TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- T-shirts???
T-shirts???
Eik�s t��ll� ollut joskus kaupan joitain Finnish Trance Addict tekstill� varustettuja t-paitoja? Vai muistanko ihan v��rin??
Viel�k�h�n niit� mahtaisi olla saatavilla?
Kiitos ja Kumarrus!
Joo tehtiin 10 kappaletta niit� tossa kev��ll�. Mulla on viel� yks aivan k�ytt�m�t�n ja saattaa olla Grimill�kin.
Ja logohan n�ytti suurinpiirtein t�m�nlaiselta. Teksti on hiukan erilainen.

Jep, mulla on yksi (ellei kaksikin) k�ytt�m�t�nt� paitaa viel� j�ljell�. Koko on L ja malli Slim Fit eli my�t�ilee mukavasti pyykkilautavatsaa. 
| quote: |
| Originally posted by GrimReaper pyykkilautavatsaa. |
| Originally posted by Thunder5 Kenell�k��n itse��n kunniottavalla miehell� ei sellaista ole.. |
Minulla on (aika kiireinen) kysymys t�h�n paita/oma paino-juttuun liittyen. Mit� firmaa te k�ytitte silloin? Onko perusperiaate se, ett� n�m� lafkat osaavat tehd� printit silloin kun motiivi on digitaalisessa muodossa (kuten teid�nkin tapauksessa)? En tied�, mihin minun pit�isi k��nty� t��ll� Vaasassa, tavallisen kirjapanimoon vai...
EDIT: Viel� yksi asia. Kuinka iso tuo alkuper�inen kuva t�ytyy olla (pikseleiss�), jos haluaa noin 10 sentin leve�n motiivin paitaan?
FINTA paidoissa k�ytettiin Helsingiss� sijaitsevaa Paita-Klubia. Sen yll�pit�j� on v�h�n vanhemman puoleinen herra ja siell� k�ytet��n hiukan vanhempaa tekniikkaa, eli sinne vietiin A4 koossa oleva kuva paperilla ja ne sen sitten skannasi tai jotain ja paino paitoihin.
Mulla on t�ll� hetkell� Fotopaidassa pari paitaa painossa, niitten sivuilta l�ytyy hiukan infoa noista kuvista yms. http://www.fotopaita.net/kauppa/info.htm
Kiitti. 
Puuhis: miten Fotopaita onnistui niitten paitojen parissa?
| Originally posted by BetaFactory Puuhis: miten Fotopaita onnistui niitten paitojen parissa? |
Kai oli t-paita? Ja mik� noista malleista on tuollainen kire�mpi malli? Siis ei saisi olla mik��n hiphopmegakokomalli...
Hitsi kun just se v�ri, jota kaipaan, ei siell� ollut.