TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- MondayBar Lucia Cruise 2004
Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »

Posted by reveal on Sep-05-2004 21:19:

Talking MondayBar Lucia Cruise 2004

B�rjar redan bli dags att planera n�sta kryssning
9-10 december, mer info p� www.mondaybar.com

Posted by SteveTranz4ever on Sep-05-2004 21:34:

Japp och detta inneb�r att jag imorgon skall ringa Silja Line f�r att h�ra om en eventuell gruppbokning...

vi har ju f�rs�kt att hamna bredvid varandra ett par g�nger utan att det har fungerat s� vi f�rs�ker oss p� en ny taktik.

F�rst ska jag h�ra huruvida det g�r att gruppboka och vad reglerna eller n�t �r f�r det.

Sen ska vi b�rja fundera fram tills bokningsdatumet kommer ut vilka som skall med och vilka v�nner vi skall ha med i v�ran hytt.
Tex. jag kommer fylla en hytt med mig sj�lv & 3 v�nner.

Skulle de nu har g�tt bra s� h�r l�ngt s� �r det bara att casha in alla pengar och d�refter �r det var och ens ansvar ifall dom inte kan �ka med.

N�r man �nd� �r ig�ng och vi nu lyckats komma s� h�r l�ngt s� ska vi nog �ven f�rs�ka boka in s� vi kan ha en TA-middag tillsammans med en eventuell favorit DJ...
N�t som Canadas TAs gjort ett flertal g�nger tex.

Detta �r tanken... vi f�r se hur det g�r

Posted by Vizay on Sep-05-2004 21:59:

om det kommer n�n som e v�rd att f�rs�ka ta sig ombord f�r fast man inte e 20 s� kan ni r�kna med mig iaf

gillar middagsiden, ville g�ra n�tt liknande n�r armin va p� kryssen men de va ingen som nappade p� iden d�, jag va nog lite sent ute med att f�resl� det d� kanske

Posted by EsseT on Sep-06-2004 08:15:

TJO SWETA folket :P japp SJ�lv klart att man ska ut p� SJ�N IGEN

Vore ju skoj om alla sweta folk hamnade brevid varann
Steve hoppas du kan fixa det hela vore ju trevligt
Ser fram imot n�sta kyrssning s� h���������������������r mycket

Posted by Laszlo on Sep-06-2004 10:02:

Svinbra id� Stiiiv. Hoppas bara att det fr�n Siljas sida �r genomf�rbart...vore hur fett som helst

Sen �r det ju ocks� l�ge f�r att b�rja diskutera rykten - n�gon som sett eller h�rt n�got om vilka som kan t�nkas komma och spela f�r oss?

*h�ller alla tummar och t�r f�r Carl Cox*

Posted by SteveTranz4ever on Sep-06-2004 10:16:

DET �R GR�NT

Jag har just pratat med Siljaline och dom kommer att bevaka denna kryssningen �t mig men jag fick �ven ett namn och nummer jag ska ringa till n�r vi vet exakt hur m�nga vi kommer att bli.

S� ni kan allts� redan nu b�rja fundera p� om ni vill med och ni har n�gra v�nner, jag t�nkte som s� att vi inte spikar antal f�rr�n dom har tillk�nnagivit bokningsdatum och hur DJ-linan kommer att se ut. Men d�r efter s� blir det snabba bud och inbetalningar (vill ju inte riskera att st� med 20 obetalda biljetter).

Posted by FredAcler on Sep-06-2004 10:34:

Steve: Det l�ter hur bra som helst. Fasen vilka reseledartalanger du besitter

Posted by jofawe on Sep-06-2004 14:57:

jag �r P� Steve!

Posted by Scintilla on Sep-07-2004 12:07:

L�ter j�ttekul

Posted by Smekbar on Sep-07-2004 12:18:

g�tt den h�r g�ngen kommer jag ju dessutom ha �ldern inne f�r att f� g�, vilket e sk�nt.. har varit lite sm�nerv�st de andra ggrna

Posted by Daniey on Sep-07-2004 18:31:

Teeeveee Steve ,
beh�ver jag n�mna att jag �r med??
Menar.....Obbi1 & Obbi2

Posted by Amnezia on Sep-07-2004 20:08:

kanon id�... skulle va riktigt kul....

f�r se linan � ekonomin innan man best�mmer sig bara...=)

Posted by SteveTranz4ever on Sep-25-2004 15:51:

Har postat lite fram � tillbaks med MBar p� TC och s� h�r l�t de bla.

P� m�ndag sl�pper vi linan om den sista stora bokningen accepterar v�rt bud, men jag kan s�ga s� mycket att vi har lyssnat mycket p� folks �nskem�l, men att valet farmf�r allt av djs p� det ena golvet blir n�got helt nytt och kanske ov�ntat f�r att komma fr�n oss.. men till gl�djefnatt f�r r�tt m�nga p� den h�r siten.. men knappast alla..

