TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Impulz, 01-12-2001 Brabanthallen Den Bosch
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by tango on Sep-29-2001 10:04:

Read This! Impulz, 01-12-2001 Brabanthallen Den Bosch

Yo,

Wie gaat er heen? Weet iemand er al meer van de line-up? De geruchten gaan dat Tom harding en Carl Cox weer komen.

Dit is in ieder geval wat ik nu al zeker weet, en das niet zo mooi .

Zeker komen:

Johan Gielen (00:30 - 02:00)
DJ Jean (06:15 - 08:00)
Mark van Dale (22:30 - 00:45)

(Hopelijk staan die ergens weggeduwd in een Eurogrooves tentje ofzo)

Het goede nieuws is dat de party dus tot 08.00 uur duurt, dus dat wordt heeeeeel laat thuis.

Nog meer nieuws?

grtz,
TNG

Posted by Blik on Sep-29-2001 11:59:

Re: Impulz, 01-12-2001 Brabanthallen Den Bosch

quote:
Originally posted by tango

Johan Gielen (00:30 - 02:00)
DJ Jean (06:15 - 08:00)
Mark van Dale (22:30 - 00:45)

(Hopelijk staan die ergens weggeduwd in een Eurogrooves tentje ofzo)

Het goede nieuws is dat de party dus tot 08.00 uur duurt, dus dat wordt heeeeeel laat thuis.

Nog meer nieuws?

grtz,
TNG

nou ja, mark van Dale komt altijd, die pleuren ze gewoon in de Club tent, en Johan Gielen vinnik ook nie superberoerd ofzo

en dat het tot 8 uur duurt...... is natuurlijk wel leuk, maar vorige keer duurde het tot 7 uur

Posted by Robvef on Sep-29-2001 12:17:

Mark van Dale is volgens mij elke Impulz van de partij in het Clubzaaltje (da's dus een ruimte van 20 bij 20 ofzo

Van Tom Harding zou het me verbazen als ie er niet is. Draait op alle (grote) feesten van UDC.

Jean zal dan wel in de mainhall draaien ofzo(???) En Johan Gielen denk ik in de Progressivezaal (heeft ie ook al een keer gestaan voor zover ik weet)

En als Carl Cox weer komt, ben benieuwd of het dit keer niet afgezegd word. Want die vent draait meesterlijk.

Posted by raoel on Sep-30-2001 02:14:

Lijkt me kanp als je nu al weet welke DJ's komen. Dat weet UDC zelf nog niet eens
Natuurlijk zullen ze er een aantal weten, maar de ti9j van van wanneer dat deze DJ's draaien weten ze wecht nog niet.

En of dat gielen en jean komen boeit mij niet, als de HardHouse maar PHAT is.

Natuurlijk is Tom Harding erbij.

En tja Carl cox:
Voor mij hoeft ie niet te komen, geweldige DJ, maar hij draait ontzetrende bout platen waar ik gewoon een slappe piemel van krijg (als ik die nog niet had )

Waarschijnlijk ga ik deze keer weer naar IMPULZ, inmiddels de 4e keer voor mij dan.

Maar de week daarna ga ik zeker naar Qlimax. Dus IMPULZ zal wel met een beeetje fatsoenlijke line-up moeten komen.

De line-up die ik hoop is:

Tom Harding
Yoji Biomehanika
Lab 4
Sterling Moss
Andy Farley
GRH

En ook hoop ik op

Nick Sentience
Ik heb er al veel van gehoord en het schijnt dat ie lekker draait.

Maar tja dit is een droom voor de hardhouse zaal. Maar met een beetje mindere line-up zal ik ook wel tevreden zijn.

Posted by Remy D on Sep-30-2001 14:57:

Tom Harding en JP zijn altijd van de partij....

En inderdaad Sterling Moss mag van mij ook zeker weer komen. Wat een meesterlijke afsluiter was dat op Impulz Outdoor.

Posted by TranceFool on Oct-02-2001 16:50:

Ik heb dit al gevonden op teletekst. Kan me niet voorstellen dat dit alles is. Er staat ook nog dat er meer komt maar dit staat al op teletekst:

Datum: Zaterdag 1 December 2001
Naam: [Impulz]
Tijd: 21:00 - 08:00
Prijs: fl 75,-
Url: www.impulz.nl

Dj' & Acts:
Steve Mason, Christian Smith, Dj C1, Trevor Rockcliffe, Yousef, Remy, Montana, Tony Thomas, Alan Barratt en meer.....

Posted by YojiBiomehanika on Oct-02-2001 17:20:

Jaaaaaaah Hardhouze is gaaf!!!
Tom Harding & JP komen vast wel... Yoji Biomehanika ook hoop ik die draaide echt meesterlijk op dancevalley
en lab 4 moet ook komen.,, die zijn gestoord!!!!

