook Umek achter de draaitafels verschijnen.


Misschien is dat leuk ofzo?


Posted by Opti on Aug-16-2004 21:51:

De Meesteres is toch best leuk, dacht ik zo


Posted by SnuggLe on Aug-16-2004 22:10:

Zullen we een apart Tin/Tim/Bas/Bram/Harmen/Josta/Wouter etc forum maken hieroh? Denk dat toch niet veel andere mensen die kant opgaan / meegaan et cetera


Nee maar serieus: noem een avond/plaats/tijd, en ik ga wel mee. Als er maar gezelligheid is


Posted by Miss Proximus on Aug-16-2004 22:15:

Ik vind die Rotterdam - Detroit combo wel interessant, alhoewel ik nooit heel erg van de Benny Rodriguez ben geweest. Maar ja. Als ie Spaans praat heeft ie t gemaakt

En natuurlijk Misstress B..en December Umek..hmm! We zullen eens zien wat dat kost Misschien gaan we wel een "kleine-gezellige- techno-feestjes-vriendengroep" beginnen..offuh...verbeteren Als Michel de Hey maar niet in de top 10 lijst komt


Posted by MaGiK54 on Aug-17-2004 06:08:

Naar diverse MAW avondjes geweest in de Eau en Night-town, altijd zeer vermakelijk met top line-up. E�n van de "maw-mensen" is een oude-collega van me, die hiero ontslag heeft genomen om in de "dance-wereld" te gaan werken. Altijd relaxt dat ik altijd gratis kaarten kreeg voor zijn feesten. Helaas weinig contact meer met de dude. Die avond met Benny lijkt me wel tof trouwens.

Die avond met Umek lijkt me trouwens ook wel tof.


Posted by SnuggLe on Aug-17-2004 06:37:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Altijd relaxt dat ik altijd gratis kaarten kreeg voor zijn feesten. Helaas weinig contact meer met de dude.


Oftewel: tijdom die contacten weer aan te scherpen.


Posted by basd on Aug-17-2004 07:29:

Waarom moeten die godvergeten klootviolen nou altijd de echt leuke feestjes op vrijdag doen? Dan kan ik dus niet.

Voor diegenen die wel gaan: check absoluut Rolando. Heb hem vorig jaar gezien op een feest in Brussel, en manmanman, wat kan die vent lekkere nummers draaien! Hij draaide helaas maar anderhalf uur, en vooral het eerste uur was echt super! Heerlijk diep, superspacy maar ontzettend goed dansbaar.. Laatste half uur werd wat steviger, beetje in de aanloop naar de volgende DJ denk ik..

In een wat kleinere toko (dit was in een kartcentrum) moet hij volgens mij nog veel beter tot zijn recht komen.. Misschien toch maar eens proberen of er iets te regelen valt die vrijdag..

En voor diegenen die naar Misstress Barbara gaan is het maar te hopen dat ze haar Q-Dance platen thuislaat


Posted by Miss Proximus on Aug-17-2004 10:03:

ach die mag ze best meenemen toch altijd openstaan voor verouderering


Posted by Opti on Aug-17-2004 10:26:

De meesteres is super!


Posted by magrec on Aug-17-2004 14:27:

quote:
Originally posted by Optimus
De meesteres is super!

Ja lijkt mij ook wel leuk
Vorig jaar op global gathering was ze wel vet! op awake niet echt wat van haar meegekregen


Posted by basd on Aug-17-2004 14:34:

quote:
Originally posted by magrec
op awake niet echt wat van haar meegekregen

En niet zonder reden. Wat een baggerherrie kwam er uit die tent, trok het ook echt niet langer dan vijf minuten.


Posted by Opti on Aug-17-2004 14:45:

dat was echt super!


Posted by Opti on Aug-17-2004 15:37:

Lucca komt er op 3 december bij


Posted by SnuggLe on Aug-17-2004 16:05:

quote:
Originally posted by Optimus
Lucca komt er op 3 december bij


Nou Tim.............


Posted by New Wave on Aug-17-2004 17:56:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Nou Tim.............


Lucca, hmmmzzzz...................................


























Ik zal effe vrij nemen.........maaruh? het is in Rotterdam he?


Posted by Chicane on Aug-17-2004 18:11:

Tegen die tijd woon ik ook in Rotterdam, leuke namen en leuke agenda.. ik ga zeker Secret Cinema weer checken!


Posted by Opti on Aug-19-2004 17:52:

Lucca gaat niet meer door...


Posted by SnuggLe on Aug-19-2004 17:54:

quote:
Originally posted by Optimus
Lucca gaat niet meer door...


LOL! Ze wist dat Tim ging komen!


Posted by Tim81 on Aug-19-2004 20:58:

Dan maar een filmpje van Lucca

Klik


Posted by Opti on Sep-04-2004 17:10:

Lucca komt 5 november


Posted by New Wave on Sep-04-2004 18:04:

quote:
Originally posted by Optimus
Lucca komt 5 november


Blijft dat wijf wisselen?


Posted by total woot on Sep-05-2004 05:50:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Als Michel de Hey maar niet in de top 10 lijst komt


Want? vond m op ml anders toch wel redelijk de held van de dag...(op Richie Hawtin na dan )


Posted by Miss Proximus on Sep-06-2004 13:31:

quote:
Originally posted by total woot
Want? vond m op ml anders toch wel redelijk de held van de dag...(op Richie Hawtin na dan )


Ja ik wist niet wat me overkwam

on the other hand, misschien was t bij gebrek aan beter



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.