TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Beste nederlandse trancelied???
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by Blik on Jan-22-2001 15:12:

Hello!

OK, mede-Hollanders, wat is volgens jullie op dit moment het beste Nederlandse Trance-lied wat er is? Voor mij is op dit moment Delirium - Silence (Airscape remix) de absolute topper.

mazzel

Posted by Sandman on Jan-22-2001 17:53:

cyngus x - Superstrings (rank1 remix) is ook een topper!!!

ik denk dat deze misschien zelfs nog bekender is dan Silence.
En dan toch zeker wel 1 van de betere nummers... of het de beste is weet ik niet. Maar het komt zeker dicht in de buurt.

Posted by Trance4Ever on Jan-22-2001 19:27:

Mijn favoriet:
System F vs Armin van Buuren - Exhale

Posted by Vb2000 on Jan-22-2001 19:39:

Cygnus X - Superstring (New Rank 1 Deep Dub Mix)

Posted by Gekhous on Jan-22-2001 21:25:

Exclamation

HALLOOOOOOOOOOOOOOO

zout op met die commerciele bende!!!!!!

damn, jullie halen meteen het niveau van Nederland naar beneden...

Posted by ADK on Jan-22-2001 21:49:

oke...gekhous...

wat is jouw favoriet dan...?

ADK

Posted by Blik on Jan-22-2001 21:51:

quote:
Originally posted by Gekhous
HALLOOOOOOOOOOOOOOO

zout op met die commerciele bende!!!!!!

damn, jullie halen meteen het niveau van Nederland naar beneden...

Mag ik dan vragen wat jou favoriete lied is? En trouwens, die commerciele bende word wel mooi door jou favo-DJ's gedraaid.

Posted by -DoomBringer- on Jan-22-2001 22:44:

Hehe , lul je daar maar weer es uit Gek

Maarre... heb hier ff na zitte denken... en kan eigenlijk geen Nederlandse favoriet aanwijzen
Hmm... de enige die ik echt klasiek vind is Ti�sto - Theme from a Clockwork Orange.
Mja... et zal allemaal wel

Posted by Gekhous on Jan-22-2001 23:19:

Exclamation

ik heb geen Nederlandse topper, ik luister meer hardhouse/-trance/techno dan gewone trance, en aangezien ik zo niet echt een Nederlandse HH producer ken noemen...

maar ik ken je wel vertellen dat mijn favo djs ECHT niet van die commerciele shit draaien!!!!

Clockwork orange = lekkers nummertje ja

Posted by -DoomBringer- on Jan-22-2001 23:24:

Dank U

Eej Maf... beslis nou es of je naar Impulz gaat ja of nee... of koop een kaartje of doe leuk ofzo.

Posted by Gekhous on Jan-22-2001 23:49:

Exclamation

vakantie = geboekt, reisje zelf zal rond 1000 liggen, dus impulz ken er wel vanaf dacht ik zo

maja, nou loop je net op icq te vertellen dat de vip poep inhoud, dus moet ik weer ff denken hoor

Posted by basvh on Jan-23-2001 17:12:

Gouryella-Gouryella

dit is gewoon een zeer relekst nummer

Posted by moogwai on Jan-23-2001 19:47:

quote:
Originally posted by Blik
Delirium - Silence (Airscape remix) de absolute topper.

Nederlands???? Aircape is Belgisch

Het beste nederlands trancelied ?????
Is wel lastig.. zijn er veel te veel

Nederland Tranceland

Posted by Blik on Jan-23-2001 19:54:

Shame / Disagreement

quote:
Originally posted by moogwai
quote:
Originally posted by Blik
Delirium - Silence (Airscape remix) de absolute topper.

Nederlands???? Aircape is Belgisch

Het beste nederlands trancelied ?????
Is wel lastig.. zijn er veel te veel

Nederland Tranceland

Ben ik het niet 100% mee eens, Johan Gielen woont al vanaf 1981!! in Nederland, ik vind dat je hem dus wel een Nederlander kan noemen.

btw: Safri Duo - played a live (Airscape remix), ook zeer vet.

Posted by moogwai on Jan-23-2001 20:06:

[/B][/QUOTE]

Ben ik het niet 100% mee eens, Johan Gielen woont al vanaf 1981!! in Nederland, ik vind dat je hem dus wel een Nederlander kan noemen.

btw: Safri Duo - played a live (Airscape remix), ook zeer vet. [/B][/QUOTE]

Ja dat klopt, maar Sven Maes is 100% Belg... Ik vind Johan ook meer Nederlander, draait ook zelden in Belgie zelf.

