TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- למי שרואה אקזיט


Posted by sh33p on Aug-26-2004 14:29:

למי שרואה אקזיט

חבר שלי אתמול ראה אקזיט בתאריך 25.8
ראיינו שם את "דן אקריש" ממיכאלה היה טראק ברקע
מישהו ראה ומכיר את הטראק?
תודה מראש


Posted by Elior on Aug-26-2004 14:37:

http://www.tranceaddict.com/forums/...8&goto=lastpost

יש ת'רד מיוחד בשביל זה אחי..
תרשום שם...


Posted by sh33p on Aug-26-2004 14:58:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
http://www.tranceaddict.com/forums/...8&goto=lastpost

יש ת'רד מיוחד בשביל זה אחי..
תרשום שם...


מצטער
לא שמתי לב


Posted by Viber on Aug-26-2004 22:05:

איזה סיבה יש למישהו לראות אקזיט?


מוזר...


Posted by yaman on Aug-26-2004 22:14:

quote:
Originally posted by Viber
איזה סיבה יש למישהו לראות אקזיט?


מוזר...



ואלללה דוגרי בחיים שלי לא ראיתי את הסדרה הזאת עד הסוף

אבל סחטיין לזה שהם מביאים די ג'יי מתחילים כול תכנית


Posted by Viber on Aug-26-2004 22:58:

quote:
Originally posted by yaman
ואלללה דוגרי בחיים שלי לא ראיתי את הסדרה הזאת עד הסוף

אבל סחטיין לזה שהם מביאים די ג'יי מתחילים כול תכנית


עזוב אותך מי מקשיב לצ"יז שהוא מנגן?
אין לתוכנית הזאת שום תוכן,תצפה בטלוויזיה כבויה יהיה לך יותר מעניין.


Posted by DjChook on Aug-27-2004 00:20:

אם אני לא טועה , צח'וש שלנו והפיטמה שלו הופיעו באקזיט בתחילת דרכה.. אח היו ימים

בכל מקרה
CLOSED



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.