TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- MAW programma van dit najaar
MAW programma van dit najaar
Ik had opeens een email in mijn junk en vond het nodig deze aan jullie te laten lezen 
Voor degenen die m niet gehad hebben, hier komtie...
| quote: |
| Hallo hallo! De eerste paar maanden van 2004 waren spannende maanden voor MAW! Na bijna een jaar radiostilte werden de handen weer uit de mouwen gestoken en rolden de eerste flyers van de persen. Na een voorzichtig begin met Secret Cinema live en Josh Wink gingen alle remmen los tijdens een uitverkochte Koninginnenacht met o.a. Valentino Kanzyani en DJ Rush. Het voorlopige hoogtepunt kwam op zondag 30 mei in de vorm van ruim drie onwaarschijnlijke uren van Marco Carola. Met afstand de beste techno-set ooit op een MAW feest... Om maar te zwijgen van de reacties van het publiek. Een magische avond! Maar genoeg terug geblikt! MAW gaat de rest van het jaar vol gas vooruit... Hieronder alle feestjes die in de planning staan! Schrijf ze vast in de agenda. VRIJDAG 3 SEPTEMBER - 2 JAAR CLUB LAS PALMAS Begin september bestaat Nederlands beste club 2 jaar. Op zaterdag komen de houseliefhebbers aan hun trekken, op vrijdag is het techno wat de klok zal slaan. In samenwerking met Xcess hebben we James Ruskin, Secret Cinema live en Edwin Bazen weten te strikken voor een avond die bol zal staan van kwalitatieve party-techno. De voorverkoop is reeds begonnen en gaat erg hard, wees er dus snel bij!!!! Meer info op www.club-laspalmas.nl VRIJDAG 22 OKTOBER - MAW PRESENTS BENNY RODRIGUES Eind mei kwam Benny Rodrigues vol enthousiasme terug uit Detroit, alwaar hij had gedraaid op het Movement Festival; "Jullie moeten Rolando boeken". Benny zegt het, wij doen het. Terug naar de essentie van techno; Rotterdam meets Detroit, Benny meets Rolando. VRIJDAG 5 NOVEMBER - MAW PRESENTS MISSTRESS BARBARA Al jaren op het verlanglijstje van MAW! Misstress Barbara... Deze Canadese weet als geen ander een funky technoset neer te zetten. De rest van de line-up maken we z.s.m. bekend. Beware! VRIJDAG 3 DECEMBER - SUPER PROFILES Xcess Profiles behoort tot de populairste techno avonden van Nederland. Keer op keer zorgen zij voor een uitverkocht Las Palmas. Op 4 december worden de krachten gebundeld met MAW en presenteren wij een unieke Profiles nacht: Valentino Kanzyani, The Youngsters live en zo goed als zeker zal ook Umek achter de draaitafels verschijnen. |
De Meesteres is toch best leuk, dacht ik zo
Zullen we een apart Tin/Tim/Bas/Bram/Harmen/Josta/Wouter etc forum maken hieroh?
Denk dat toch niet veel andere mensen die kant opgaan / meegaan et cetera 
Nee maar serieus: noem een avond/plaats/tijd, en ik ga wel mee. Als er maar gezelligheid is 
Ik vind die Rotterdam - Detroit combo wel interessant, alhoewel ik nooit heel erg van de Benny Rodriguez ben geweest. Maar ja. Als ie Spaans praat heeft ie t gemaakt 
En natuurlijk Misstress B..en December Umek..hmm! We zullen eens zien wat dat kost
Misschien gaan we wel een "kleine-gezellige- techno-feestjes-vriendengroep" beginnen..offuh...verbeteren
Als Michel de Hey maar niet in de top 10 lijst komt 
Naar diverse MAW avondjes geweest in de Eau en Night-town, altijd zeer vermakelijk met top line-up. E�n van de "maw-mensen" is een oude-collega van me, die hiero ontslag heeft genomen om in de "dance-wereld" te gaan werken. Altijd relaxt dat ik altijd gratis kaarten kreeg voor zijn feesten. Helaas weinig contact meer met de dude. Die avond met Benny lijkt me wel tof trouwens.
Die avond met Umek lijkt me trouwens ook wel tof.
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Altijd relaxt dat ik altijd gratis kaarten kreeg voor zijn feesten. Helaas weinig contact meer met de dude. |
Waarom moeten die godvergeten klootviolen nou altijd de echt leuke feestjes op vrijdag doen? Dan kan ik dus niet.
Voor diegenen die wel gaan: check absoluut Rolando. Heb hem vorig jaar gezien op een feest in Brussel, en manmanman, wat kan die vent lekkere nummers draaien! Hij draaide helaas maar anderhalf uur, en vooral het eerste uur was echt super! Heerlijk diep, superspacy maar ontzettend goed dansbaar.. Laatste half uur werd wat steviger, beetje in de aanloop naar de volgende DJ denk ik..
In een wat kleinere toko (dit was in een kartcentrum) moet hij volgens mij nog veel beter tot zijn recht komen.. Misschien toch maar eens proberen of er iets te regelen valt die vrijdag..
En voor diegenen die naar Misstress Barbara gaan is het maar te hopen dat ze haar Q-Dance platen thuislaat 
ach die mag ze best meenemen toch
altijd openstaan voor verouderering 
De meesteres is super!
| quote: |
| Originally posted by Optimus De meesteres is super! |

| quote: |
| Originally posted by magrec op awake niet echt wat van haar meegekregen |
dat was echt super!
Lucca komt er op 3 december bij
| quote: |
| Originally posted by Optimus Lucca komt er op 3 december bij |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Nou Tim............. |

Tegen die tijd woon ik ook in Rotterdam, leuke namen en leuke agenda.. ik ga zeker Secret Cinema weer checken!
Lucca gaat niet meer door...
| quote: |
| Originally posted by Optimus Lucca gaat niet meer door... |
Dan maar een filmpje van Lucca 
Klik
Lucca komt 5 november
| quote: |
| Originally posted by Optimus Lucca komt 5 november |
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Als Michel de Hey maar niet in de top 10 lijst komt |
Want? vond m op ml anders toch wel redelijk de held van de dag...(op Richie Hawtin na dan
)
| quote: |
Originally posted by total woot Want? vond m op ml anders toch wel redelijk de held van de dag...(op Richie Hawtin na dan ) |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.