TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- יש לי רעיון!!!!!!


Posted by DJ-Kreing^^ on Sep-26-2001 21:54:

Thumbs up יש לי רעיון!!!!!!

אנשים, שידרתם פעם רדיו דרך ווינאמפ??
בואו נקים סרבר שידור, וכל אחד יעשה איזה סט של כמה דקות עם השירים הכי פ33ות שלו, ויביא לנו את השמות.
וככה כל אחד מאיתנו יצא מפה עם פול שמות של טראקים מעולים!!!


Posted by luckystrike on Sep-27-2001 03:34:

רעיון סבבה

צריכים לקבוע אבל שעה ויום כדי שידעו מתי להיות מחוברים וצריכים גם סדר מסויים של מי שישדר

אפשר לבקש מסאומפר רשות לפרסם על זה פוסט בפורום הראשי שה
ISRAELI CREW

משדרים או משהוא כזה וככה עוד אחרים יוכלו לשמוע
...


Posted by YuVaL on Sep-27-2001 10:10:

quote:
Originally posted by luckystrike
רעיון סבבה

צריכים לקבוע אבל שעה ויום כדי שידעו מתי להיות מחוברים וצריכים גם סדר מסויים של מי שישדר

אפשר לבקש מסאומפר רשות לפרסם על זה פוסט בפורום הראשי שה
ISRAELI CREW

משדרים או משהוא כזה וככה עוד אחרים יוכלו לשמוע
...


רעיון פצצה!!!..

אבל צריך יענו סרבר שנוכל לשדר עליו.. מומךץ מישהו עם חיבור של איי דיי אס אל שנוכל לשדר ב
24/22

..

אני מבין בזה אז אם מישהו צריך עזרה..

שישלח הודעה


Posted by DJ-Kreing^^ on Sep-27-2001 10:23:

כדאי שנשדר על סרבר
למה אני על אינטרנט קיבוצי וזה אפילו פחות מ 56


Posted by YuVaL on Sep-27-2001 10:47:

אפשר להגיד ככה

חייבים לשדר את זה על סרבר...

מה שאפשר לעשות זה לקחת מישהו שיש לו איי דיי אס אל
ועליו לשים את הסרבר וככה זה כאילו אתה משדר מ
ADSL

ויש את הרעיון האחר שאפשר לקחת שלל ועליו לבנות את הסרבר
אבל לא נירא לי שלמישהו פה יש שלל...


Posted by luckystrike on Sep-27-2001 20:48:

לי יש
ADSL

אבל אין לי מושג איך עושים את מה שדיברת עליו


Posted by DJ-Kreing^^ on Sep-27-2001 21:24:

זה טוב
למה אתה יכול להיות הסרבר שלנו
מה שאתה צריך לעשות זה להיכנס ל:
www.shoutcast.com
וללחוץ על
download shoutcast
ואז
be a server
שם אתה צריך להוריד ולהתקין את ה
shoutcast server
ואז תוריד גם את ה
SHOUTcast Broadcasting
ב
be a dj


Posted by luckystrike on Sep-28-2001 03:36:

הבנתי בערך - אני ינסה מחר את הענין!
תודה על ההסבר


Posted by YuVaL on Sep-28-2001 10:59:

quote:
Originally posted by luckystrike
הבנתי בערך - אני ינסה מחר את הענין!
תודה על ההסבר


מורן אני טוב בזה.... כנס לאיי סיי קיו אני יסביר לך מה לעשות...


Posted by DJ-Kreing^^ on Sep-28-2001 12:18:

quote:
Originally posted by DJ-Energy


מורן אני טוב בזה.... כנס לאיי סיי קיו אני יסביר לך מה לעשות...


סבבה שתיהיו מוכנים תודיעו בפורום

ועוד דבר אתם רוצים שכל אחד ישדר את הכי טובים בכל הזמנים או רק חדשים??


Posted by DJ-Kreing^^ on Sep-30-2001 19:06:

טוב מה נסגר עם הרדיו שרצינו לעשות???????
עושים משהו או לא??????


Posted by YuVaL on Sep-30-2001 22:09:

אחי שלי אנחנו עובדים על זה
שיהיה מוכן נודיע


Posted by luckystrike on Oct-01-2001 04:03:

quote:
Originally posted by DJ-Energy
אחי שלי אנחנו עובדים על זה
שיהיה מוכן נודיע


כן - סורי אחי שהתנתק לי אתמול!

דרך אגב - כוסאמק מה קרה לחתימות שלנו יובל????



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.