TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fatte feesten??
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Henkie_henk on Sep-26-2001 12:20:

Fatte feesten??

Waar?

Posted by Little Theseus on Sep-26-2001 13:33:

heb je per ongeluk op new thread geklikt ipv post reply of moeten we hier serieus op ingaan?
Anyways ik ga wel naar een phat feest, vrijdag hq en zaterdag feest in de westergas, but who cares!!

Posted by Henkie_henk on Sep-26-2001 14:04:

Nee.. ik heb de ervaring wel om niet op new thread te klikken ipv post reply.. ken die knopjes zelfs met me ogen dicht vinden..

Maar meer feeste zoals dit Ben eg een lul dat ik zoiets weer mis he.. masterparty

Heb je ook ff de sites dan waar de feesten zijn en wanneer etc.. is altijd handig

en niet who cares i care.. ik moe ook ff feesten.. of meidje opzoeken..

Mmm doe bij nader inzien maar van de komende tijd de feestjes.. zal zaterdag wel opzoek gaan naar "de gelukkige"..

Posted by Blik on Sep-26-2001 14:11:

Fatte Feesten, was gewoon een typfout, het moest gewoon Zatte feesten zijn........

dan is er maar ��n mogelijkheid:

hockeyfeesten!!!!!!!

Posted by HiGH_NrG on Sep-26-2001 14:13:

Over 2 weken heb ik een hockeyfeest (Ook al zit ik nie op hockey,,,)

zijn zeker wel gezellige en zatte parties...

Posted by Eye-Riz on Sep-26-2001 14:13:

Hey Theseus, bengel!!! JIJ ZOU NAAR UTRECHT KOMEN!!!! FOEI!!!!
www.nexusparties.nl voor degenen die het nog niet weten!

Posted by Henkie_henk on Sep-26-2001 14:22:

Nou ja.. kijk die blik nou mijn thread verneuken..! ...fag

Nou ja.. aankomend weekend maar ff (*)lighte.. en dan maybe wel naar index aapje ofzow..

Posted by Dj Lex on Sep-26-2001 15:21:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Over 2 weken heb ik een hockeyfeest (Ook al zit ik nie op hockey,,,)

zijn zeker wel gezellige en zatte parties...

Haha die hockeymeisjes vind ik alleen geweldig
Ze zijn bekakt, dat betekent dat ze gemanierd zijn
Ze hebben GELD!
En zijn meestal nog super mooi ook

Posted by Vinyl Boy on Sep-26-2001 20:57:

zaterdag, hemkade 48, zaandam...hardstyle party daar, zal wel niet uitverkocht zijn, maar word vast wel vet!
line up:

norman bass
marc la cruz
dana
pavo
sunny D
alpha twins

chriz
dj luna
dj bmc
dj haze & abyss
pila

persoonlijk ken ik er 4, maar was al zo lang nergens heen geweest,dat het weer tijd werd!

grtz

Posted by Little Theseus on Sep-26-2001 21:17:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Hey Theseus, bengel!!! JIJ ZOU NAAR UTRECHT KOMEN!!!! FOEI!!!!
www.nexusparties.nl voor degenen die het nog niet weten!

Doh! IDD ja riz, maar ik ga dus naar de westergas want als ik naar utreg wilde dan moest ik in mn remy... Dan maar lekker met de rest mee!
Oja en Henk, de homepage van de westergasfabriek weet ik niet, en voor hq moet je maar ff op de site van de melkweg kijken. Niet te weinig vrouwen versieren dit weekend he

Posted by Blik on Sep-27-2001 12:19:

quote:
Originally posted by Dj Lex

Haha die hockeymeisjes vind ik alleen geweldig
Ze zijn bekakt, dat betekent dat ze gemanierd zijn
Ze hebben GELD!
En zijn meestal nog super mooi ook

jij moet zeker gaan verhuizen naar den Bosch en naar onze school, het is bij ons volgens mij een sport:

wie is de grootste kakker.......

Posted by Jukx on Sep-27-2001 12:31:

quote:
Originally posted by Blik
Fatte Feesten, was gewoon een typfout, het moest gewoon Zatte feesten zijn........

dan is er maar ��n mogelijkheid:

hockeyfeesten!!!!!!!

LOLLLLLLLLLLL, daar ging ik vroeger ook altijd heen naar hockey-feesten. Zat er zelf niet op... maar op de middelbare school waarop ik zat, zaten er geloof ik 9 van de 10 op hockey. Iedereen altijd compleet dronken!

