TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance op tmf?
Pages (3): [1] 2 3 »
Trance op tmf?
nog tot 1u op tmf: top 10 of best trance tracks...
ze zijn begonnen met armin en zo, da was nog tof, maar nu ist dj jean
ben benieuwd wat ze er nog van gaan bakken..
5 for an angel
4 universal nation

| quote: |
| Originally posted by djcresto 4 universal nation |
da hool - meet her at the love parade op 3.
die was ik glad vergeten, is ook gigantisch commercieel succes geweest
silence (airscape remix)
ze nemen er wel de beste remix uit
ahum 
ok lethal industry op 1
ik weet genoeg, ik ga maffen 
wa ne afknapper op nr 1, ma twas te verwachten eh;�
Iemand met een auto die vannacht mee de TMF gebouwen wilt vandaliseren? Komaan, niks persoonlijk tegen Tiesto, maar Lethal Industry op 1 plaatsen voor platen als UN en For An Angel, van wat voor een domheid getuigt dat nu niet...

we hadden gedacht children of seven days and one week ofzo op 1 te zien...
en wat krijg je????
mah lethal industry vind ik wel leuk mah das zeker nie de nr 1 waard... 
| Originally posted by Jasperovitsj Iemand met een auto die vannacht mee de TMF gebouwen wilt vandaliseren? Komaan, niks persoonlijk tegen Tiesto, maar Lethal Industry op 1 plaatsen voor platen als UN en For An Angel, van wat voor een domheid getuigt dat nu niet... |
^Als dat het geval is vind ik het nog verrassend dat UN en For An Angel zo hoog staan...
| Originally posted by Jasperovitsj ^Als dat het geval is vind ik het nog verrassend dat UN en For An Angel zo hoog staan... |
Nu nog te weten komen welke fooraap er 500 heeft gestuurd zodat Tiesto op 1 staat...

| Originally posted by Jasperovitsj Nu nog te weten komen welke fooraap er 500 heeft gestuurd zodat Tiesto op 1 staat... |
En ik maar denken dat je smaak had! 
Originally posted by Jasperovitsj En ik maar denken dat je smaak had! |
| Originally posted by Phortastic <---- |
durf mah nie af te komen naar een beta-meeting... 
oh nee wat een verrassing, tmf haalt er de commerci�lere hitjes uit...
shocking hoor 
Beter dan niks
want hoeveel keer kom je anders UN en For An Angel tegen?noppes. TMF gaat mss een andere wending aanpakken??? Neen kpijs het ook niet, ze zullen wel bij RnB blijven

| Originally posted by Jasperovitsj Iemand met een auto die vannacht mee de TMF gebouwen wilt vandaliseren? Komaan, niks persoonlijk tegen Tiesto, maar Lethal Industry op 1 plaatsen voor platen als UN en For An Angel, van wat voor een domheid getuigt dat nu niet... |
| Originally posted by Wildfir3 shocking hoor |

| Originally posted by Phortastic <---- |

Nu verschiet ik er niet van de Traffic er in staat er zijn niet zoveel clips gekocht geweest door TV-stations, het is pas recent dat de Trance-clip populair is geworden op onze TV.
En TMF kan allee programeren wat ze hebben, verschiet ervan dat As The Rush Comes er niet stond, tzi hype of 2003 
| Originally posted by Dark Apostle Nu verschiet ik er niet van de Traffic er in staat |