TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Rotationz: Grayarea and Sharam Jey In The MIX
Pages (2): [1] 2 »
Rotationz: Grayarea and Sharam Jey In The MIX
Aanstaande zondag kunnen we jullie hart opnieuw verwarmen met een prachtige Mix Sessie van Grayarea (Bekend van Gravity). Noso van Grayarea is een DJ/Producer uit Chicago USA die zijn carriere begon begin de jaren '90. In deze beginjaren draaiede Nosmo enkel en alleen Breaks en Funky House. De FM band heeft echter ook geen geheimen voor Nosmo want elke week draait ie op Q101 FM in Chicago.
Nosmo heeft zijn naam groot gebracht met de meest recente hit van Grayarea. Gravity stond enkele weken terug op nummer 1 in The Balance Record Pool Chart, en de remixes die maandag te koop zullen zijn (Hope Recordings) zullen het ongetwijfelt niet slechter doen.
Naast deze 2 H lang durende mix van Grayarea is er ook nog een mix sessie van Sharam Jey voorzien tussen 21 en 22 h
Rotationz On Sunday: elke zondag vanaf 18 h tot middernacht.
Coming Up Next:
Dave Seaman
cool! zeker eens luisteren
Damn, Tim Davis op TA ?
Rotationz is beste show tot nog toe op de radio bij ons, zeker blijven gaan !
Maar euh .. in rand van Brussel kan ik tegenwoordig geen Topradio meer ontvangen ?
Ik kan het zowel in de auto als op 2 stereo's thuis niet ontvangen... Iemand anders dit probleem ?
| quote: |
| Originally posted by BelgianGuru Damn, Tim Davis op TA ? Rotationz is beste show tot nog toe op de radio bij ons, zeker blijven gaan !Maar euh .. in rand van Brussel kan ik tegenwoordig geen Topradio meer ontvangen ? Ik kan het zowel in de auto als op 2 stereo's thuis niet ontvangen... Iemand anders dit probleem ? |
.
.
lol
Voor 2 euro, dan zal ik zeker eens gaan kijken. Nog voor sluitingstijd, dan kan ik rustig luisteren morgenavond
Zo niet, wordt het weer de stream indeed.
Cheers !
| Originally posted by Tim Davis Heyho, De frequentie in Brussel is jammer genoeg zwakker geworden . Ik zou je enkel en alleen de stream kunnen aanraden.... Je kan je ook een Dipool antenne koppen (in de vorm van een T) die kan je misschien een beter ontvangst opleveren. Zo een antenne kost 2 euro .Groetjes, Tim |
| Originally posted by djcresto waarom doet topradia geen 128 of 96 stream op zijn site? die streams die er nu zijn hebben toch een te lage kwaliteit imo |
Grayarea: Yewminyst
No need to say I'll be tuning in!! Betere achtergrond tijdens het studeren dan Rotationz kan je niet hebben denk ik! 
Merci voor de info Tim, ik ga zeker luisteren want Grayarea heb ik nog nooit in de mix gehoord 
| Originally posted by Pumaz Merci voor de info Tim, ik ga zeker luisteren want Grayarea heb ik nog nooit in de mix gehoord |
| Originally posted by Tim Davis Hybrid�s �Love From Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch� Mix Dat ga ik dus NOOIT uitspreken hahaha |
Ow da ken ik wel, ik bedoelde nog nooit een set van hem gehoord...
| Originally posted by Pumaz Ow da ken ik wel, ik bedoelde nog nooit een set van hem gehoord... |
Hmm, nobody beats Zabiela.
| Originally posted by Pumaz Hmm, nobody beats Zabiela. |
| Originally posted by Tim Davis PS: als jullie DJ's willen horen in Rotationz, aarzel niet om namen te posten en dan doe ik het mogelijke... |
)
| Originally posted by Tim Davis Dave Seamen zal volgendeweek te horen zijn... |
^ Chris Salt was er al twee keer bij, dacht ik
maar ik beaam Niklas Harding en Ozg�r Can. 
| Originally posted by TOR ^ Chris Salt was er al twee keer bij, dacht ik maar ik beaam Niklas Harding en Ozg�r Can. |
| Originally posted by Jasperovitsj Nic Fanciulli (speelde geweldig op Dance Valley!! ) |
| Originally posted by Pumaz Anyway, ik ga akkoord met de lijst van Jasper, al weet die duidelijk niet dat Chris Salt net gepaseerd is op Rotationz |
Toch maar zelf een lijstje maken:
James Zabiela (boven alles)
Danny Howells
Danny Tenaglia
Darren Emerson
Of puur Belgisch:
Dj CP
Marko
Smos & Baby Bee
Prinz
Miss Ann
Trish
Je ziet maar Tim
| Originally posted by Tim Davis ... PS: als jullie DJ's willen horen in Rotationz, aarzel niet om namen te posten en dan doe ik het mogelijke... Cheers! |
Echt e hele fijne kerel en zijn sets zijn juist 1 grote track, je kan der echt niks op aanmerken, vin'em echt subliem

!!!
| Originally posted by Meltoz Niklas Harding en �zg�r Can mogen er zeker bij zijn als da zou lukken, en eventueel als Perry (O'Neil) nog tijd zou hebben, mag er van hem ook nog wel is e setje passeren Echt e hele fijne kerel en zijn sets zijn juist 1 grote track, je kan der echt niks op aanmerken, vin'em echt subliem |
| Originally posted by Tim Davis Org�r Can ga ik zeker naar kijken en Perry die zit reeds maandelijks op de radio (Hij is resident van Rotationz). de line up van elke maans staat op www.rotationz.be alsook de DJ'S die reeds in Rotationz geweest zijn. |
My mistake
Had'r ni opgelet, ma ben't gaan checken en vanaf staat ie genoteerd bij mij, elke 2de week (zondag) van de maand ...