TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Klubb Remedy, Linköping


Posted by Glorie on Aug-25-2004 11:09:

Talking Klubb Remedy, Linköping



Måste starta en sån här tråd, för stället kommer ju dra hit lite dj's i höst alltså

Nu på fredag den 27 aug kommer Rotor-Andreas!

Därefter den 24 september då det kommer besök från Köpenhamn och Göteborg. Nämligen, Michael Splint samt Airbase
Plats: Bar & Kök (Bk:s) på Ågatan, Linköping

Inträdet ligger på 80 kr för ickemedlemmar. Medlemmar betalar 50 kr. Medlem blir man gratis genom att klicka sig in på Denna länk! och ta med sig det till kassan när man kommer dit. Därefter kommer man kunna hämta ut ett riktigt medlemskort, som man visar upp efterföljande ggr. Åldersgränsen är i normala fall 20 år, men med medlemskortet kommer man in som 18.

Klubb Remedys hemsida (ej uppdaterad)

Nästa datum blir nån gång i slutet av oktober Kan uppdatera här då...


Posted by EsseT on Aug-25-2004 11:29:

JOHO bra gjort glorie klart att vi kommer när ANDREAS H kommer
kommer bli kanon kväll blir lite stressit bara för oss som ska på kryssningen hehe Michel Splint hehe känns som det är andras som hjälpt till lite Om han spelar lika bra som på FOKUSED ON TOUR 2004 blir jag glad =) hihi... hade hur roligt som helst då =)
Airbase har jag sett många gånger hoppas han spelar så bra som han kan O vem vet det kommer ännu värre artiser hehehe ....


Posted by Glorie on Aug-25-2004 13:58:

quote:
Originally posted by EsseT
Om han spelar lika bra som på FOKUSED ON TOUR 2004 blir jag glad =) hihi... hade hur roligt som helst då =)


själv var jag inte ett dugg imponerad av splint på FOT -04

quote:

Airbase har jag sett många gånger hoppas han spelar så bra som han kan


så bra som han kan? haha, varför skulle han inte göra det?


Posted by InoX on Aug-25-2004 22:03:

Re: Klubb Remedy, Linköping

quote:
Originally posted by Glorie


Måste starta en sån här tråd, för stället kommer ju dra hit lite dj's i höst alltså

Nu på fredag den 27 aug kommer Rotor-Andreas!

Därefter den 24 september då det kommer besök från Köpenhamn och Göteborg. Nämligen, Michael Splint samt Airbase
Plats: Bar & Kök (Bk:s) på Ågatan, Linköping

Inträdet ligger på 80 kr för ickemedlemmar. Medlemmar betalar 50 kr. Medlem blir man gratis genom att klicka sig in på Denna länk! och ta med sig det till kassan när man kommer dit. Därefter kommer man kunna hämta ut ett riktigt medlemskort, som man visar upp efterföljande ggr. Åldersgränsen är i normala fall 20 år, men med medlemskortet kommer man in som 18.

Klubb Remedys hemsida (ej uppdaterad)

Nästa datum blir nån gång i slutet av oktober Kan uppdatera här då...



Men du glorie, varför har jag missat remedy? e de nytt? eller är jag bara helt bakom som vanligt


Posted by Glorie on Aug-25-2004 22:07:

Re: Re: Klubb Remedy, Linköping

quote:
Originally posted by InoX
Men du glorie, varför har jag missat remedy? e de nytt? eller är jag bara helt bakom som vanligt


hehe.... nerå. Remedy är helt nystartat. Starta väl i juni i år tror jag. Jag har bara varit där 2 ggr. Ena gången minns jag inte vem som spelade, andra gången (16/7) lirade Envio (som du frågade om i en annan tråd)

Bra alternativ när Klubb Konkret gick i graven. Bättre för mig också eftersom Ryd var 4 km från där jag bor. Bk's bara 1


Posted by InoX on Aug-26-2004 08:10:

Re: Re: Re: Klubb Remedy, Linköping

quote:
Originally posted by Glorie
hehe.... nerå. Remedy är helt nystartat. Starta väl i juni i år tror jag. Jag har bara varit där 2 ggr. Ena gången minns jag inte vem som spelade, andra gången (16/7) lirade Envio (som du frågade om i en annan tråd)

Bra alternativ när Klubb Konkret gick i graven. Bättre för mig också eftersom Ryd var 4 km från där jag bor. Bk's bara 1


fan va gott, e de några speciella dagar man kör på? eller varierar det?


Posted by Sorrow on Aug-26-2004 11:56:

Jezper rockar alltid.. Grym DJ och producent och grymt trevlig kille.


Posted by Vizay on Aug-26-2004 13:57:

quote:
Originally posted by Sorrow
Jezper rockar alltid.. Grym DJ och producent och grymt trevlig kille.


e ju bara å lyssna på airbase sessions så får man det bekräftat


Posted by InoX on Aug-26-2004 18:54:

hm, ja man har ju inga bra erfarenheter av BK innan. DJ JJ aka "Mannen med yxhänder" brukar ju lira där. ska bli skönt me lite good shit


Posted by Glorie on Aug-30-2004 18:14:

fast nu var det slut på det roliga

( de lägger ner klubben p.g.a. för lite intäkter i baren bl.a :/ samt lågt publikintresse. trist värre....kommer bli en stentråkig höst m.a.o.


Posted by EsseT on Sep-01-2004 11:34:

Sneaker Pimp

buuuuu *snyft* o jag som har haft skoj varenda gång jag varit där näää nu blir jag ledsen trodde ju att MR splint o Airbase skulle komma med aja sånt är livet iofs det kanske inte är fredagar som är bästa dagen vad vet jag
Det jag vet är att om det bara kommer mellan 50 100 pers varenda gång så blir det ju inte så mycket drag även om jag tror att man kan dra mer om man gör någoting mer...menmen...life goes on o det är nog snart TIME att man själv gör verklighet av en liten tanke


Posted by InoX on Sep-23-2004 20:53:

men gattämn, above and beyond kommer inte hit via remedy den 22e då?
för dom vill man ju verkligen se, höra menar jag. Synd att A&B kommer till BK, rätt tråkigt ställe tycker jao...
Skulle va bättre om dom hade setet i Nationernas hus eller nått



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.