Posted by Henkie_henk on Oct-02-2001 17:33:

Yojiii haha.. leuk om je hier te hebben

K zag laatst poll erges.. favo HH dj.... Tom harding op 1.. daarna Joyi..

K vind Tom ook master.. laatste plaatje van jo jo vonk ook nie slecht ofzow (me ouders wel)

en die line-up van je trancefool haha.. lol fat feest..voor 75

Posted by raoel on Oct-02-2001 17:45:

quote:
Originally posted by YojiBiomehanika
Jaaaaaaah Hardhouze is gaaf!!!
Tom Harding & JP komen vast wel... Yoji Biomehanika ook hoop ik die draaide echt meesterlijk op dancevalley
en lab 4 moet ook komen.,, die zijn gestoord!!!!

Met jou kan ik praten
Geweldig een mede HardHouse/NuNRG addict

WWAAZZAA

Posted by YojiBiomehanika on Oct-02-2001 17:46:

quote:
Originally posted by raoel

Met jou kan ik praten
Geweldig een mede HardHouse/NuNRG addict

WWAAZZAA

hehehe ja toch hardhouse is master!

Posted by Bellie on Oct-02-2001 19:29:

Ik weet niet of ik ga.Laatste keer op outdoor was de techno-tent echt slecht.Aleen Mike Dearbom was vet aan het beuken.Dus ik kijk wel eerst wat de line-up wordt.Als de techno zuigt ben ik er niet.

GREETZ!!

Posted by YojiBiomehanika on Oct-02-2001 22:35:

quote:
Originally posted by Bellie
Ik weet niet of ik ga.Laatste keer op outdoor was de techno-tent echt slecht.Aleen Mike Dearbom was vet aan het beuken.Dus ik kijk wel eerst wat de line-up wordt.Als de techno zuigt ben ik er niet.

GREETZ!!

als je (echt hard) wil beuken moet je bij harhouz zijn

Posted by Jukx on Oct-02-2001 22:55:

LOL!

ik ben er nog steeds niet achter wat er nou "beuken" of "hard" is aan hardhouse.
Het enige aan hardhouse is dat het onwijs snel is... maar een harde/zware/diepe/imponerende bass? Nope.
Daar komt ook nog eens bij dat het (over het algemeen)vrij happy en simpel is... ook gebruiken ze bijna allemaal van die ontzettende voorspelbare chlich�matige hardcore sampletjes. Wat mijn waardering ook al niet ten goede komt.
Maar goed, misschien zie ik het wel helemaal verkeerd!

Posted by raoel on Oct-03-2001 13:13:

quote:
Originally posted by Jukx
LOL!

ik ben er nog steeds niet achter wat er nou "beuken" of "hard" is aan hardhouse.
Het enige aan hardhouse is dat het onwijs snel is... maar een harde/zware/diepe/imponerende bass? Nope.
Daar komt ook nog eens bij dat het (over het algemeen)vrij happy en simpel is... ook gebruiken ze bijna allemaal van die ontzettende voorspelbare chlich�matige hardcore sampletjes. Wat mijn waardering ook al niet ten goede komt.
Maar goed, misschien zie ik het wel helemaal verkeerd!

Ik vindt ook niet dat HardHouse zwaar bueken is.
In tegendeel, meestal is het wat softer. Maar het heeft zo'n ontzettend lekker tempo/ritme.

Maar wat Lab 4 en Yoji Biomehanika draaien is zeker wel hard. Maar dat is ook geen echte HardHouse.

Posted by basvh on Oct-03-2001 18:05:

No bullshit only a few tickets left, get your ticket as soon as possible this event will be sold out
Don`t be disappointed if we are sold out, next year there will be more editions of impulz.

Yes we are glad to once the line up, only the hardhouse will be confirmed next week we are sorry for this problem, but we all know how hard it`s to get the right dj`s, and also to confirm them !!!!!

IMPULZ 1st December 2001-09-20

1st Hall
21:00 - 22:30 Lemon 8
22:30 -00:00 David Moreno (space / Ibiza)
00:00- 01:30 Mark van Dale
01:30 - 03:00 Erick E
03:00 - 05:00Seb Fontain
05:00- 06:30 Johan Gielen
06:30- 08:00 Jean

Techno
21:00- 22 :30 Montana
22:30 -00:00 C1
24:00 -01 :15 Christian Smith
01:15 -01:45 Litheron (live)
01:45 -03:15 Michel de Hey
03:15 -04:45 Speedy J (live)
04:45-06:00 Steve Rachmad
06:00 -07:30 Paco Osuna

House
21:00-22:30 Benny Rodriguez
22:30-00:00 Alan Barratt
00:00-01:30 Tony Thomas
01:30 -03:00 Mar T
03:00-04:30 Yousef
04:30 -06:00 Roog
06:00-07:30 Oliver

VIP
21:00-00:00 Pale X
00:00-03:00 Jowan
02:30-05:00 Debra
05:00-07:00 Andre

Hard House

ps.this site will be ready next week,whit full flash and also win lots of VIP tickets @!!!!!!

