TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Feestpubliek gezocht voor nieuwe clip DJ Jean
Feestpubliek gezocht voor nieuwe clip DJ Jean
| quote: |
| Is uitgaan jouw leven, heb je een clubby stijl, zie je er een beetje lekker uit en heb je altijd als acteeraspiraties gehad? Mooi, want DJ Jean zoekt nog mensen die mee willen doen aan zijn nieuwste clip. DJ Jean is op zoek naar leuke, mooie en (surpise, surprise...) sexy mensen (30 meiden en 20 jongens) tussen de 18 en 25 jaar die bekend zijn met het clubleven en zich ook zo kleden, die op vrijwillige basis mee willen doen aan de opnames van zijn nieuwe videoclip. Vrijdag 27 augustus zal deze worden opgenomen op een locatie in Amsterdam. Als je dit leuk lijkt om te doen stuur dan een mailtje (liefst met foto) naar [email protected] Je moet er snel bij zijn, want inschrijven kan nog tot woensdag a.s. (morgen dus!) |
| 18 en 25 jaar |
Vrijwillig? mwhuhaha
100 eurootjes, dan wil ik best me leren string aantrekken.
Re: Feestpubliek gezocht voor nieuwe clip DJ Jean
| Originally posted by basd Snel Bram en Gerrit, je haar in de krul, net shirtje aan en gaan met die banaan! Tot later op TMF! |
Hahaha!
Klasseloze Jan door de bocht hoor.
"DJ Jean wil jou alleen als lekkah bent!!!"
Stond trouwens vorige week ook in de Spits deze oproep.
Het zal wel een mega-sletten-clip worden met veel bikinies en schuim op gladde geile heupjes en veel dames met gigantische inkijk. Ik ben benieuwd
Achja, als je der een dure auto mee kan verdienen geef ik hem geen ongelijk 
| Originally posted by Disney Stond trouwens vorige week ook in de Spits deze oproep. |
| Originally posted by TranceFool Blijkbaar melden maar weinig mensen zich aan |

Voor de mensen die niet zo van Jean houden maar wel graag in de spotlights staan zijn er gelukkig nog andere manieren om carriere te maken:
De Party Animals zijn op zoek naar een nieuwe Animal Op zondag 5 september organiseren de Party Animals in Amsterdam een talentendag om de nieuwe Party Animal aan de groep toe te voegen. Sinds de Party Animals in 2002 aan hun comeback begonnen razen ze met een knallende show door het land. Inmiddels zijn zij uitgegroeid tot ��n van de meest geboekte live acts in Nederland. Meestal zie je bij een comeback een stelletje oude lullen, die er nog wat van proberen te maken. Maar de Party Animals vernieuwen, de Party Animals verjongen en gaan met hun tijd mee. En toch is er niets veranderd... Party Animals: "The Next Generation"! En daar hoort een nieuw lid bij. De audities zullen worden gefilmd voor tv. Een jury bestaande uit producers Flamman & Abraxas, sterren en vertegenwoordigers van o.a. radio, tv, de platenmaatschappij, het boekingsbureau, de fanclub en Party Animals van toen �n nu zullen na 5 september een aantal finalisten kiezen - die vervolgens aan het publiek worden voorgesteld op de website, in de pers, op TV �n live on stage! Dan wordt het stemmen geblazen en kan iedereen meebeslissen wie de nieuwe Party Animal gaat worden. De nieuwe aanwinst doet meteen mee met de nieuwe single, zal spelen in de eerstvolgende videoclip, gaat mee live on stage, er zijn repetities, interviews, fotoshoots� M.a.w.: alles wat er komt kijken bij lidmaatschap van "de enige boyband in Nederland"! Iedereen kan zich nu via de website www.4partyanimals.com opgeven, zowel jongens als meiden. Ook voor wie niet in aanmerking denkt te komen als Party Animal blijven er nog genoeg andere mogelijkheden: als remixer, als tekstschrijver, als onderdeel van een geheel nieuwe groep, figureren in een videoclip - niks is uitgesloten. bron: www.id-t.com |
| Originally posted by basd Voor de mensen die niet zo van Jean houden maar wel graag in de spotlights staan zijn er gelukkig nog andere manieren om carriere te maken: Tim? |
| Originally posted by SnuggLe LOL!!!!!!!! |
mijn held! 
PICS = LOL 
| Originally posted by basd Tim? |
Mijn kop is al kaal, misshien heb ik wel een kansje. Ik gaat me inschrijven
Paul hakte gewoon het beste... hij is en blijft voor mij ��n van de beste hakkers aller tijden... PAUL OWNZ!