TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- James Holden!!!
James Holden!!!
Ik vind hem toch best wel een HELD!!! Ben echt nog steeds zo verschrikkelijk BLIJ dat ik weg liep bij die schrale SS-nep-USA-er en daardoor 1 van de beste sets dit jaar heb mee mogen maken.
Alle keren dat ik hem zag was die GOUD!!! En heb de afgelopen tijd ook weer erg veel Accadia - Into the dawm (James Holden remix) geluisterd.
Gaat nu ook zeker mezelf bezig houden om al zijn cd's te kopen en hem vanaf nu echt zo vaak mogelijk te gaan zien draaien. 
Re: James Holden!!!
| quote: |
| Originally posted by Remy D Ik vind hem toch best wel een HELD!!! Ben echt nog steeds zo verschrikkelijk BLIJ dat ik weg liep bij die schrale SS-nep-USA-er en daardoor 1 van de beste sets dit jaar heb mee mogen maken. Alle keren dat ik hem zag was die GOUD!!! En heb de afgelopen tijd ook weer erg veel Accadia - Into the dawm (James Holden remix) geluisterd. Gaat nu ook zeker mezelf bezig houden om al zijn cd's te kopen en hem vanaf nu echt zo vaak mogelijk te gaan zien draaien. |

Wat kan de zomer toch mooi zijn h� mensen?
Gonzo, pas op met die dingen, heb je ze wel laten testen? Een tegelijk h�!
Re: James Holden!!!
| Originally posted by Remy D Ik vind hem toch best wel een HELD!!! Ben echt nog steeds zo verschrikkelijk BLIJ dat ik weg liep bij die schrale SS-nep-USA-er en daardoor 1 van de beste sets dit jaar heb mee mogen maken. Alle keren dat ik hem zag was die GOUD!!! En heb de afgelopen tijd ook weer erg veel Accadia - Into the dawm (James Holden remix) geluisterd. Gaat nu ook zeker mezelf bezig houden om al zijn cd's te kopen en hem vanaf nu echt zo vaak mogelijk te gaan zien draaien. |
!!
| Originally posted by jp Gonzo, pas op met die dingen, heb je ze wel laten testen? Een tegelijk h�! |
Goedzo remy!!!!
Technisch is james trouwens een stuk vooruit gegaan. 2 jaar geleden in the Q hehe wel een vette set maar mijn god wat een mixfouten 
Ok Remy, je kan direct aan de bak want James Holden draait 10 September in Amsterdam. 
Vrijdag 10 September 2004
Border Community Night
Mazzo - Amsterdam
DJ�s:
* James Holden
* Nathan Fake (Live)
23.00-05.00
� 12,-
op dv stond ik ook zo enorm te genieten van zn set, t wordt tijd dat ik nog een x naar hem ga luisteren
| Originally posted by Bouma-Bros Ok Remy, je kan direct aan de bak want James Holden draait 10 September in Amsterdam. ![]() Vrijdag 10 September 2004 Border Community Night Mazzo - Amsterdam DJ�s: * James Holden * Nathan Fake (Live) 23.00-05.00 � 12,- |
| Originally posted by Bouma-Bros Vrijdag 10 September 2004 Border Community Night Mazzo - Amsterdam DJ�s: * James Holden * Nathan Fake (Live) 23.00-05.00 � 12,- |

!!
| Originally posted by Bouma-Bros Ok Remy, je kan direct aan de bak want James Holden draait 10 September in Amsterdam. ![]() Vrijdag 10 September 2004 Border Community Night Mazzo - Amsterdam DJ�s: * James Holden * Nathan Fake (Live) 23.00-05.00 � 12,- |
In de laatste maand van de Mazzo op de Rozengracht (ja, ze moeten weg daar
) doen ze in ieder geval niet aan vvk...
Dus kom op tijd!