TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [05-09-2004] Wooferland, Amsterdamse Bos (gratis festival)
Pages (2): [1] 2 »

Posted by jp on Sep-04-2004 14:19:

[05-09-2004] Wooferland, Amsterdamse Bos (gratis festival)

quote:
Wie heeft zich tijdens één van de huidige mega-evenementen niet eens serieus afgevraagd of hij niet werkelijk te oud was geworden om te gaan stappen. Op zo’n moment kijk je verschrikt om je heen en terwijl je op zoek bent naar die ouderwetse vibe struikel je ergens over heen. Het blijken twee 17 jarige jongens te zijn die er bijna identiek uitzien. Het enige wat ze van elkaar onderscheidt is een andere kleur ‘Von Dutch’ cap, verder lijken ze zo uit een reclame spotje van een of ander trendy merk te zijn gestapt. Je zegt ‘Sorry’ maar ze zeggen niks terug... ze hebben het te druk met zich zelf.

Mocht je je kunnen indentificeren met het bovenstaande dan is er gelukkig nog geen man overboord. Wie in het begin van de jaren ‘90 wel eens een feest heeft bezocht weet dat de tijden definitief zijn veranderd. Zo had je bij de illegale parties van vroeger vooral het gevoel dat je deel uitmaakte van iets unieks, was je iedere week weer uren bezig je eigen kleren, hoeden en hangers te maken, stond je de hele avond op de dansvloer met alleen een rookmachine en stroboscoop en daarna ging je nog bij je beste vrienden, die je pas een uur geleden had ontmoet, afteren en de hele dag over de mooie dingen uit het leven praten.

Tegenwoordig ga je alleen nog maar naar een feest als er minstens 5.000 man komt, doe je vooral niet origineel omdat je er dan misschien niet meer bijhoort, ben je teleurgesteld als er niet minstens 4 vette lasers zijn, het feest niet wordt afgesloten met een gigantisch vuurwerk spektakel en praat je vooral niet met vreemden.

Wooferland is volgens deze huidige maatstaven waarschijnlijk het slechtse feest van het jaar en daar is de organisatie juist blij mee. “We willen een feest geven zoals we dat graag zelf bezoeken. Ongedwongen, gezellig, lekkere muziek, leuke locatie en een iets ouder publiek dan gemiddeld. Helaas zijn dit soort feesten sporadisch te vinden en daarom hebben we met een aantal vrienden het initiatief genomen om Wooferland van de grond te krijgen. We hebben een superlocatie gevonden in het Amsterdamse Bos. De entree is gratis voor iedereen en er is de mogelijkheid om iets te drinken en eten tegen normale prijzen. Kinderen zijn ook welkom, de sfeervolle locatie in het Amsterdamse Bos zal ook de kleinste bezoeker in extase brengen. Verder willen we de mensen vragen op tijd te komen omdat de mogelijkheid bestaat dat we door drukte genoodzaakt zijn de hekken te sluiten."

Muzikaal zit het wel snor. House-, trance- en technoclassics van ’89 tot ’95 worden ten gehore gebracht door Amsterdamse DJ’s van de oude stempel. Het zal vooral een feest van herkenning zijn waarbij de jingle “herinner-je-je-deze-nog-nog-nog?!�? vaak daar je hoofd zal schieten. Naast dansen op de classics zal Happy Tribe een groovy Chill-out area verzorgen net als elk jaar op DV en Ruigoord / Landjuweel. En ja, ook hier mag gedanst worden!. Mocht de weervoorspelling zwaar tegenvallen dan zal enkele dagen voor het feest besloten worden het te verplaatsen of annuleren. Hou dus voor het laatste nieuws de website in de gaten!

Op zondag 5 September van 11.00 tot 23.00 is iedereen welkom om op het Radarterrein in het Amsterdamse Bos te komen dansen of chillen op de beats van niemand minder dan Dano, JP & Martijn, Rossi, Lars, Diablo, Base, Ambient Daan en vele anderen

http://www.wooferland.nl

Morgen mooi weer dus...

Posted by total woot on Sep-05-2004 06:28:

quote:
daarna ging je nog bij je beste vrienden, die je pas een uur geleden had ontmoet, afteren en de hele dag over de mooie dingen uit het leven praten

quote:
- DRUGS ZIJN NIET TOEGESTAAN

What's wrong with this picture?

Wordt vast een mooi feestje... wederom jammer dat ik t moet missen (lang leve koopzondag )

Posted by total woot on Sep-05-2004 06:29:

quote:
daarna ging je nog bij je beste vrienden, die je pas een uur geleden had ontmoet, afteren en de hele dag over de mooie dingen uit het leven praten

quote:
- DRUGS ZIJN NIET TOEGESTAAN

What's wrong with this picture?

