TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Club Basement (Uppsala) 3/9 / 4/9 INFO!

Posted by toka on Aug-31-2004 12:42:

Arrow Club Basement (Uppsala) 3/9 / 4/9 INFO!

Tjoo!

Veckoklubben Basement p� Gate One i Uppsala k�r p� varje fredag och l�rdag med diverse g�st djs och annat sm�tt och gott!

Kom och stampa loss till sk�n trance musik med sk�na m�nniskor och en bra st�mning! Se till att komma och st�tta oss!

Bakom skivspelarna varje vecka st�r DJ Adam Miklas som bjuder p� allt fr�n Progressiv House/Melodiskt/Hardtrance/Techno.

Och DJ Berre(Wicked) som lirar psykadeliskt trance/fullon trance

VIKTIG Info inf�r denna Fredag och L�rdag:

ING�NG: Gate One / DRAGARBRUNSGATAN 34 (stora ing�ngen, gamla Baldis)

FREDAG 3/9: 21-02

�lder: 19 �r (s�g att du ska ner till Basement s� ska 18 �r fungera!)
Entre: 60:-

L�RDAG 4/9: 21-04 !!

�lder: 19 �r (s�g att du ska ner till Basement s� ska 18 �r fungera!)
efter kl 02:00: hon 20 - han 23)
Entre: 60:- (efter 23:00 100 :- )

KOM I TID!

Erbjudande i baren: 29:- stor stark fram till 23:00 fre-l�r

Mer info: http://www.thebasement2.tk

Lineup:

DJS:

Adam Miklas (Basement/Stay Awake)

DJ Berre (Wicked/Basement/Trapdoor)

+ G�STER

//toomas / toka

Posted by SteveTranz4ever on Aug-31-2004 15:11:

Fan jag m�ste ta mig tid n�n g�ng att ta mig till Uppsala... e ju grymt n�ra f�r mig iaf.

Posted by toka on Sep-06-2004 21:34:

Det var ruskigt FETT p� L�rdagens Basement 4/9!! Alltid fullt hus p� Gate One n�r de har �ppet till 04! Vilket gynnar Club Basement d� det alltid slinker ner lite vanligt krogfolk oxo ner till k�llaren f�r att dansa loss!

Mycket folk och underbar st�mning!! Se till att komma f�rbi n�n helg fram�ver!!

Ni borde k�nna Club Basements hemsida vid det h�r laget redan:

http://www.thebasement2.tk/

//toomas / toka

Posted by SteveTranz4ever on Sep-06-2004 23:11:

�r sugen att testa en helkv�ll d�r... men d� m�ste man va nykter f�r att enklast ta sig hem till V�sby igen... iof har jag sl�kt i Uppsala men dom bor i dom finare kvarteren s� att s�ga och fylla uppskattas icke d�r

Posted by reveal on Sep-07-2004 07:57:

Re: Club Basement (Uppsala) 3/9 / 4/9 INFO!

quote:
Originally posted by toka

efter kl 02:00: hon 20 - han 23)

Bah

Posted by DjDanniKay on Sep-07-2004 13:55:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
�r sugen att testa en helkv�ll d�r... men d� m�ste man va nykter f�r att enklast ta sig hem till V�sby igen... iof har jag sl�kt i Uppsala men dom bor i dom finare kvarteren s� att s�ga och fylla uppskattas icke d�r

LOL Steve>> Vilka �r d finare kvarteren i Uppsala?? Sunnersta? Gr�nby?`(ironi) Gottsunda?? (�nnu mer ironi)

Posted by SteveTranz4ever on Sep-07-2004 16:18:

quote:
Originally posted by DjDanniKay
LOL Steve>> Vilka �r d finare kvarteren i Uppsala?? Sunnersta? Gr�nby?`(ironi) Gottsunda?? (�nnu mer ironi)

De vettifan... vad hette nu gatan.. kan de ha vart Riddargatan... minns inte men alla har feting k�kar d�r, specieltl min mosters
Kan till�gga eftersom du verkar k�nna till Uppsala bra att det �r min kusin som �ger Skaris... fest d�r vore inte helt fel, helt okej lokaler Fast kr�ngligt att ta sig dit kanske

Posted by DjDanniKay on Sep-07-2004 19:30:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
De vettifan... vad hette nu gatan.. kan de ha vart Riddargatan... minns inte men alla har feting k�kar d�r, specieltl min mosters
Kan till�gga eftersom du verkar k�nna till Uppsala bra att det �r min kusin som �ger Skaris... fest d�r vore inte helt fel, helt okej lokaler Fast kr�ngligt att ta sig dit kanske

hehe...jass� �gare av skaris? Antar det �r restaurangen d��?