TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אללללה פרידמן יא מלךךךך
אללללה פרידמן יא מלךךךך
חבר'ה גל פרידמן עשה את זה והביא את הזהב
בונא, אני מרחם על סנטוס הברזילאי, לפני השיוט היה ראשון
בסוף סיים רביעי בלי מדליה
אבל למי אכפת תכלס
גל פרידמן מדליית זהב !!!
יש זההההההההבבבבבבבבב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וואי אני לא מאמין סוף סוף עשינו משו טוב
גל פרידמן ענקקקקקקקקקקקקקקק
איזה יופי... ההמנון שלנו ינוגן ע"י טיאסטו היום ב-8!!!!!!!
סתם לא ... אבל עדיין
ריספקטטטטטטטטטט
חחח חזק יובל !
רק שמכבי היום יעברו לליגת האלופות וזה אחד הימים הגדולים של הספורט הישראלי
יודעים מה, זה כבר היום הכי גדולללל
| quote: |
| Originally posted by DjChook חחח חזק יובל ! רק שמכבי היום יעברו לליגת האלופות וזה אחד הימים הגדולים של הספורט הישראלי יודעים מה, זה כבר היום הכי גדולללל |
בואנה איזה קטע היסטורי
סוףסוף עוד מישהו מביא כבוד חוץ מזאבי
יפה לו ולנו
אללה כבודדד יש זהבבב
תיקון על חיפה אתמול :}

מלך!!! 
!בחור זהב 
פשש יפה יפה זאת לא ראשונה של ישראל נכון?
איזה יום אני עברתי היום גם טסט 
חחחחחח איזה מלך!!!! 


קודם כל מזל טוב
וזו המדלית זהב אולימפית ראשונה של ישראל
| quote: |
| Originally posted by Segev פשש יפה יפה זאת לא ראשונה של ישראל נכון? איזה יום אני עברתי היום גם טסט |
גם לו מזל טוב
Hא רבנן
איזה תותחים יש לנו האאאאאאאאאאאאאא????.
זיין את כולם שם ומבהחלט מגיע לנו
אלללללללללה יום גדול לספורט הישראלי !!
מכבי בליגת האלופות
מחר ההגרלה !!! אללה ברצלונהההה
וואי חבר'ה אתם לא יודעים מה זה לראות את הטקס הענקת המדליות לייב, בשקם
... כן היה לנו הרבה זמן לראות את ערוץ 11
...
אני בכלל לא האמנתי חשבתי סתם שמועות...
וואי וואי - זהב זה לא סתם... 
נ''ב: לגבי מכבי - אין מה לשמוח חבר'ה, שמעתי קיבלנו את הבית הקשה ביותר עם יובנטוס, אייקס ו...מממ...עוד משהו שאני לא ממש זוכר אבל קבוצה לא פחות חזקה מאשר 2 הראשונות - אז תהיו מוכנים לאכזבות אבל כמו שאומרים לעומת זה- נקווה לטוב... 
באיירן מינכן אייאקס ויובנטוס
יא אללה איזה בית
יובה בישראל... שוווווווווק אני בטוח אנסה ללכת

בכל מקרה, אני בהלם שלא היה טירוף תקשורתי יותר גדול על מכבי פ"ת
לנצח 4:0 ולהעפיל לשלב הבא ? פאק זה מטורף
שלשום היה יום חזק בהחלט...
למי שלא יודע חוץ מהמדליה והעלייה של מכבי גם סכנין ומכבי פתח תקווה עלו שלב בגביע אופ"א
ורק לידע כללי... אברבוך סיים משהו כמו 6 בגמר של הקפיצה במוט
לא עבר גובה של 5.75
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.