TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance Video Tråden
Pages (2): [1] 2 »
Trance Video Tråden
tänkte att man kunde tippsa folk om nysläppta videos här. betygsätta och diskutera dem också.
mitt första tipps: steves nya video utav envios "touched by the sun"
(självklart så finns den att ladda ner på liquidsunset.org)
bara lite nyfiken steve, vart fick du film matrialet från? ser ganska gammalt ut, typ 80 talet eller något i den stilen.
grym film i alla fall
skön stil, bra låt, bra editerat.
klart värdig att visas på mtv dance charts eller fan va det heter 
den får 83 JayBee's utav 99 möjliga. (därför att 100 inte är möjligt. sålänge nya filmer görs så kan ingen film uppnå "bästa"
)
fan det bara SPRUTAR UT steve filmer nu! när kommer nästa?
edit: tänkte bara säga också att jag verkligen gillar på slutet när man ser inneifrån bilen och han åker i slowmotion och motor ljudet typ ekar (fast tvärtom, blir starkare istället för svagare)
skön rulle fan, blev bättre andra gången jag tittade på den. hoppas den blir officiell eller så!
finns det så många fler amatörtrancevideor? 
Steves video är underbar! Riktigt bra gjort mannen =) Originell idé också (jag har inte sett något liknande iaf).
aa cool som fan
Spankox - The the club är en riktigt skön låt som jag först hörde på sensation i år av Brian S. VIdeon är rätt cool den också, ni finner den här http://ultrasun.dotdance.com/go269
Balloon - Monstersound
bästa videon nånsin 
| quote: |
| Originally posted by SilverX Balloon - Monstersound bästa videon nånsin |
MEN FAAAAAN
eric_prydz-call_on_me-svcd-2004-se.mpeg
Satan i gatan !!!!! vad mer kan man säga...
OMG brudar igen ---> rocco-drop_the_bass-svcd-2002-onlyj-mkv.m2v
Skitlåt dock !!!
Det är ju inte trance men va fan... och jag kanske upprepar mig...
Har den på datorn men zappade förbi MTV och där var den....
Eric Prydz - Call on me videon
Första gången jag visade den för en tjejkompis så frågade jag henne seriöst varför hon inte är lesbisk... kalla mig grabbig men fan dom babesen... OMG !

^ Den är fejk! Jag har sett träningsvideos från 80-talet, och brudarna var knappast så snygga
För övrigt så ser jag typ 1-2 musikvideos om året. Har inga kanaler som visar sånt så om jag ser en video är det hemma hos någon polare som har MTV eller dylikt.
Ahh just det Günters video's är ju alltid nice! "Go Sunshine Girls Go!" 
snyggaste tjejen i Call On Me-videon är hon där svarthåriga med de otroligt fina blåa ögonen. Man får se henne kasta med håret lite. Snacka om BEJB 
Killen är för skön i den videon. Vilken våt blick han har hahaha
hmm, jag undrar en grej om call on me videon, tänk er att brudarna var nakna i videon, skulle det igentligen vara nån skillnad eftersom videon anspelar så mycket på sex
I skrivande stund börjad den just rulla på MTV igen
| Originally posted by Gate 42 ^ Den är fejk! Jag har sett träningsvideos från 80-talet, och brudarna var knappast så snygga För övrigt så ser jag typ 1-2 musikvideos om året. Har inga kanaler som visar sånt så om jag ser en video är det hemma hos någon polare som har MTV eller dylikt. Ahh just det Günters video's är ju alltid nice! "Go Sunshine Girls Go!" |
| Originally posted by montana hmm, jag undrar en grej om call on me videon, tänk er att brudarna var nakna i videon, skulle det igentligen vara nån skillnad eftersom videon anspelar så mycket på sex |
Marco V - Automanual!
Är ju med i den själv dessutom
Finns att se på hemsidan hans
Call on me videon är klass för sig.. helt klart.
Appropå videos med brudar i... benny benassis satisfaction.. DAMN!
| Originally posted by Hauken Marco V - Automanual! Är ju med i den själv dessutom Finns att se på hemsidan hansCall on me videon är klass för sig.. helt klart. Appropå videos med brudar i... benny benassis satisfaction.. DAMN! |
Vill ni ha snygga brudar i underkläder som tvättar bilar (och sig själva
) ska ni kolla in Peran - We Want To Be Free.
Men är det inte så att de flesta dance/trance-videor anspelar på sex och visar kvinnor som sexobjekt?
| Originally posted by NooN Vill ni ha snygga brudar i underkläder som tvättar bilar (och sig själva ) ska ni kolla in Peran - We Want To Be Free.Men är det inte så att de flesta dance/trance-videor anspelar på sex och visar kvinnor som sexobjekt? |
Re: I skrivande stund börjad den just rulla på MTV igen
| Originally posted by SteveTranz4ever Nä alltså det är ju en nyinspelning, ingen rip liksom från de glada 80-talet. |
Re: I skrivande stund börjad den just rulla på MTV igen
Tänk er själva när man ser en tjej i riktigt snygga underkläder, visst kan hon va riktigt het utan dom också men förmodligen sexigare med dom på... |
hehe, står väl där i publiken någonstans.. ganska svårt att urskilja vart dock :P
OMFG !!!
Mer ögongodis för oss killar
"Tine - Du og jeg"
Cheezy-trance, superläcker blond brud som sjunger på Norska...
Såg den just på Z-TV !
[edit] BTW. Har ni sett Eminems nya video... så rolig !
Och appropå de...
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/...,544923,00.html
såg steve's 'touched by the sun' igår
feeeeeet!
den var grym
snyggt motiv med bilen
och så såg jag steve's rapport från trance energy 2004: 
otroligt! snacka om att fånga känsla. mycket underhållande.
får en att vilja åka ner dit
OT: btw steve, är inte stonefields lilla animationsgrej uppe i hörnet på 'fokused - tiesto bla bla' videon skrämmande lik din? 
| Originally posted by nils såg steve's 'touched by the sun' igår feeeeeet! den var grymsnyggt motiv med bilen och så såg jag steve's rapport från trance energy 2004: ![]() otroligt! snacka om att fånga känsla. mycket underhållande. får en att vilja åka ner dit OT: btw steve, är inte stonefields lilla animationsgrej uppe i hörnet på 'fokused - tiesto bla bla' videon skrämmande lik din? |
såg återigen call on me videon på mtv i helgen, började fundera lite över den.
Den spelar ju löjligt mycket på sex, så mycket så man kan undra om det inte är mer för att driva med alla hiphopvideos som görs nu för tiden.
Känns inte som dom varit helt seriösa när dom gjorde videon till call on me 
| Originally posted by Vizay Känns inte som dom varit helt seriösa när dom gjorde videon till call on me |