TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- finns nått intresse för denna vinyl?
finns nått intresse för denna vinyl?
som ni kanske vet så säljer jag ut allt.. skivor/utrustning .. osv =) .. denna är nu till salu.. en väldigt sälsynt skiva..finns endast 5 ex utav den.. Leama & Moor - Shades Of Red / Shades Of Blue .. är ni något stort fan.. eller vill ha en supersälsynt-skiva.. så slå till nu =) .. ge mig ett bud som ni anser va rättvist =)
Re: finns nått intresse för denna vinyl?
| quote: |
| Originally posted by Kamelen som ni kanske vet så säljer jag ut allt.. skivor/utrustning .. osv =) .. denna är nu till salu.. en väldigt sälsynt skiva..finns endast 5 ex utav den.. Leama & Moor - Shades Of Red / Shades Of Blue .. är ni något stort fan.. eller vill ha en supersälsynt-skiva.. så slå till nu =) .. ge mig ett bud som ni anser va rättvist =) |
JA JA JA JA!!!!!!!!
visserligen lar jag vara ganska pengalös nar jag kommer hem fran ungern nasta vecka, men jag kan nog hosta upp lite stalar
hur mycket vill du ha för den? kanske jag passar pa att norpa nagot annat fran din lagerrensning ocksa
jag aterkommer, var sa saeker

ps tack Laszlo
mitt första bud är 500 kr
japp, da är jag ute ur leken 
| Originally posted by CJ InterCity japp, da är jag ute ur leken |
| Originally posted by RebeL9 den e faktiskt värd minst 1000 =) notera att det utöver Leama & Moor och Kamelen bara är 3 pers som äger den :E |
naturligtvis ar den värd en hel del men jag har helt enkelt inte rad just nu... sa jag far helt enkelt avsta. dock kan jag trösta mig själv med Leama - Requiem For A Dream som jag efter mycket möda äntligen fick tag pa igar
visserligen fick jag byta bort min signerade Tiesto vinyl men det var det värt
| Originally posted by CJ InterCity naturligtvis ar den värd en hel del men jag har helt enkelt inte rad just nu... sa jag far helt enkelt avsta. dock kan jag trösta mig själv med Leama - Requiem For A Dream som jag efter mycket möda äntligen fick tag pa igar visserligen fick jag byta bort min signerade Tiesto vinyl men det var det värt |
det e lugnt.. kan offra mig o ta den gratis... e bara att skicka.. :P