En over Safri Duo - played a live (Airscape remix)
Die is weer zeer goed

Posted by -DoomBringer- on Jan-23-2001 23:33:

quote:
Originally posted by Gekhous
vakantie = geboekt, reisje zelf zal rond 1000 liggen, dus impulz ken er wel vanaf dacht ik zo

maja, nou loop je net op icq te vertellen dat de vip poep inhoud, dus moet ik weer ff denken hoor

Oh My God , jij denken kja ?
hehe , dekking zoeken iedereen
mja... eej dan zie ik je eens op Impulz man... gaan we ff foking feesten daar... en zo niet dan toch

Posted by BuzzDC4life on Jan-24-2001 03:09:

Talking

one of my best friends is a party kid from Amsterdam. Anyhow, I dont know jack about the language. ..plur..

buzzdc

Posted by kaptankorkut on Jan-24-2001 18:11:

it's definetely

Delerium _ Silence (Airscape rmx)

cheers

Posted by MenTall on Jan-24-2001 19:19:

Idea

Het wordt wel een beetje saai hoor, de hele tijd "Delerium - Silence (Airscape remix)" ;-)... Ik moet zeggen dat ik de doorbraak van Airscape, "L'esperanza", nog altijd een van hun beste platen vind... vooral de 12" vocal mix.

Moogwai - Viola vind ik errug goed, met name de Armin remix. Best flauw trouwens, een remix van je eigen plaat maken, om die zo wat meer bekendheid te geven.

Maar om terug te komen op de beste Nederlandse tranceplaat... Ik heb nog niemand SYSTEM F zien noemen, dus doe ik dat maar ff... Als iemand internationaal veel heeft betekend voor de NL trance, dan is dat toch wel Ferry zou ik zo zeggen... Ik doel trouwens op Out of the Blue, alhoewel Cry ook wel lekker was (met name de DOTNL remix; of was die weer van Out of the Blue?)

groetjes allemaal,
Marco

Posted by esoterist on Jan-24-2001 21:43:

Invisible Grin

Mijn topper op dit moment is geen nederlands nr,maar wel kewl>>>Libra presents Taylor-Anomaly Calling Your Name(moogway mix)
[trancelationmode] My topper on this moment is not a dutch track,but awesome too >>>Libra presents Taylor-Anomaly Calling Your Name(moogway mix)

N.u.N.SpEEd RULES

Posted by moogwai on Jan-24-2001 21:49:

quote:
Originally posted by MenTall

Moogwai - Viola vind ik errug goed, met name de Armin remix. Best flauw trouwens, een remix van je eigen plaat maken, om die zo wat meer bekendheid te geven.

Is Moogwai wel geproduceerd door armin ??? in het boekje van Magik 6 staat written and composed by CTRL/CHAB.. (nog nooit van gehoord)...

In ieder geval ik vind het de beste remix tot nu toe van Armin van Buuren

En heeft iemand Armin's nieuwe cd al gekocht??? Zou eigenlijk maandag al in de platenzaak moeten liggen... maar ik heb 'm nog niet gezien.

Posted by moogwai on Jan-24-2001 21:56:

quote:
Originally posted by MenTall

Maar om terug te komen op de beste Nederlandse tranceplaat... Ik heb nog niemand SYSTEM F zien noemen, dus doe ik dat maar ff... Als iemand internationaal veel heeft betekend voor de NL trance, dan is dat toch wel Ferry zou ik zo zeggen... Ik doel trouwens op Out of the Blue, alhoewel Cry ook wel lekker was (met name de DOTNL remix; of was die weer van Out of the Blue?)

groetjes allemaal,
Marco

IK vind Ferry Corsten de nummer 1 trance producer/remixer van Nederland... errrugh goeie platen heeft hij gemaakt
Duurt ook niet meer lang of zijn System F album is uit in Nederland (is in Japan al uit)... exhale, elevate & solstice zijn weer geweldig.

We kennen toch allemaal deze pagina al mag ik hopen:
http://www.ferry-corsten.com

mzzl,

Cyril

Posted by Axon on Jan-24-2001 23:50:

Cool

southside spinners - luvstruck ,
volgens mij is dat de meest gedraaide trance plaat aller tijden. ik hoor em elke week wel ergens :P toen ik em voor het eerst hoorde ging ik helemaal uit me dak.
en een jaar later hoorde ik voor het eerst de atlantis remix (in de set van marco V op trance energy konningedag 2000) die is ook lekker.

Posted by Mysteric on Jan-25-2001 11:57:

Marco V - Tolerance

nix aan toe te voegen

Posted by MenTall on Jan-25-2001 14:25:

Question

Ben de nieuwe cd inderdaad ook nog nergens tegengekomen, en heb toch echt overal gezocht (Rhythm, HotSound, Basic Beat, MidTown)....

Er staat trouwens een plaat op, mocht je die tegenkomen, dan MOET je die downloaden:

TENTH PLANET - Ghosts >> Geniale vocalen ;-)

En ja, Armin is de man achter Moogwai. Tenminste, dat is wat ik uit zeer betrouwbare bron heb vernomen ;-)

grtz, MenTall

Pages (3): [1] 2 3 »