Posted by YojiBiomehanika on Oct-03-2001 21:59:

ja ik las et ook!!!! zou dat waar zijn,.. man die line up is nog maar een dag bekend...
lijkt me raar als et al bijna uitveeerkocht zou zijn,,, duurt nog zeker 2 maand ofzo

Posted by Jukx on Oct-03-2001 23:13:

Hmmmm... vind het nou niet bepaald een indrukwekkende line-up eigenlijk. Paco Osuna als afsluiter in de techno-zaal... hmmmmzzzz.
Acht de kans zeer klein dat ik hier heen ga.

Posted by M_Peror on Oct-04-2001 08:07:

Hehe... Brabanthallen zijn bij om de hoek zowat. Kan bijna gaan lopen (of rollen) De eerste Impulz was in ieder geval zwaar goed, hoop dat ik deze keer weer kan. Line-up sounds kewl so far, maar had er eigenlijk liever nog een paar andere namen bij gezien. En dat het bijna uitverkocht is roepen ze vast al na de eerste tien verkochte kaarten.

Posted by Bellie on Oct-04-2001 09:41:

quote:
Originally posted by YojiBiomehanika

als je (echt hard) wil beuken moet je bij harhouz zijn

Haaaaahaaaaaaaa laat me niet lachen man.Hardhouse is KUT.Net als Tom "de nerd" Harding.Techno ownz hardhouse dik.
lool...HH is hard.pppfffffff...ROFLMAO
En over die kaarten:Vorige Impulz stond het ook ver van te voren dat er nog maar weinig kaarten waren.Das dus bullshit.Ze zetten het gewoon vanaf het begin al neer,zodat veel mensen dan meteen gaan halen ipv op het laatste moment.

GREETZ!!

Posted by eXos on Oct-04-2001 10:05:

quote:
Originally posted by Bellie

Haaaaahaaaaaaaa laat me niet lachen man.Hardhouse is KUT.Net als Tom "de nerd" Harding.Techno ownz hardhouse dik.
lool...HH is hard.pppfffffff...ROFLMAO:stongue

Sja, das jouw mening....

Sommige verstaan onder Hard House o.a. Hard Trance e.d.
Maar goed, die sporen niet.

Geef mij maar INDEX in Duitsland op die dag, dan ga ik weer eens flinkuit m'n plaat van Die Deutsche Techno (ook gewoon Hard Trance btw, maar goed...)

GReeTZ

Posted by YojiBiomehanika on Oct-04-2001 15:40:

wicked hoor !!!
hoe zit et nou met die kaarten??
ik kan haast niet geloven dat ie al bijna uitverkocht was voordat er ook maar iets van de line up bekend was!??

Posted by tango on Oct-04-2001 17:48:

hmz, Zeer matige line-up zeg. Niet echt de namen waar ik voor kom. Hoop dat de HH wel wat is, anders blijf ik thuis......

grtz,
TNG

Posted by Massive on Oct-04-2001 19:53:

mwah nah ik vinnut wel een leuke line-up hoor, 't ken me eigenlijk geen f*ck schelen wat de lineup is (als Jeanneman er maar nie is :P ), ik ben toch te jong voor zulke feesies

maar eigenlijk wilde ik ook nog zeggen dat Blik vet de aardigste kerel is op mIRC, maar das logisch natuurlijk

Blik: ik hoop dat je die antiloop-choon vind

cheerz

Posted by SnuggLe on Oct-04-2001 20:01:

quote:
Originally posted by DJ_Massive
mwah nah ik vinnut wel een leuke line-up hoor, 't ken me eigenlijk geen f*ck schelen wat de lineup is (als Jeanneman er maar nie is :P ), ik ben toch te jong voor zulke feesies

maar eigenlijk wilde ik ook nog zeggen dat Blik vet de aardigste kerel is op mIRC, maar das logisch natuurlijk

Blik: ik hoop dat je die antiloop-choon vind

cheerz

Hahah, hoe bedoel je dat die DJ Massiv een slijmbal is, jezus zeg
LOL

Greetz,
SnuggLe

Posted by Remy D on Oct-04-2001 21:12:

Hahaha kaartjes bijna op, wil ik hem afgelopen maandag halen in de winkel waar ik bijna altijd mijn kaartjes haal hebben ze ze nog geen eens in de verkoop. Dus het is echt gelul.

Maar ik vind de line-up wel ok en zal er ook zeker zijn. Vermaken doe ik me toch wel.

Pages (3): [1] 2 3 »