TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gsm-provider

Posted by Sandman on Sep-28-2001 16:07:

Gsm-provider

choose one. Die je zelf hebt...

Ik heb Flutstone (dutchtone)

Ik ben nieuwsgierig....

Sandman

Posted by Blik on Sep-28-2001 16:13:

ik heb ook dutchtone

een sagem 936

Posted by M5 on Sep-28-2001 16:20:

KPN.....werkt prima....maarja verder beetje naadje.....kan niets meer ontvangen via MTNSMS ofzo...

Posted by TranceFool on Sep-28-2001 16:35:

KPN hierzo, werkt flexie

Posted by Henkie_henk on Sep-28-2001 16:38:

quote:
Originally posted by M5
KPN.....werkt prima....maarja verder beetje naadje.....kan niets meer ontvangen via MTNSMS ofzo...

hehe vervelend.. ik kan het wel ontvangen..

gebruik anders lycos.nl iedereen ken die (fokking korte) texten ontvangen

Ik heb libertel.. liebertel zuigt.. was zelfs een week of 2 weken lang zo dat als je op nam kant A kant B niet kon horen of andersom..

Dus wordt je gebeld..
"Ja hello met henkie"..
-hallo?..
"eh ja .. met mij"
-hallohooo? wat vaag
*PEEP PEEP* <--fuk joe!

ontvangst is goed bij stations week veel waardoor dat komt.. Voor de rest heeft kwaliteit van je telefoon ook veel met de ontvangst te maken..

GreetZz

Posted by Opti on Sep-28-2001 17:10:

heb Ben 2x heb een Samsung a300 met Ben abo en een Samsung 2100 met Ben Abo.

2x KUT dus

Posted by DeMoN on Sep-28-2001 17:19:

nokia 3210 ben prepaid het enigste nadeel is dat ik soms geen bereik heb... maar ja dat BEN ik gewent

Posted by After8 on Sep-28-2001 17:24:

Ik heb een abonnement bij libertel van de zaak
nooit geen gezeik egt waar

greetzz

Posted by moogwai on Sep-28-2001 18:06:

Ik heb de kut provider dutchtone.. heeft zeer matig bereik in de plaats waar m'n vrienden wonen .. Ik heb nu nog maar 3 gulden beltegoed.. en het is nu echt de hoogste tijd dat ik ga switchen (altijd handig een phone zonder simlock )

Posted by Boss on Sep-28-2001 18:21:

Jester

telfort...heb de siemens M35i van de Postbank ...arme student he... zat telfort ook al bij....

Posted by serialkillah on Sep-28-2001 18:31:

Ik heb sinds ��n maand Dutchtone en dat bevalt me tot nu toe prima, ik had hiervoor Telfort en dat was echt zwaar RUK

Posted by Yarnie on Sep-28-2001 18:38:

quote:
Originally posted by Boss
telfort...heb de siemens M35i van de Postbank ...arme student he... zat telfort ook al bij....

Hehe heb die telefoon ook is wel relax zo'n gratis telefoontje

Posted by Subsonik on Sep-28-2001 19:23:

Dutchtone, Nokia 3310 ,hier thuis altyd vol ontvangts ,maar op school ist zwaar kut

Posted by Dj Lex on Sep-28-2001 21:35:

Ik heb een 8210 met Telfort. Thuis super bereik, alleen in die dorpjes wil ie wel is wegvallen, maar ja daar kom ik toch haast niet

Posted by Sandman on Sep-29-2001 06:51:

En hoe zit het met het bereik in Brabant met Ben & Telfort...

Ik ga namelijk nokken met DTone... Het bereik is goed, maar de service is ZO klote. dat wil ik niet meer..

Ik heb met Dtone nog bijna nooit meegemaakt dat hij weg viel....

Posted by Eye-Riz on Sep-29-2001 11:27:

Ikhad eerst een Nokia 3210, en nu een Motorola V-zoveel. Had een abonnement bij Ben, en na een jaar kun je dat verlengen. Die verlenging zien ze als contract, DUS kun je een nieuw telefoontje uitzoeken. Wij waren alleen zo slim om dat v��r september te doen, want nu gaan die aanbiedingen zo langzamerhand weg. Die Nokia was gratis, en die motorola was 19 piek. Klaar... Service van Ben vind ik tot nu toe erg goed. Van Dutchtone hoor ik meer over slechte service, en Telfort moet je volgens mij al helemaaaal niet hebben!
KPN gun ik het niet, en Libertel (had ik als eerste, met een pre paid telefoon)is wel goed, ook qua bereik, maar gewoon een stuk duurde dan Ben.

Posted by eXos on Sep-29-2001 12:56:

Ik heb een Nokia 3330 met een Telfort Clarity 180 abonnement. Altijd ontvangst, dus ik heb er geen problemen mee.

GReeTZ

Posted by indo on Sep-29-2001 13:38:

ik heb een nokia 3310 pre-paid van BEN
en heb meestal het gezeik dat als mensen me bellen
horen ze tululut deze telefoon is buiten bereik
maar hij staat dan wel aan.

k*tzooi dus