TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Va händer till hösten?
Pages (3): [1] 2 3 »
Va händer till hösten?
Va ska ni gö typ? vi hade ju en hel drös me studenter från i år, vill jag minnas 
jag säger bara 2 ord!
Lumpen
plugga klart 3:an, (har gått om ett år).. om inte det håller så börjar jag jobba.
Börja andra på universitet (Chalmers)... 
Mitt andra år på medieteknologiprogrammet här på Clownuniversitetet....(officiellt känt som Växjö universitet...)
Exjobb på SonyEricsson
| quote: |
| Originally posted by JayBee jag säger bara 2 ord! Lumpen |
jag ska jobba som lärare 1 år sen börjar jag plugga på KTH =)
Förhoppningsvis får jag fortsätta på jobbet så att jag inte står här och är helt pank till hösten. Ska läsa Historia på Komvux också under hösten för att någon gång i framtiden kanske kunna plugga något som gör mig till något mer intressant än en brevbärare 
Håller också tummarna för att musiken fortsätter rulla på så bra som den gjort de första 8 månaderna av detta år... 
Jag ska flytta till kanada 
studera vidare andra aret pa arkitektubildningen på NYU...
st_Andrew: var i Canada? ska du pa Labour of love @ Government/kool house 090504 in Toronto??? ska kanske dit med nagra andra NYTAs...
va där pa föra Government..awesoome

färdig göra min utbildning digital kommunikation ...... sen jobba halvtid eller nåt. försöka tjäna lite med att DJ:a hehe :P
sen flytta till sverige i 2005 nånstans.
| Originally posted by miZ PicCi st_Andrew: var i Canada? ska du pa Labour of love @ Government/kool house 090504 in Toronto??? ska kanske dit med nagra andra NYTAs... ![]() va där pa föra Government..awesoome |

| Originally posted by St_Andrew Ska till en liten stad (stratford) typ 15 mil ifrån toronto. ska väl försöka gå på så många events som möjligt, men det där är ganska precis när jag kommer dit så chansen att jag kan gå på den är väldigt liten, dock vore det grymmt kul ![]() Men du får höra av dig om du ska till några fler toronto events |
jag ska fortsätta jobba.. såvida jag inte blir av med jobbet..
jobba blir det väl... och försöka få fler låtar signade 
kom in på historan nu till hösten weiiiii =D
så jag är halvvägs in på min lärarexamen.
får se vad man känner för att göra sen. jag blev faktiskt erbjuden ett ambassadjobb i asien. fast jag avvaktade för att fixa min examen först. man vill ju ha något att visa barnbarnen lixom 
| Originally posted by RebeL9 kom in på historan nu till hösten weiiiii =D så jag är halvvägs in på min lärarexamen. får se vad man känner för att göra sen. jag blev faktiskt erbjuden ett ambassadjobb i asien. fast jag avvaktade för att fixa min examen först. man vill ju ha något att visa barnbarnen lixom |
i afganistan eller?
| Originally posted by St_Andrew w000t i afganistan eller? grattis iaf =) även fast du inte tog det |

| Originally posted by RebeL9 ja =) och lönen var sjuuuukt bra ![]() asså sån lön kan jag inte ens få med ett ingenjörsjobb här i Sverige =) Fast pengar är som sagt inte allt här i världen |
| Originally posted by St_Andrew varför tog du det inte då? =) |
| Originally posted by RebeL9 ja pga av min examen som sagt =) |
ska plugga statsvetenskap på södertörn, åka och se Arsenal lira, släppa min första skiva (w00t) och försöka hälsa på släktingarna ute i världen så mycket som det går (särskilt i USA/Canada), men vill även hem till Iran.
| Originally posted by Cloudburst Börja andra på universitet (Chalmers)... |
Plugga blir det, och förhoppningsvis hitta någonstans att bo!
ingen som råkar känna till nåt ledigt i uppsala?