Och nej, det blir varken Tiesto, PvD eller Corsten, dom �r b�da p� turn�er i andra v�rldsdelar i december, men lugn.. det finns fler superstars...

Posted by Vizay on Sep-25-2004 16:04:

fan d� blir det v�l psy l�ter det som

Posted by reveal on Sep-25-2004 16:05:

Det stod inget om biljettsl�pp? Eller de brukar v�nta tills linan �r sl�ppt? Kommer inte ih�g...

Posted by SteveTranz4ever on Sep-25-2004 16:12:

Kom att t�nka p� det ocks� att iochmed att linan f�rmodligen sl�pps p� m�ndag s� ta nu och ta tag i era v�nner och fr�ga vilka som ska med och inte ska med... se till sen att ha eran lista med namn & personnummer klara tills biljetterna sl�pps s� jag kan g�ra en gruppbokning f�r oss som vill vara med p� den.

Detta �r viktigt d� det f�rmodligen inte g�r att l�gga till fler folk till en s�n h�r bokning i efterhand.
Se sen f�r AVBs skull att driva in pengar fort fr�n dom som sagt ska med s� pengarna kan betalas in, annars sitter jag d�r med X antal platser � 695:- som m�ste betalas, skulle s� vara fallet s� avbokar jag

reveal, han n�mde inget om datum f�r biljettsl�pp men dom brukar s�ga till ett par veckor innan.

Bara lite f�rberedelser

Posted by verminator on Sep-26-2004 15:33:

vi vli ha techno!

Posted by DjDanniKay on Sep-26-2004 15:41:

N�gon som har plats? Jofawe? kanske...

�r inte s�ker p� att jag f�r med mig n�gon denna g�ng..!:=/

Posted by Hauken on Sep-26-2004 15:53:

Vizay hur �r det med att ta sig ombord iaf man inte �r 20? M�jligt?

Kollar dom pass eller legg? Vi �r 5st inklusive mig som �r sugna p� att dra ner fr�n �stersund, s� har det varit varje kryss nu, mina polare �r 19-21 medans jag bara �r 18 . Har anv�nt deras legg till att komma in p� krogen n�r jag var yngre..

Skulle det funka �ven p� kryssen tror ni?

Datumet �r ju sis�d�r lagom uppv�rmning inf�r trance energy..

Posted by Laszlo on Sep-26-2004 16:05:

quote:
Originally posted by Vizay
fan d� blir det v�l psy l�ter det som

usch

Posted by Vizay on Sep-26-2004 17:55:

quote:
Originally posted by Hauken
Vizay hur �r det med att ta sig ombord iaf man inte �r 20? M�jligt?

Kollar dom pass eller legg? Vi �r 5st inklusive mig som �r sugna p� att dra ner fr�n �stersund, s� har det varit varje kryss nu, mina polare �r 19-21 medans jag bara �r 18 . Har anv�nt deras legg till att komma in p� krogen n�r jag var yngre..

Skulle det funka �ven p� kryssen tror ni?

Datumet �r ju sis�d�r lagom uppv�rmning inf�r trance energy..

well jag kom ju ombord p� arminkryssen trots att jag bara var 18 och m�nga andra under 20 har kommit ombord ocks�.
Dock m�ste man va helt med p� att man kan �ka fast i kontrollen och d� �r det k�rt. Jag hade tur f�r dom stannade en kille som gick precis bakom mig

jag s�ger chansa MEN g�r det bara om du �r beredd p� att du kanske f�r stanna i hamn och sl�nga bort pengarna totalt.

Posted by jofawe on Sep-26-2004 19:02:

quote:
Originally posted by DjDanniKay
N�gon som har plats? Jofawe? kanske...

�r inte s�ker p� att jag f�r med mig n�gon denna g�ng..!:=/

hehe.. jag vet inte om jag f�r med mig n�gra heller ...

Posted by SteveTranz4ever on Sep-26-2004 19:28:

Kolla h�r d�

http://www.infected.co.il/Agenda/Php/_agenda.php

Posted by jofawe on Sep-26-2004 19:43:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Kolla h�r d�

http://www.infected.co.il/Agenda/Php/_agenda.php

suck .. hoppas de drar n�n annan st�rre, typ Cox eller n�n som kan v�ga upp det tunga nederlaget med Infected .. (ta det inte f�r h�rt ni som gillar psy, men enligt min uppfattning s� verkar det inte vara s� m�nga 20+ som gillar det, utan mer 20- ... iallafall p� de f�talet fester jag varit p� ... ) typ :P

Posted by SteveTranz4ever on Sep-26-2004 20:23:

Jag tror de blir bra iaf.
Alla progg skallar & techno freaks blir nerv�sa n�r de blir blir mycke trance. Alla trance-dansare blir nerv�sa n�r de blir mycke progg...
De finns n�t f�r alla v�gar jag nog s�ga... Kom ih�g f�rsta kryssen, var massor med progg & house och det �r ju min svaga sida... hade ju hur kul som helst �nd� !!!!

Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »