TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Club AmnesiA i Lund hösten 2004
Pages (3): [1] 2 3 »
Club AmnesiA i Lund hösten 2004
Datumen är nu satta till 17e sep, 29 okt, 12 nov och 17 dec, lineup för första tillfället är Lars Holte, Norge (mixade bla ITWT3), Vale, UK, Andy Street, UK och Nillicule, Holland.
Det är öppet för ALLA, man behöver inte vara student, bara se till att anmäla er på hemsidan först
http://www.ssk.lu.se/amnesia/
Re: Club AmnesiA i Lund hösten 2004
| quote: |
| Originally posted by reveal Datumen är nu satta till 17e sep, 29 okt, 12 nov och 17 dec, lineup för första tillfället är Lars Holte, Norge (mixade bla ITWT3), Vale, UK, Andy Street, UK och Nillicule, Holland. Det är öppet för ALLA, man behöver inte vara student, bara se till att anmäla er på hemsidan först http://www.ssk.lu.se/amnesia/ |

Känner inte till så många av djna men ska försöka ta mig dit nångång i höst
. Har inte lyckats med det innan.
är det fortfarande 20 års gräns? fan att man inte är född 84 
| Originally posted by CJ InterCity är det fortfarande 20 års gräns? fan att man inte är född 84 |
| Originally posted by reveal 18 om du är student |
Ciacomix och Mike hunter den 17e dec
ska bli trevligt med amnesia igen... ser ut som att jag kanske kommer få spela där igen vilket ju hade varit supernice, tycker jag iaf 
| Originally posted by reveal Ciacomix och Mike hunter den 17e dec |
Yeah! Jag ska spela på amnesia den 29e oktober, så se till att komma då så ska ni få höra lite mysig röjtechno
tyvärr så får jag vara warm-up vilket ju e lite synd, men det e helt klart bättre än att inte lira alls 
argh, malmö å mellan gymnasium och vidare studier, annars skulle jag komma 
Så bra, då hinner jag precis med första innan jag åker ner till Italien igen. 
29e oktober: JoHn H och Smekbar
vem är JoHn H?
Tydligen någon underground techno Dj som har gjorts sig känd på sistonde genom att spela på ett gäng undergroundfester. Har heller aldrig hört talas om honom. Men då är jag väldans sällan på någon underground technofest dessa dagar 
blir det någon TA-förfest på fredag? 
| Originally posted by Funfrock blir det någon TA-förfest på fredag? |
bor ju 4-5minyter från lokalen så det e väl rätt soft... säg bara till så får ni en vägbeskrivning
| Originally posted by Smekbar tja, man kan ju alltid förfesta hos mig ifall det passar bor ju 4-5minyter från lokalen så det e väl rätt soft... säg bara till så får ni en vägbeskrivning |
| Originally posted by reveal typ 13 sekunder närmare än jag bor |
hehe hör av mig när jag vet med säkerhet att jag kommer
aah, bra du håller informationen ute Reveal, nu när jag är i staterna.. Ska precis dra iväg på USA's första Love Parade i San Fransisco nu. Kommer hem 1 November lagom till tredje AmnesiA! Har ingen koll på hur det blir nästa gång men smekbar e ju bra vet jag, den andre killen är det Jesper som bokat så vi får väl se. Ciaco's 30årsdag t.o.m. på December-spelningen så då måste vi hitta på något extra, förslag? (förutom att dela ut massa mix-skivor och sånt)
Den 12e november spelar Miss Dilemma följt av Irish och Nyman 
| Originally posted by reveal Den 12e november spelar Miss Dilemma följt av Irish och Nyman |
| Originally posted by Andreas.H Hum.. Kan hända att det ligger flera saker i regionen den kvällen. |
Tyvärr är det ofta så.
Vissa Djs har så dåligt med datum att man lixom får ta det man får. 
| Originally posted by Andreas.H Tyvärr är det ofta så. Vissa Djs har så dåligt med datum att man lixom får ta det man får. |
Läge att avslöja vad du vet, eller det är för tidigt?