TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כל המעונין - מסיבת "אפטר יום כיפור" בתל יצחק!!!


Posted by luckystrike on Sep-25-2001 00:26:

כל המעונין - מסיבת "אפטר יום כיפור" בתל יצחק!!!

מי שרוצה ביום חמישי אחרי יום כיפור יש מסיבה חבל"ז בתל יצחק - כניסה עולה 40 שקל ושתייה חינם כל הערב
ושמה זה לא בולשיט -

באמת יש שתייה חינם

מי שלא יודע איך להגיע שישאל פה ואני ייתן הוראת מדוייקות זה ממש לא בעייה...

אין לי מושג את מי מביאים לתקלט אבל אני מכיר את המארגנים והם תמיד מביאים מישהוא טוב - בינתיים כנראה
DJ THOMAS
זה אחד ששם המון אפליפטינג למי שאוהב...

יהיה לי עוד מידע בהמשך אבל באמת כדאי לבוא כי המקום חבל על הזמן ...


Posted by YuVaL on Sep-25-2001 05:53:

Re: כל המעונין - מסיבת "אפטר יום כיפור" בתל יצחק!!!

quote:
Originally posted by luckystrike
מי שרוצה ביום חמישי אחרי יום כיפור יש מסיבה חבל"ז בתל יצחק - כניסה עולה 40 שקל ושתייה חינם כל הערב
ושמה זה לא בולשיט -

באמת יש שתייה חינם

מי שלא יודע איך להגיע שישאל פה ואני ייתן הוראת מדוייקות זה ממש לא בעייה...

אין לי מושג את מי מביאים לתקלט אבל אני מכיר את המארגנים והם תמיד מביאים מישהוא טוב - בינתיים כנראה
DJ THOMAS
זה אחד ששם המון אפליפטינג למי שאוהב...

יהיה לי עוד מידע בהמשך אבל באמת כדאי לבוא כי המקום חבל על הזמן ...


פצצות..

אבל אכן, כן אני עדיין יותר מדי קטן להכנס!..


Posted by luckystrike on Sep-26-2001 19:35:

שטויות אחי - לא נורא

דרך אגב הכניסה ל
17+

...


Posted by YuVaL on Sep-27-2001 11:02:

quote:
Originally posted by luckystrike
שטויות אחי - לא נורא

דרך אגב הכניסה ל
17+

...


איזה ביאוס אין לי לאן ללכת
ומשעמם!!!!


Posted by luckystrike on Sep-27-2001 16:02:

quote:
Originally posted by DJ-Energy


איזה ביאוס אין לי לאן ללכת
ומשעמם!!!!


אין מסיבות גם לגיל שלך? תמיד חשבתי שבפסק זמן יש כאלה? או ששינו את זה מאז?

בכל אופן אתמול דיברתי כמה מהמארגנים וחבל על הזמן הולך להיות היום בערב ממש ממש טוב!!!

רק מסיבת טראנסים ולא מכניסים אפילו טראק אחד של
MAINSTREAM
כמו ברטני ספירס ושאר החארות האלה!
ומביאים 3 מתקלטים אם אני לא טועה
שלושתם באים לתקלט
UPLIFTING/MELODIC/EPIC

ואחד מהם בדרך כלל מערבב קצת
PROGRESIVE
...
בכל אופן אחד מהם נותן שעה שלמה של קלאסיק טראנס של כל הישנים החזקים כמו
airwave , komodo , sparkels .....

וכל אלו...

באמת כדאי לבוא


Posted by luckystrike on Sep-28-2001 03:37:

הרגע חזרתי!!!

היה ענננננק!!!!!!!!!!!!

שמו טראקים דיי ישנים אבל הכל היה כמעט אפליפטינג טראנס!!!!


Posted by YuVaL on Sep-28-2001 11:05:

quote:
Originally posted by luckystrike
הרגע חזרתי!!!

היה ענננננק!!!!!!!!!!!!

שמו טראקים דיי ישנים אבל הכל היה כמעט אפליפטינג טראנס!!!!



פצצות
שמח שנהנת...

אני מת עכשיו לאיזה מסיבה פצצתית כזאת!!!

יכול להיות שהיום יהיה איזה משו


Posted by luckystrike on Sep-30-2001 16:51:

quote:
Originally posted by DJ-Energy


פצצות
שמח שנהנת...

אני מת עכשיו לאיזה מסיבה פצצתית כזאת!!!

יכול להיות שהיום יהיה איזה משו


נו היה בסוף משהוא?



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.