Wordt vast een mooi feestje... wederom jammer dat ik t moet missen (lang leve koopzondag )

[edit]
JP: Je begrijpt dat we fantastische foto's willen zien he
[/edit]

Posted by jp on Sep-05-2004 10:40:

Ik ga nu zo'n beetje richting het Sprookjesbos

Posted by SnuggLe on Sep-05-2004 10:54:

He JP, ga je nu van ieder kansloos feestje waar je heengaat een thread maken, omdat je daar toevallig foto's kan maken met die camera die aan je hand is vastgegroeid?

Posted by jp on Sep-05-2004 15:16:

Kansloos?

Een ERG leuk feest juist

-500 man maximaal (ze laten echt niemand meer toe)
-Dano komt niet op tijd opdagen
-Vette classics (Only house music, Show me love, My house is your house, Cafe del mar, Born Slippy, Big Time, Pullover etc etc)
-Stelletje hippies, oude gabbers, origineel Dance Valley publiek
-Anderhalve Euro voor een biertje, twee Euro voor rose
-Grote wiet en hashwalm tussen de bomen

Ben nu net terug en ga vanavond er weer heen

Posted by jp on Sep-05-2004 15:20:

Er wordt wel degelijk af en toe een stevige plaat ingemixt maar niet boven de 160BPM. Het is echt heel relaxed allemaal, mensen nemen hun kids mee en de hond. Video van vanmiddag 2 uur / 4 uur:

Cafe del mar (save target as)

Born Slippy (save target as)

Posted by SnuggLe on Sep-05-2004 16:20:

Had jij btw ook geen Von Dutch gedoe aan?

Nee ik zat je maar te stangen. Lijkt me echt een heel leuk feestje als ze waarmaken wat daar staat. Echt een keer 'wat anders' ja

Filmpjes zijn ook cool!

Posted by jp on Sep-05-2004 16:23:

http://dance.phono.nl/index.php?name=gallery

eerste pics

ik ga weer doeeeeei

Posted by MaGiK54 on Sep-05-2004 16:25:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Had jij btw ook geen Von Dutch gedoe aan?

Das het eerste wat ik tegen Jee Pee zei, mr. Von Dutch

Posted by Tim81 on Sep-05-2004 19:23:

Aan de foto's te zien is het niet echt danspubliek wat er op af komt... Ik zie iedereen maar op een kleedje zitten!
Al ziet het er wel gezellig uit!

Posted by jp on Sep-05-2004 19:54:

Het zijn HIPPIES

Turn Up The Bass save target as

Woodstock hippieland save target as

Posted by SnuggLe on Sep-05-2004 20:30:

quote:
Originally posted by Tim81
Aan de foto's te zien is het niet echt danspubliek wat er op af komt... Ik zie iedereen maar op een kleedje zitten!
Al ziet het er wel gezellig uit!

Kleedjes rulen!

Leuke foto's en leuke filmpjes JP!

Posted by MaGiK54 on Sep-05-2004 20:52:

Ziet er knus en gezellig uit, het kan dus nog. Hadden ze geen arrangement, zodat je in een viersterren tipi kon blijven slapen

Posted by jp on Sep-05-2004 20:53:

Ze hadden alleen tipi for your bumhole

Posted by MaGiK54 on Sep-05-2004 20:57:

quote:
Originally posted by jp
Ze hadden alleen tipi for your bumhole

Toch niet the all mighty banghole ??

Posted by jp on Sep-05-2004 21:08:

Wil je haar nummer?

Posted by MaGiK54 on Sep-05-2004 21:10:

quote:
Originally posted by jp

Wil je haar nummer?

Number or stfu

Posted by jp on Sep-05-2004 21:12:

PM me maar

Posted by MaGiK54 on Sep-05-2004 21:13:

PM PM PM PM PM PM PM PM

Posted by jp on Sep-05-2004 21:17:

Ze houdt alleen van hippies hoor

Zoals deze...

Posted by MaGiK54 on Sep-05-2004 21:20:

Kheb ook een Jamaica shirt en ik wil best voor haar een maandje niet onder de douche als dat haar opwind.

Posted by jp on Sep-05-2004 21:22:

Zulke prijzen kun jij helemaal niet betalen, zeker niet na al die boetes

Posted by MaGiK54 on Sep-05-2004 21:24:

quote:
Originally posted by jp

Zulke prijzen kun jij helemaal niet betalen, zeker niet na al die boetes

wat een commerciele honden (woof woof) zeg met zulke prijzen.

Posted by basvh on Sep-05-2004 21:26:

toffe fotos en filmpjes.

quote:
origineel Dance Valley publiek

volgens mij zitten er ook een paar oud-dance valley crew leden achter. Aangezien het bijne de gehele oude evlo line-up is

Pages (2): [1] 2 »