TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- James Holden!!!

Posted by Remy D on Aug-24-2004 19:16:

James Holden!!!

Ik vind hem toch best wel een HELD!!! Ben echt nog steeds zo verschrikkelijk BLIJ dat ik weg liep bij die schrale SS-nep-USA-er en daardoor 1 van de beste sets dit jaar heb mee mogen maken.

Alle keren dat ik hem zag was die GOUD!!! En heb de afgelopen tijd ook weer erg veel Accadia - Into the dawm (James Holden remix) geluisterd.

Gaat nu ook zeker mezelf bezig houden om al zijn cd's te kopen en hem vanaf nu echt zo vaak mogelijk te gaan zien draaien.

Posted by SnuggLe on Aug-24-2004 19:44:

Re: James Holden!!!

quote:
Originally posted by Remy D
Ik vind hem toch best wel een HELD!!! Ben echt nog steeds zo verschrikkelijk BLIJ dat ik weg liep bij die schrale SS-nep-USA-er en daardoor 1 van de beste sets dit jaar heb mee mogen maken.

Alle keren dat ik hem zag was die GOUD!!! En heb de afgelopen tijd ook weer erg veel Accadia - Into the dawm (James Holden remix) geluisterd.

Gaat nu ook zeker mezelf bezig houden om al zijn cd's te kopen en hem vanaf nu echt zo vaak mogelijk te gaan zien draaien.

Dus........

Good for you Remy!
Ben blij dat je blij bent!

Posted by Gonzo on Aug-24-2004 19:52:

Wat kan de zomer toch mooi zijn h� mensen?

Posted by jp on Aug-24-2004 20:00:

Gonzo, pas op met die dingen, heb je ze wel laten testen? Een tegelijk h�!

Posted by Tim81 on Aug-24-2004 20:22:

Re: James Holden!!!

quote:
Originally posted by Remy D

James Holden was voor mij ook de revelatie deze zomer, samen met Matthew Dekay! Geniet nog dagelijks van zijn setjes o.a. Streetparade Zurich, 2 Days of Kaos, WTP Bucharest en Innercity

Maar gaan we nu voor elke DJ een thread openen? Ik vond Audiobullys namelijk ook geweldig op Mysteryland en wil zeker nog een keer naar een optreden van die gasten toe !!

Posted by Jappio on Aug-24-2004 20:29:

quote:
Originally posted by jp
Gonzo, pas op met die dingen, heb je ze wel laten testen? Een tegelijk h�!

sinds wanneer laat jij je condooms testen?

Posted by magrec on Aug-25-2004 07:39:

Goedzo remy!!!!

Technisch is james trouwens een stuk vooruit gegaan. 2 jaar geleden in the Q hehe wel een vette set maar mijn god wat een mixfouten

Posted by Bouma-Bros on Aug-25-2004 08:13:

Ok Remy, je kan direct aan de bak want James Holden draait 10 September in Amsterdam.

Vrijdag 10 September 2004
Border Community Night
Mazzo - Amsterdam

DJ�s:

* James Holden
* Nathan Fake (Live)

23.00-05.00
� 12,-

Posted by Ezzzzzzy on Aug-25-2004 09:36:

Exclamation

op dv stond ik ook zo enorm te genieten van zn set, t wordt tijd dat ik nog een x naar hem ga luisteren

Posted by SnuggLe on Aug-25-2004 15:38:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Ok Remy, je kan direct aan de bak want James Holden draait 10 September in Amsterdam.

Border Community Night
Mazzo - Amsterdam

DJ�s:

* James Holden
* Nathan Fake (Live)

23.00-05.00
� 12,-

Ja dat zag ik vorige week ook, leuke optie. Wel jammer dat het tegelijk is met die Earth. En de 11e ook nog MdH is.

Posted by Tim81 on Aug-25-2004 15:55:

quote:

Border Community Night
Mazzo - Amsterdam

DJ�s:
* James Holden
* Nathan Fake (Live)

23.00-05.00
� 12,-

Staat genoteerd !!

Posted by Remy D on Aug-26-2004 08:11:

quote:

Border Community Night
Mazzo - Amsterdam

DJ�s:

* James Holden
* Nathan Fake (Live)

23.00-05.00
� 12,-

Ik kan dan helaas niet want ik moet de voldende dag vroeg weg.

Posted by Tim81 on Aug-26-2004 21:24:

In de laatste maand van de Mazzo op de Rozengracht (ja, ze moeten weg daar ) doen ze in ieder geval niet aan vvk...

Dus kom op tijd!