TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [24-09-2004] Everybody Too - Panama, Amsterdam
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Everybody Too
Vrijdag 24 september
Panama Amsterdam
Sander Kleinerberg (5 hour set),
Station Warriors
Everbody Too cd release
Prijs 15,-
Ik ga hier denk wel heen, want ben nog nooit in panama geweest en sander die draait ofcourse
YEAH BABY!

Hoor alleen maar goede berichten voor de maand september! Na Holden en Fake in de Mazzo nu ook nog Sander Kleinenberg en Stanton Warriors in Panama
Ik ben groot voorstander van de vrijdagavondfeestjes !!! Zeker als het ook nog mee zit dat ik op die avonden gewoon thuis mijn wedstrijdjes moet zaalvoetballen
I'll be there
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Hoor alleen maar goede berichten voor de maand september! Na Holden en Fake in de Mazzo nu ook nog Sander Kleinenberg en Stanton Warriors in Panama Ik ben groot voorstander van de vrijdagavondfeestjes !!! Zeker als het ook nog mee zit dat ik op die avonden gewoon thuis mijn wedstrijdjes moet zaalvoetballen I'll be there |

Leuke club dat Panama 
| Originally posted by SnuggLe Waarom is deze niet in Den Haag? |
Yes yes yes yoo eindelijk lange set van sander 
Uiteraard is me present 
Eindelijk bij mij in de buurt, moet alleen werken de volgende dag maar probeer zeker wat te regelen. Panama ruled best wel. En Sander kan ik ook zeker waarderen! 
| Originally posted by SnuggLe Waarom is deze niet in Den Haag? |
| Originally posted by Tim81 Moeten wij altijd die kant op komen... Komen jullie maar lekker een keer deze kant op! Kunnen er alvast kaartjes worden gekocht in de vvk... zoiets kan je maar beter vast in huis hebben |

Beter! Een keer niet zo ver weg als Den Haag...
En Panama is een vette club!

Vanmiddag maar even tussen alle Tiesto-fans in de rij gaan staan om een kaartje te halen voor Everybody 
This is Everybody Too!
Ter promotie van zijn nieuwe cd gaat Sander Kleinenberg op toernee. En wat neemt de Nederlandse dj mee...?
...de Pioneer DVJ.
Hij is een van de eerste dj�s die op tournee gaat met de dj-tool en hem intensief zal gaan gebruiken. �Everybody Too� is het tweede deel van de cd-reeks en verschijnt 27 september. Om dat te vieren wordt uiteraard ook Nederland aangedaan voor een feestje. De �Everybody Too� release-party vindt plaats op vrijdag 24 september in Panama. Naast de 5-uur durende set van Sander Kleinenberg in de grote zaal, maken de Stanton Warriors de kleine zaal onveilig
Ga hier zeker bij proberen aanwezig te zijn.....!
Zo 4 kaartjes zijn binnen! Stond inderdaad in de rij achter een paar teleurgestelde Tiesto-fans 
Het wordt een druk weekend voor Sander, want op 25 september draait hij ook nog in Stealth - Nottingham en The Cross (5 hrs) in London... In de agenda op de website van Kleinenberg staat de Everybody in Panama trouwens nog niet aangegeven, maar ja Beachbop bijvoorbeeld ook niet!

| Originally posted by Tim81 Zo 4 kaartjes zijn binnen! Stond inderdaad in de rij achter een paar teleurgestelde Tiesto-fans ![]() |

Nee joh, ik heb gezegd dat Sander Kleinenberg dirigent is van het Philharmonisch Orkest... Toen begonnen ze mij uit te lachen, maar wij weten natuurlijk wel beter 
Niet verkeerd zulke vrienden...
| Originally posted by Tim81 Niet verkeerd zulke vrienden... |
Dat klinkt wel erg lekker, 5 uur Sander 
wat is de min. leeftijd voor Panama?
(en weet iemand ook de min. leeftijden van Paard van Troje en Mazzo?
)
Ik denk dat de panama met everybody too 18+ is en de mazzo was 23+ volgens mij en paard van troje is 18+....
____
Ik zat net op een ander forum en daar kom ik dit tegen. Hij heeft wel humor die kleinenberg:
Sander met klompen aan door amsterdam fietsend..

| Originally posted by magrec Ik zat net op een ander forum en daar kom ik dit tegen. Hij heeft wel humor die kleinenberg: Sander met klompen aan door amsterdam fietsend.. |
present! 
Panama wil na Paradiso en Melkweg het derde poppodium van Amsterdam worden. Nieuwe eigenaren (ex-Mazzo) geven aan dat de dansnachten divers worden.
''Wij willen voor alle doelgroepen, techno, deephouse enzovoorts, ten minste twee avonden per maand hebben,'' zegt programmeur Vidal. ''Er komt geen horizontale programmering, dus niet met elke vrijdag hetzelfde soort feest."
Hopelijk kunnen ze hun faam waar maken en vaker leuke feestjes zoals Everybody binnen halen !!
Nog een paar leuke Sander-pics:
"Tiesto Marry Me" 
de vrijdagavond wordt wel steeds meer de party-avond van de week de laatste tijd! Ben ik persoonlijk niet echt blij mee omdat ik zaterdagochtend altijd vroeg moet werken, helaas kan ik hier dus niet bij zijn waarschijnlijk... 
Up 
Wie komen er allemaal volgende week vrijdag?
Ik ben er iig zeker bij