TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כל המעונין - מסיבת "אפטר יום כיפור" בתל יצחק!!!
כל המעונין - מסיבת "אפטר יום כיפור" בתל יצחק!!!
מי שרוצה ביום חמישי אחרי יום כיפור יש מסיבה חבל"ז בתל יצחק - כניסה עולה 40 שקל ושתייה חינם כל הערב
ושמה זה לא בולשיט -
באמת יש שתייה חינם
מי שלא יודע איך להגיע שישאל פה ואני ייתן הוראת מדוייקות זה ממש לא בעייה...
אין לי מושג את מי מביאים לתקלט אבל אני מכיר את המארגנים והם תמיד מביאים מישהוא טוב - בינתיים כנראה
DJ THOMAS
זה אחד ששם המון אפליפטינג למי שאוהב...
יהיה לי עוד מידע בהמשך אבל באמת כדאי לבוא כי המקום חבל על הזמן ...
Re: כל המעונין - מסיבת "אפטר יום כיפור" בתל יצחק!!!
| quote: |
| Originally posted by luckystrike מי שרוצה ביום חמישי אחרי יום כיפור יש מסיבה חבל"ז בתל יצחק - כניסה עולה 40 שקל ושתייה חינם כל הערב ושמה זה לא בולשיט - באמת יש שתייה חינם מי שלא יודע איך להגיע שישאל פה ואני ייתן הוראת מדוייקות זה ממש לא בעייה... אין לי מושג את מי מביאים לתקלט אבל אני מכיר את המארגנים והם תמיד מביאים מישהוא טוב - בינתיים כנראה DJ THOMAS זה אחד ששם המון אפליפטינג למי שאוהב... יהיה לי עוד מידע בהמשך אבל באמת כדאי לבוא כי המקום חבל על הזמן ... |
שטויות אחי - לא נורא 
דרך אגב הכניסה ל
17+
...
| quote: |
| Originally posted by luckystrike שטויות אחי - לא נורא ![]() דרך אגב הכניסה ל 17+ ... |
| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy איזה ביאוס אין לי לאן ללכת ומשעמם!!!! |
הרגע חזרתי!!!

היה ענננננק!!!!!!!!!!!!
שמו טראקים דיי ישנים אבל הכל היה כמעט אפליפטינג טראנס!!!!

| quote: |
| Originally posted by luckystrike הרגע חזרתי!!! ![]() היה ענננננק!!!!!!!!!!!! שמו טראקים דיי ישנים אבל הכל היה כמעט אפליפטינג טראנס!!!! |
| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy פצצות שמח שנהנת... אני מת עכשיו לאיזה מסיבה פצצתית כזאת!!! יכול להיות שהיום יהיה איזה משו |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.