TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- många som verkar sura


Posted by reveal on Sep-27-2001 15:57:

många som verkar sura

i dom andra forumen
tur att vi har vår svenska sektion där alla är snälla


(ps . fattar inte vad folk klagar på egentligen)


Posted by x-dream on Sep-27-2001 16:06:

Det är ju sant.....Många som inte gilla att man posta direct d/l i music disc....

Många var lite inne på att dom ville ha ett eget forum för detta...


Posted by Aendy on Sep-27-2001 16:07:

Nja... jag skulle inte vilja säga arga. Men de är jäligt intoleranta med folks åsikter och okunskap. De hugger lixom direkt.


Posted by reveal on Sep-27-2001 16:17:

ingen som nämnt ordet "arga" ju
men visst, folk verkar inte palla med andras åsikter... sen är det visst nåt tjafs om det är bra eller dåligt med poster/"ranking"


Posted by reveal on Sep-27-2001 17:03:

just NU håller en viss Dj Martijn på att spamma chillout med en massa skit... och han är ändå en 1000-posters-kille (nästan iaf)... det visar lite att många poster inte har med kvalitet att göra

mitt sätt att visa att jag ogillar sådant beteende är att helt enkelt skita i tråden, speciellt inte svara på den.... om INGEN svarade på sådana trådar så lovar jag att ingen hade hållt på... eller? håller ni med?


Posted by x-dream on Sep-27-2001 18:20:

quote:
Originally posted by reveal
ingen som nämnt ordet "arga" ju
men visst, folk verkar inte palla med andras åsikter... sen är det visst nåt tjafs om det är bra eller dåligt med poster/"ranking"


Tycker det hela är lite löjligt med posts....Jag bryr mig inte hur många posts man har.....Mindshooter sa en bra grej att man har ju mera respekt för någon som har över 1000 posts än en som har typ 25-50 posts....


Posted by mindshooter on Sep-27-2001 21:20:

quote:
Originally posted by x-dream
Mindshooter sa en bra grej att man har ju mera respekt för någon som har över 1000 posts än en som har typ 25-50 posts....


Ja eller inte riktigt så...jag repsekterar alla nya lika mycket...men om en ny registrerad skriver nåt dumt ignorerar jag...om en med 1000+ skriver nåt fult så diskuterar jag det istället..........

Jaja.....jag har lagt ner den kampen...inte mycket att göra...hoppas det funkar

Reveal har rätt....svara aldrig till spammers...det är det dom vill...kommer nån hit till svenska sectionen ska dom få se vilka dom har att göra med ......massa views men inga replies....sen ett lite inlägg från mig och *closed*.....så ska dom tas


Posted by reveal on Sep-27-2001 21:51:

eller så skiter du i inlägget och stänger den direkt (eventuellt tar bort den?)


Posted by mindshooter on Sep-28-2001 05:35:

inte ta bort den dens ska visa gott exempel!'
Huruvida jag gör ett inlägg eller inte beror på vad han\hon skrivit



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.