TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אללללה פרידמן יא מלךךךך


Posted by DjChook on Aug-25-2004 10:54:

אללללה פרידמן יא מלךךךך

חבר'ה גל פרידמן עשה את זה והביא את הזהב

בונא, אני מרחם על סנטוס הברזילאי, לפני השיוט היה ראשון
בסוף סיים רביעי בלי מדליה
אבל למי אכפת תכלס

גל פרידמן מדליית זהב !!!


Posted by YuVaL on Aug-25-2004 11:02:

יש זההההההההבבבבבבבבב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

וואי אני לא מאמין סוף סוף עשינו משו טוב

גל פרידמן ענקקקקקקקקקקקקקקק
איזה יופי... ההמנון שלנו ינוגן ע"י טיאסטו היום ב-8!!!!!!!

סתם לא ... אבל עדיין
ריספקטטטטטטטטטט


Posted by DjChook on Aug-25-2004 11:03:

חחח חזק יובל !

רק שמכבי היום יעברו לליגת האלופות וזה אחד הימים הגדולים של הספורט הישראלי

יודעים מה, זה כבר היום הכי גדולללל


Posted by YuVaL on Aug-25-2004 11:07:

quote:
Originally posted by DjChook
חחח חזק יובל !

רק שמכבי היום יעברו לליגת האלופות וזה אחד הימים הגדולים של הספורט הישראלי

יודעים מה, זה כבר היום הכי גדולללל


תאכלססססססססס!!!!!!

וואי איזה שוק היה אתמול שחיפה לא עלו, למרות שאני לא אוהד חיפה, או אוהב כדורגל בכלל... זה דיי מבאס, כאומה
One Nation, One Sound, One DJ!!!
DJJJJJJJJ TEN LA BAMANUSHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!
w000000000000000000000t

סתם, מחזיקים אצבעות למכבי
מי שלא קופץ טורקיז
Over and out


Posted by DJ Alex E. on Aug-25-2004 11:14:

בואנה איזה קטע היסטורי
סוףסוף עוד מישהו מביא כבוד חוץ מזאבי
יפה לו ולנו


Posted by Elior on Aug-25-2004 11:36:

אללה כבודדד יש זהבבב


Posted by -CosmicFire- on Aug-25-2004 12:23:

תיקון על חיפה אתמול :}


Posted by Rising on Aug-25-2004 13:52:

King

מלך!!!


Posted by eXeTik on Aug-25-2004 15:11:

!בחור זהב


Posted by Segev on Aug-25-2004 15:15:

פשש יפה יפה זאת לא ראשונה של ישראל נכון?

איזה יום אני עברתי היום גם טסט


Posted by HyPeRSoNiC on Aug-25-2004 15:48:

חחחחחח איזה מלך!!!!


Posted by DjChook on Aug-25-2004 15:53:

קודם כל מזל טוב

וזו המדלית זהב אולימפית ראשונה של ישראל


Posted by Elior on Aug-25-2004 16:42:

quote:
Originally posted by Segev
פשש יפה יפה זאת לא ראשונה של ישראל נכון?

איזה יום אני עברתי היום גם טסט


מזל טוב..

איפה דודו גם הוא עבר טסט גם לו מזל טוב


Posted by yaman on Aug-25-2004 17:21:

Hא רבנן


איזה תותחים יש לנו האאאאאאאאאאאאאא????.



זיין את כולם שם ומבהחלט מגיע לנו


Posted by DjChook on Aug-25-2004 18:18:

אלללללללללה יום גדול לספורט הישראלי !!

מכבי בליגת האלופות

מחר ההגרלה !!! אללה ברצלונהההה


Posted by taltul on Aug-27-2004 07:19:

וואי חבר'ה אתם לא יודעים מה זה לראות את הטקס הענקת המדליות לייב, בשקם... כן היה לנו הרבה זמן לראות את ערוץ 11 ...

אני בכלל לא האמנתי חשבתי סתם שמועות...

וואי וואי - זהב זה לא סתם...


נ''ב: לגבי מכבי - אין מה לשמוח חבר'ה, שמעתי קיבלנו את הבית הקשה ביותר עם יובנטוס, אייקס ו...מממ...עוד משהו שאני לא ממש זוכר אבל קבוצה לא פחות חזקה מאשר 2 הראשונות - אז תהיו מוכנים לאכזבות אבל כמו שאומרים לעומת זה- נקווה לטוב...


Posted by DjChook on Aug-27-2004 09:27:

באיירן מינכן אייאקס ויובנטוס
יא אללה איזה בית
יובה בישראל... שוווווווווק אני בטוח אנסה ללכת



בכל מקרה, אני בהלם שלא היה טירוף תקשורתי יותר גדול על מכבי פ"ת

לנצח 4:0 ולהעפיל לשלב הבא ? פאק זה מטורף


Posted by Hell_Copter on Aug-27-2004 19:22:

שלשום היה יום חזק בהחלט...
למי שלא יודע חוץ מהמדליה והעלייה של מכבי גם סכנין ומכבי פתח תקווה עלו שלב בגביע אופ"א

ורק לידע כללי... אברבוך סיים משהו כמו 6 בגמר של הקפיצה במוט
לא עבר גובה של 5.75



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.