TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fatte feesten??
Pages (2): [1] 2 »
Fatte feesten??
Waar? 
heb je per ongeluk op new thread geklikt ipv post reply of moeten we hier serieus op ingaan?
Anyways ik ga wel naar een phat feest, vrijdag hq en zaterdag feest in de westergas, but who cares!!
Nee.. ik heb de ervaring wel om niet op new thread te klikken ipv post reply.. ken die knopjes zelfs met me ogen dicht vinden..
Maar meer feeste zoals dit Ben eg een lul dat ik zoiets weer mis he.. masterparty
Heb je ook ff de sites dan waar de feesten zijn en wanneer etc.. is altijd handig 
en niet who cares
i care.. ik moe ook ff feesten.. of meidje opzoeken..
Mmm doe bij nader inzien maar van de komende tijd de feestjes.. zal zaterdag wel opzoek gaan naar "de gelukkige"..
Fatte Feesten, was gewoon een typfout, het moest gewoon Zatte feesten zijn........
dan is er maar ��n mogelijkheid:
hockeyfeesten!!!!!!!
Over 2 weken heb ik een hockeyfeest
(Ook al zit ik nie op hockey,,,)
zijn zeker wel gezellige en zatte parties...
Hey Theseus, bengel!!! JIJ ZOU NAAR UTRECHT KOMEN!!!! FOEI!!!!
www.nexusparties.nl voor degenen die het nog niet weten!
Nou ja.. kijk die blik nou mijn thread verneuken..!
...fag
Nou ja.. aankomend weekend maar ff (*)lighte.. en dan maybe wel naar index aapje ofzow..
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Over 2 weken heb ik een hockeyfeest (Ook al zit ik nie op hockey,,,)zijn zeker wel gezellige en zatte parties... |
zaterdag, hemkade 48, zaandam...hardstyle party daar, zal wel niet uitverkocht zijn, maar word vast wel vet!
line up:
norman bass
marc la cruz
dana
pavo
sunny D
alpha twins
chriz
dj luna
dj bmc
dj haze & abyss
pila
persoonlijk ken ik er 4, maar was al zo lang nergens heen geweest,dat het weer tijd werd!
grtz
| Originally posted by Eye-Riz Hey Theseus, bengel!!! JIJ ZOU NAAR UTRECHT KOMEN!!!! FOEI!!!! www.nexusparties.nl voor degenen die het nog niet weten! |
riz, maar ik ga dus naar de westergas want als ik naar utreg wilde dan moest ik in mn remy... Dan maar lekker met de rest mee!
| Originally posted by Dj Lex Haha die hockeymeisjes vind ik alleen geweldig Ze zijn bekakt, dat betekent dat ze gemanierd zijn Ze hebben GELD! En zijn meestal nog super mooi ook |
| Originally posted by Blik Fatte Feesten, was gewoon een typfout, het moest gewoon Zatte feesten zijn........ ![]() dan is er maar ��n mogelijkheid: hockeyfeesten!!!!!!! |
| Originally posted by Vinyl Boy zaterdag, hemkade 48, zaandam...hardstyle party daar, zal wel niet uitverkocht zijn, maar word vast wel vet! line up: norman bass marc la cruz dana pavo sunny D alpha twins chriz dj luna dj bmc dj haze & abyss pila persoonlijk ken ik er 4, maar was al zo lang nergens heen geweest,dat het weer tijd werd! grtz |

. Die gasten gaan het helemaal maken joh, echt cool !!!!
| Originally posted by Blik jij moet zeker gaan verhuizen naar den Bosch en naar onze school, het is bij ons volgens mij een sport: wie is de grootste kakker....... |
| Originally posted by Blik jij moet zeker gaan verhuizen naar den Bosch en naar onze school, het is bij ons volgens mij een sport: wie is de grootste kakker....... |
Morgen Tiestosolo in de Waakzaamheid. 

Kheb echt superveel ZIN!!!!!!!!!!!! 

| Originally posted by Remy D Morgen Tiestosolo in de Waakzaamheid. ![]() ![]() ![]() ![]() Kheb echt superveel ZIN!!!!!!!!!!!! ![]() |
| Originally posted by TranceFool Ik weet nie hoor maar HAZE & ABYSS zitten hier op het forum!!! Haze iig. We hebbenn nog voor hun gestemd, LACHUH ![]() ![]() . Die gasten gaan het helemaal maken joh, echt cool !!!! |
| Originally posted by Rudy Hahahaha dan moet jij eens een keer langskomen in Wassenaar, kan je echt lachen! Die hockeyfeesten zijn trouwens supermooi, altijd iedereen helemaal lam! Alleen de muziek is altijd extreem gaar! |
| Originally posted by Dr Mystical Dat de muziek gaar is maakt ook snel niets meer uit, door al dat bier. |
| Originally posted by Little Theseus Zegt hij zwaar onder invloed Dan MOET je er wel verstand van hebben toch? |
)
| Originally posted by Dr Mystical (oke, die hockeyvrouwtjes zien er ook soms wel goed uit ) |

"
| Originally posted by Little Theseus Herstel: HockeySLETJES! |
Hmm... een MAP-feest, ik zal het doorgeven aan het jeugdbestuur van onze plaatselijke club hier, klinkt wel grappig
Maar ja, phatte feesten, kom morgen naar Utrecht, naar de 151 special of zoiets.
Komt allen .. vanavond 20:30 naar amc hockeyclub te apeldoorn.. de turken gaan de kakkers daar klappen...(zo zeggen ze)...