TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- למי שרואה אקזיט
למי שרואה אקזיט
חבר שלי אתמול ראה אקזיט בתאריך 25.8
ראיינו שם את "דן אקריש" ממיכאלה היה טראק ברקע
מישהו ראה ומכיר את הטראק?
תודה מראש
http://www.tranceaddict.com/forums/...8&goto=lastpost
יש ת'רד מיוחד בשביל זה אחי..
תרשום שם...
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs http://www.tranceaddict.com/forums/...8&goto=lastpost יש ת'רד מיוחד בשביל זה אחי.. תרשום שם... |
איזה סיבה יש למישהו לראות אקזיט?
מוזר...
| quote: |
| Originally posted by Viber איזה סיבה יש למישהו לראות אקזיט? מוזר... |
| quote: |
| Originally posted by yaman ואלללה דוגרי בחיים שלי לא ראיתי את הסדרה הזאת עד הסוף אבל סחטיין לזה שהם מביאים די ג'יי מתחילים כול תכנית |
אם אני לא טועה , צח'וש שלנו והפיטמה שלו הופיעו באקזיט בתחילת דרכה.. אח היו ימים
בכל מקרה
CLOSED
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.