Posted by TranceFool on Sep-27-2001 12:52:

quote:
Originally posted by Vinyl Boy
zaterdag, hemkade 48, zaandam...hardstyle party daar, zal wel niet uitverkocht zijn, maar word vast wel vet!
line up:

norman bass
marc la cruz
dana
pavo
sunny D
alpha twins

chriz
dj luna
dj bmc
dj haze & abyss
pila

persoonlijk ken ik er 4, maar was al zo lang nergens heen geweest,dat het weer tijd werd!

grtz

Ik weet nie hoor maar HAZE & ABYSS zitten hier op het forum!!! Haze iig. We hebbenn nog voor hun gestemd, LACHUH . Die gasten gaan het helemaal maken joh, echt cool !!!!

Posted by Rudy on Sep-27-2001 16:52:

quote:

jij moet zeker gaan verhuizen naar den Bosch en naar onze school, het is bij ons volgens mij een sport:

Hahahaha dan moet jij eens een keer langskomen in Wassenaar, kan je echt lachen! Die hockeyfeesten zijn trouwens supermooi, altijd iedereen helemaal lam! Alleen de muziek is altijd extreem gaar!

Posted by Muppet on Sep-27-2001 17:05:

quote:

en waar komen ze allemaal vandaan VUGHT (waar ik woon) echt de kakkers naar Sint-Jan en de rest molenrijn of MAURICK!!

Greetz Muppet

Posted by Remy D on Sep-27-2001 17:11:

Dancing Dude

Morgen Tiestosolo in de Waakzaamheid.

Kheb echt superveel ZIN!!!!!!!!!!!!

Posted by michiel on Sep-27-2001 17:45:

quote:
Originally posted by Remy D
Morgen Tiestosolo in de Waakzaamheid.

Kheb echt superveel ZIN!!!!!!!!!!!!

raar...

later

michiel

Posted by Miss Proximus on Sep-27-2001 19:33:

quote:
Originally posted by TranceFool

Ik weet nie hoor maar HAZE & ABYSS zitten hier op het forum!!! Haze iig. We hebbenn nog voor hun gestemd, LACHUH . Die gasten gaan het helemaal maken joh, echt cool !!!!

Laten we het hopen want er komt heel wat meer bij kijken dan ff op zo'n feestje draaien...

Posted by Dr Mystical on Sep-27-2001 21:02:

quote:
Originally posted by Rudy

Hahahaha dan moet jij eens een keer langskomen in Wassenaar, kan je echt lachen! Die hockeyfeesten zijn trouwens supermooi, altijd iedereen helemaal lam! Alleen de muziek is altijd extreem gaar!

Dat de muziek gaar is maakt ook snel niets meer uit, door al dat bier.

Posted by Little Theseus on Sep-27-2001 21:37:

quote:
Originally posted by Dr Mystical

Dat de muziek gaar is maakt ook snel niets meer uit, door al dat bier.

Zegt hij zwaar onder invloed
Dan MOET je er wel verstand van hebben toch?

Posted by Dr Mystical on Sep-27-2001 22:29:

quote:
Originally posted by Little Theseus

Zegt hij zwaar onder invloed
Dan MOET je er wel verstand van hebben toch?

Nou ja, zwaar onder invloed, valt nu nog wel mee, paar glaasjes. (weet niet meer hoeveel) Maar naar een hockeyfeest ga je niet voor de muziek, voor de drank natuurlijk. (oke, die hockeyvrouwtjes zien er ook soms wel goed uit )

Posted by Little Theseus on Sep-28-2001 08:30:

quote:
Originally posted by Dr Mystical

(oke, die hockeyvrouwtjes zien er ook soms wel goed uit )

Herstel: HockeySLETJES!
Stereotiep? nee hoor! Geen polo, geen blouse met kraag omhoog, en al helemaal geen sjaaltje om
Maarre, idd, hockeyfeesten zijn gewoon dronken feesten. Bij de hockeyvereniging bij mij in de buurt heb je zelfs het MAP feest. Dat duurt een heel weekend en slapen ze in de kantine.
Toen vroeg ik aan zo'n hockeygast: "MAP feest?" -"ja" zei hij op zware kaktoon - "dat staat voor Morning After Pil." "Vorig jaar 4 "

Posted by Dr Mystical on Sep-28-2001 10:42:

quote:
Originally posted by Little Theseus

Herstel: HockeySLETJES!

Ik denk ik houd ze nog ff in waarde Hmm... een MAP-feest, ik zal het doorgeven aan het jeugdbestuur van onze plaatselijke club hier, klinkt wel grappig

Posted by Dr Mystical on Sep-28-2001 10:43:

Maar ja, phatte feesten, kom morgen naar Utrecht, naar de 151 special of zoiets.

Posted by Henkie_henk on Sep-28-2001 17:39:

Komt allen .. vanavond 20:30 naar amc hockeyclub te apeldoorn.. de turken gaan de kakkers daar klappen...(zo zeggen ze)...

Pages (2): [1] 2 »